Ik heb gisteren een ongeluk met de auto gehad. Hoe schatten jullie mijn kansen in op iets vergoed krijgen?
Ik ben van m n werk weggereden en was nogal haastig. 50 tot 100 meter van de zaak vandaan wilde ik doorschakelen naar z n 3e versnelling en het enige wat ik nog weet is dat ik zei: FUCK! een halve minuut later zie je iets wits voor je hangen. Ok, de airbag. Foute boel, dacht ik. Ik stap uit en m n hoofd begint te bonken als een gek. Ben op de grond gaan zitten. M n collega's hadden de klap gehoord dus kwamen al aangerend. Ze sloegen een arm om me heen maar toen had ik door wat er gebeurd was. Ik sta op en loop naar de voorzijde mijn auto
Ben in tranen uitgebarsten en werd gewoon letterlijk GEK. HE-LE-MAAL in elkaar de voorzijde
Het eerste wat door me heen ging was: ''Ik ben niet ALL-RISK verzekerd en dit is foute boel en mijn schuld''.
Meteen naar kantoor gelopen, en mijn vriendin gebeld. Die zat in Breda bij de Ikea maar zou meteen deze kant uit komen. Politie was snel geariveerd en heb een verklaring af moeten leggen. Heb alles gewoon eerlijk verteld maar wel gezegd dat de oplegger niet goed te zien was. De oplegger stond overigens gewoon aan de kant van de weg en niet half op de weg ofzo.
Het komt erop neer dat ik zelf ook nog steeds niet begrijp waardoor dit heeft kunnen gebeuren. Ik heb al zoveel kmers gereden en was altijd vrij zeker van m n rijvaardigheid.
De oplegger kwam ook al vrij snel en die constateerde meteen dat mijn auto total loss was. Ik kon het niet aanzien dat ie weggesleept werd en wilde naar huis!
Wel even langs ziekenhuis geweest. Ik heb er 2 flinke hoofwonden en veel hoofdpijn aan overgehouden en was vanmorgen helemaal stijf (dit schijnt altijd zo te zijn na een auto-ongeluk). Ik kom goed weg dus.....
Ik heb de melding al gedaan bij mijn verzekering (ZLM) en maandag moet ik terugbellen. Ik ben helaas niet ALL-RISK verzekerd. Zelf ben ik er bijna zeker van dat ik niets, nada terugkrijg van mijn verzekering of de verzekering van de tegenpartij.
Misschien kan iemand me hier nog wat hoop of advies geven
![]()
:(:(:(:(:(:(:(
Sander