Nederlandse vrachtauto's hebben zelfs al balken aan de zijkant.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:26 schreef Classics het volgende:
[..]
hoezo zou dat onzin zijn
weet je wel hoe vaak een auto achterop een vrachtauto knalt of een vrachtauto achterop een auto... en wat er dan overblijft van die automobilist![]()
leuke bash maar slecht onderbouwd vriendquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:29 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nederlandse vrachtauto's hebben zelfs al balken aan de zijkant.
Je kiest een niet bestaand probleem, roept dat dat wel een probleem is, onderbouwt het niet, eist er een oplossing voor en laat zijdelings nog even weten dat je geen idee hebt hoe het dan wel opgelost zou moeten worden. Maar er moet iets aan gedaan worden!![]()
Die foto komt uit amerika, en ts is gewoon met tegen een stilstaand iets opgereden. Had ook een bloembak kunnen zijn.
Dacht je nou echt dat er op transport gebied niet geinvesteerd word in meer veiligheid? Daar word juist het meest in geinvesteerd. Maar als je met volle snelheid op een stilstaand object rijdt is de schade nooit te overzien. Hoe je het ook maar construeert. Dom iemand.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:23 schreef Classics het volgende:
[..]
dat je vrachtvervoer nodig hebt is wel duidelijk ja maar het zou wel eens wat veiliger gemaakt mogen worden voor de overige weggebruikers ... vraag me niet hoe![]()
als je niet als een bosjosti rijd en voldoende afstand neemt is een vrachtwagen niet gevaarlijker dan een willekeurige andere weggebruikerquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:07 schreef Classics het volgende:
[..]
waarmee maar weer bewezen is dat vrachtwagens levensgevaarlijk zijn voor de meeste overige verkeersdeelnemers...![]()
Dat is wel zo, maar op dat moment en de weken daarna denk je daar toch wel anders overquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef rutger05 het volgende:
Bijzonder vervelend voor je, maar het is uiteindelijk maar blik. Het is veel erger geweest als een mens bij een ongeluk zwaargewond raakt. Over de materiële schade kom je wel heen.
Ik zie niet in waarom dat laatste de zaak essentieel zou veranderen. (ik vrees dat dat zou betekenen dat de gemiddelde aanrijding in Nederland veroorzaakt gaat worden door "black outs")quote:Op zondag 20 november 2005 21:04 schreef Xcalibur het volgende:
ik begrijp niet helemaal wat er nou is gebeurd....
je bent tegen een stilstaande (geparkeerde?) oplegger aangereden, maar dat weet je niet meer? Uit je verhaal begrijp ik dat je een black-out hebt gehad tussen het schakelen en het zien van de airbag?
Ik weet niet of dat door de klap komt ofzo, of omdat je niet goed werd tijdens het rijden? Als je gewoon bij bewustzijn tegen dat ding aanreden bent is het een vrij kansloze zaakt lijkt me... als je niet goed werd WAARDOOR je tegen dat ding aanreed is het misschien een ander verhaal?
En wat is het verschil? De WA-verzekering dekt schade aan andere auto's, niet aan je eigen auto; oorzaak onbelangrijk.quote:Op zondag 20 november 2005 21:04 schreef Xcalibur het volgende:
ik begrijp niet helemaal wat er nou is gebeurd....
je bent tegen een stilstaande (geparkeerde?) oplegger aangereden, maar dat weet je niet meer? Uit je verhaal begrijp ik dat je een black-out hebt gehad tussen het schakelen en het zien van de airbag?
Ik weet niet of dat door de klap komt ofzo, of omdat je niet goed werd tijdens het rijden? Als je gewoon bij bewustzijn tegen dat ding aanreden bent is het een vrij kansloze zaakt lijkt me... als je niet goed werd WAARDOOR je tegen dat ding aanreed is het misschien een ander verhaal?
nou ik breek liever mn been dan dat ik mn auto van twee en een halve ton naar de vernieiling rijquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:29 schreef rutger05 het volgende:
Bijzonder vervelend voor je, maar het is uiteindelijk maar blik. Het is veel erger geweest als een mens bij een ongeluk zwaargewond raakt. Over de materiële schade kom je wel heen.
Over 2 1/2 ton schade kom je ook niet zo makkelijk heenquote:Op zondag 20 november 2005 21:44 schreef 2609 het volgende:
[..]
nou ik breek liever mn been dan dat ik mn auto van twee en een halve ton naar de vernieiling rij![]()
De mensen met een auto van 2,5 ton hebben vaak minder problemen om daar overheen te komen dan Jan met de Pet over een schade van 2,5 duizend...quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Over 2 1/2 ton schade kom je ook niet zo makkelijk heen![]()
Da's waarquote:Op zondag 20 november 2005 22:03 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
De mensen met een auto van 2,5 ton hebben vaak minder problemen om daar overheen te komen dan Jan met de Pet over een schade van 2,5 duizend...
nee, weet ik ook niet eigenlijk... wat je zegt klinkt wel logisch...quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef Five_Horizons het volgende:Ik zie niet in waarom dat laatste de zaak essentieel zou veranderen.
(ik vrees dat dat zou betekenen dat de gemiddelde aanrijding in Nederland veroorzaakt gaat worden door "black outs")![]()
Jij slaat de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:19 schreef Ra-z het volgende:
[..]
als je niet als een bosjosti rijd en voldoende afstand neemt is een vrachtwagen niet gevaarlijker dan een willekeurige andere weggebruiker![]()
Verzekeringstechnisch is het vaak niet eens relevant of de "tegenpartij" fout is voor wat betreft de verkeersregels.quote:Op maandag 21 november 2005 16:44 schreef kaputwiehund het volgende:
Mocht die oplegger daar wel staan? Ik weet niet of het enige invloed kan hebben, maar ik zou het toch maar even nakijken.
Gordel niet om ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:50 schreef wendyiscool het volgende:
Ik heb er 2 flinke hoofwonden en veel hoofdpijn aan overgehouden
quote:Op Auto-ongeluk gehad. :(:(maandag 21 november 2005 15:21[/url] schreef BrickTop het volgende:
[..]
Jij slaat de spijker op z'n kop.
Veel mensen houden geen rekening met de remweg van een vrachtwagen.
Wat ik wel gevaarlijk vind zijn de te vol geladen (bieten)wagens.
Toch wel.. ik ben tegen een stilstaande auto gereden die met groot licht op schuin op de weg stond in het donker. Ik kon door het grote licht simpelweg niet zien dat de auto schuin stond, en zag ook de achterkant niet. Daar ben ik dus tegenaan gereden.quote:Op maandag 21 november 2005 16:51 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Verzekeringstechnisch is het vaak niet eens relevant of de "tegenpartij" fout is voor wat betreft de verkeersregels.
Jezus trut, je doet alsof je iemand hebt doodgereden. Wees blij dat er door jouw fout alleen maar materiele schade is en je niemand verwond hebt. Levenslang rijbewijs afpakken pleit ik voor.quote:Ze sloegen een arm om me heen maar toen had ik door wat er gebeurd was. Ik sta op en loop naar de voorzijde mijn auto
Ben in tranen uitgebarsten en werd gewoon letterlijk GEK.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |