Snappen ze waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat spelen Joost en Nathalie weer een ongelooflijk moeilijk spel
Waarom zit er nog niemand te klaverjassen??
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dat was een ander ding. Joost vroeg Rob of er ook eens wat voor hem was gegooid. En toen zei Rob dat het een dildo was... waar Jostiflip op stond.
Ik dacht eerst dat Rob dolde... maar volgens mij meende die het ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.
En was dat van die dildo echt waar?
prima tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:56 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor.....Ingrid nomineert de volgende keer Rob en Lieske nomineert Nathalie,![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:56 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor.....Ingrid nomineert de volgende keer Rob en Lieske nomineert Nathalie,![]()
Maar dat vind dido toch leuk om een hondje te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef ChantalC het volgende:
Dido is Roel zat. Het wordt te close zegt ze tegen Nattelie in de badkamer.
Daar ging het niet om. Het ging erom dat mensen het haar kwalijk kunnen nemen als ze heel close met de persoon omgaat die ze net genomineerd heeft. Dat kunnen ze zien als schijnheilig. Lieske vindt dat belachelijk, want iemand nomineren betekent niet dat je de pest aan die persoon hebt. Ze wil dus niet iemand gaan negeren omdat zie die genomineerd heeft en niet het risico wil lopen om schijnheilig te worden genoemd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft wel een punt omdat je iemand hebt genomineerd dan hoef je door hem niet als stront worden behandeld.
Eigen beslissing of ingefluisterd in de DBK?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef ChantalC het volgende:
Dido is Roel zat. Het wordt te close zegt ze tegen Nattelie in de badkamer.
Eigen beslissing... Ze wil vanaaf bij Nattelie slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:04 schreef bunnyma het volgende:
Eigen beslissing of ingefluisterd in de DBK?
Oh, ik kwam iets later binnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat mensen het haar kwalijk kunnen nemen als ze heel close met de persoon omgaat die ze net genomineerd heeft. Dat kunnen ze zien als schijnheilig. Lieske vindt dat belachelijk, want iemand nomineren betekent niet dat je de pest aan die persoon hebt. Ze wil dus niet iemand gaan negeren omdat zie die genomineerd heeft en niet het risico wil lopen om schijnheilig te worden genoemd.
Joost was er wel bij. En in tegenstelling tot wat anderen zeiden was Rob er NIET bij!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
Rob liegt Joost was er niet bij toen Nath haar voeten veegde
Dido en Roel zatten er wel bij
Als dat zo was had ze eerder Dido/Nathalie moeten nomineren omdat zij haar als stront behandelen. Maar ze is bang voor hun reacties, dus ging ze kiezen tussen Roel en Joost.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, ik kwam iets later binnen.![]()
Maar Lieske heeft wel gelijk je moet stemmen en je moet verder met elkaar
Heb nog een keer het filmje bekeken op de talpa site.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost was er wel bij. En in tegenstelling tot wat anderen zeiden was Rob er NIET bij!
Joost lag er inderdaad bij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
Rob liegt Joost was er niet bij toen Nath haar voeten veegde
Dido en Roel zatten er wel bij
Dat is het slecht regie werk geweest of BB houdt Joost een handje boven zijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Joost lag er inderdaad bij.
Hij zei ook afkeurend "Naad" en daarna draaide hij zich naar de muur en trok het dekbed over zijn hoofd.
Hij durfde waarschijnlijk niet meer.
komt wel vaker voorquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:37 schreef doka het volgende:
FOK was even stuk?
Dat is ook gelul. Ten eerste is er geen slachtoffer, aangezien Roel met één stem ook genomineerd was geweest. En Roel heeft Lieske wekenlang behoorlijk genegeerd, dus die nominatie was zo gek nog niet. Wat wel slap was van Roel, was dat hij opeens weer met haar ging praten toen hij van Dido gehoord had dat Lieske eraan dacht hem te nomineren. Lieske is daar niet ingetuind trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:26 schreef farceman het volgende:
Precies Lieske stemt alleeen op Roel omdat ze dan geen vervelende reaktie krijgt in de vorm van tegenstem of ruzie.
Roel is dus slachtoffer van zijn goedheid
In het allereerste filmpje op de tv hebben ze de volledige versie laten zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is het slecht regie werk geweest of BB houdt Joost een handje boven zijn hoofd.
Ik geloof je verhaal maar als je dit leest
Tekst tapa site:
De voetveeg...
Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar arme Menno weet natuurlijk niet wat er zich allemaal achter zijn rug om heeft afgespeeld. Hoe ver zullen ze nog gaan?
Ja, daar was ik dus ook heel blij mee! Lieske laat zich niet gek maken!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook gelul. Ten eerste is er geen slachtoffer, aangezien Roel met één stem ook genomineerd was geweest. En Roel heeft Lieske wekenlang behoorlijk genegeerd, dus die nominatie was zo gek nog niet. Wat wel slap was van Roel, was dat hij opeens weer met haar ging praten toen hij van Dido gehoord had dat Lieske eraan dacht hem te nomineren. Lieske is daar niet ingetuind trouwens
Zo ook Joost.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:26 schreef farceman het volgende:
Precies Lieske stemt alleeen op Roel omdat ze dan geen vervelende reaktie krijgt in de vorm van tegenstem of ruzie.
Roel is dus slachtoffer van zijn goedheid
Ik wel, hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear!![]()
Durft er nou niemand meer terug te zwaaien?
Lieske zoekt ontzettend bevestiging. Vorige keer kreeg ze Dido over zich heen. Roel zal dat niet doen, dus heeft ze nu Roel gekozen en heeft ze haar bevestiging van de andere vrouwelijke bewoners.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ook gelul. Ten eerste is er geen slachtoffer, aangezien Roel met één stem ook genomineerd was geweest. En Roel heeft Lieske wekenlang behoorlijk genegeerd, dus die nominatie was zo gek nog niet. Wat wel slap was van Roel, was dat hij opeens weer met haar ging praten toen hij van Dido gehoord had dat Lieske eraan dacht hem te nomineren. Lieske is daar niet ingetuind trouwens
Is Lieske toch minder blond dan dat de meeste mensen dachtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dus ook heel blij mee! Lieske laat zich niet gek maken!
Ik denk dat zij het heel veilig vinden om op elkaar te stemmen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zo ook Joost.
Ik denk dat een staakt-het-vuren van Roel en Joost het huis volledig op z'n kop kan zetten.
Je ziet mensen nu al bedenkelijk kijken naar die twee die samen zitten te kaarten. Mochten ze niet meer op elkaar stemmen vraag ik me dus af naar wie hun stemmen gaan.
Ik gok Chantal en Ingrid. Maar dan loopt ook Lieske gevaar denk ik.
Dat zie ik heel anders. Roel heeft haar behoorlijk genegeerd sinds hij constant bij Dido zit te plakken, dus de nominatie was zéér logisch. Heeft niets te maken met een zogenaamd 'veilige' nominatie, want dat was het alles behalve. Door Roel te nomineren en het zelfs vantevoren aan te kondigen, liep ze juist het risico een nominatie terugte krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske zoekt ontzettend bevestiging. Vorige keer kreeg ze Dido over zich heen. Roel zal dat niet doen, dus heeft ze nu Roel gekozen en heeft ze haar bevestiging van de andere vrouwelijke bewoners.
Komt weer die bevestiging om de hoek kijken... Ze zoekt de makkelijke weg, zodat iedereen haar nog leuk vindt. Ingrid of Chantal zal ze nooit nomineren, die hebben een gigantische invloed op haar (in ruil voor die o zo belangrijke bevestiging)quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:54 schreef farceman het volgende:
Vind het laf van Lieske, ze durft gewoon niet de mensen te nomineren aan wie ze een hekel heeft maar probeert op deze manier aandacht te verkrijgen van Dido en Roel door ze te nomineren...Wel slim vanhaar natuurlijk
Ja precies, laf dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Komt weer die bevestiging om de hoek kijken... Ze zoekt de makkelijke weg, zodat iedereen haar nog leuk vindt. Ingrid of Chantal zal ze nooit nomineren, die hebben een gigantische invloed op haar (in ruil voor die o zo belangrijke bevestiging)
Ik vraag me af of het slim is. Het resultaat zullen we denk ik wel zien als Joost en Roel mekaar niet meer nomineren. Die twee weten dat Lieske waarschijnlijk weer zal kiezen tussen een van hen. De rest spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:54 schreef farceman het volgende:
Vind het laf van Lieske, ze durft gewoon niet de mensen te nomineren aan wie ze een hekel heeft maar probeert op deze manier aandacht te verkrijgen van Dido en Roel door ze te nomineren...Wel slim vanhaar natuurlijk
Nee, daar heeft ze de beste band mee. Logisch dat ze die niet nomineertquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Komt weer die bevestiging om de hoek kijken... Ze zoekt de makkelijke weg, zodat iedereen haar nog leuk vindt. Ingrid of Chantal zal ze nooit nomineren, die hebben een gigantische invloed op haar (in ruil voor die o zo belangrijke bevestiging)
Dat boeit Lieske dan weer niet. Ze nomineert gewoon de persoon waar zie de week het minst mee heeft. Vorige keer was dat Dido en deze keer was het Roel. Heel logisch allemaal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het slim is. Het resultaat zullen we denk ik wel zien als Joost en Roel mekaar niet meer nomineren. Die twee weten dat Lieske waarschijnlijk weer zal kiezen tussen een van hen. De rest spreekt voor zich.
Wil het niet doordringen dat ze aan niemand een hekel heeft? Of is dat zo onvoorstelbaar voor jou?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:54 schreef farceman het volgende:
Beste band omdat ze de voor haar zo noodzakelijke bevestiging krijgt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Nee, daar heeft ze de beste band mee. Logisch dat ze die niet nomineert![]()
Ja lol... zo kunnen we wel doorgaan. Tuurlijk, ik observeer niet objectief en jij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Beste band omdat ze de voor haar zo noodzakelijke bevestiging krijgt...![]()
Leer eens objectief observeren scanman
Die mag je voortaan achterwege laten...quote:
Hoe weet jij nou in godsnaam of het haar boeit of niet. Misschien is Lieske wel superberekenend. Ik denk zelf ook dat ze roel koos omdat ze voor de easy way out ging. Roel gaat sowieso joost elke keer nomineren, en Roel heeft een zwak voor haar. Ze is door het dido-gebeuren gewoon bang om zelf weer op de bank te komen, en ze heeft haar taktiek al sinsds haar laatste nominatie goed aan weten te passen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat boeit Lieske dan weer niet. Ze nomineert gewoon de persoon waar zie de week het minst mee heeft. Vorige keer was dat Dido en deze keer was het Roel. Heel logisch allemaal.
Geef nou eens toe dat je Lieske sindskort met een roze bril bekijkt Scanquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja lol... zo kunnen we wel doorgaan. Tuurlijk, ik observeer niet objectief en jij wel![]()
![]()
Zoals de waard is?
Zeg dan gewoon dat je haar niet mag en het leuk vindt alles negatief uit te leggen![]()
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze de beste band mee. Logisch dat ze die niet nomineert![]()
Okee, dat mag. Ik zie dat Roel nauwelijks nog met haar heeft gesproken, wat de nominatie voor mij logisch maakt. Ik had hem in haar situatie misschien ook genomineerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou in godsnaam of het haar boeit of niet. Misschien is Lieske wel superberekenend. Ik denk zelf ook dat ze roel koos omdat ze voor de easy way out ging.
volgens mij vindt Lieske het idd. helemaal niet zo leuk bij Ingrid & Chantalquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Black_Orchid het volgende:
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?
Als ik zo'n cap zie kan ik mezelf heel goed voorstellen dat er genoeg mannen zijn die wél op Chantal vallen...quote:
weet Roel het inmiddels?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Okee, dat mag. Ik zie dat Roel nauwelijks nog met haar heeft gesproken, wat de nominatie voor mij logisch maakt. Ik had hem in haar situatie misschien ook genomineerd.
Maar iedereen die er superberekenend achter wil zoeken![]()
Dat is omdat ze zeer onzeker is en hunkert naar aandacht van de dames en omdat Chantal en Ingrid haar aandacht geven is Lieske als een kind zo blij en denkt ze dat het vriendinnen zijn. Eigenlijk kunnen ze Lieske wel schieten, maar dat weten ze goed te verbergen. En Lieske met haar naieve kop trapt er natuurlijk weer in. En dat komt weer door die enorme drang naar aandacht en haar overdreven gevoel van onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?
Tuurlijk is ze dat niet. Dat meisje is verreweg de meest oprechte in het huis. Sommigen hebben echter wat moeite om dat te kunnen zien blijkbaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
weet Roel het inmiddels?
ik denk trouwens niet dat Lieske berekenend is, ik zie haar daar gewoon niet toe in staat
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear!![]()
Durft er nou niemand meer terug te zwaaien?
gewoon minder reageren op al die onzin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... ik ga weer wat anders doen. Word er flauw van hier, van die mensen die zelf alles objectief denken te zien en anderen daar niet toe in staat achter. Zó triest...
ssst, ff onder ons he...ik vind haar stiekem ook wel leuk uitzien op die capquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik zo'n cap zie kan ik mezelf heel goed voorstellen dat er genoeg mannen zijn die wél op Chantal vallen...
dag scan tot laterquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... ik ga weer wat anders doen. Word er flauw van hier, van die mensen die zelf alles objectief denken te zien en anderen daar niet toe in staat achter. Zó triest...
Beetje weg van de minste weerstand, ik kom met een hypothese die misschien afwijkt van jouw mening maar om dan te gaan roepen dat je flauw wor van mensen die objectief DENKEN te zien is wel een verschrikkelijk kinderachtige manier van je gram willen halen. Het lijkt me op zijn minst realistisch dat Lieske berkenend kan zijn. Je doet haar tekort als je maar blijft volharden, en zet haar te kijk als naief. Zo'n goede fan ben je dan ook niet!quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is ze te onnozel om onzeker te zijn. Klaarblijkelijk ben jij de enige die geen kromme tenen krijgt als ze aan het argumenteren is of weer eens verhaal probeerd te vertellen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is omdat ze zeer onzeker is en hunkert naar aandacht van de dames en omdat Chantal en Ingrid haar aandacht geven is Lieske als een kind zo blij en denkt ze dat het vriendinnen zijn. Eigenlijk kunnen ze Lieske wel schieten, maar dat weten ze goed te verbergen. En Lieske met haar naieve kop trapt er natuurlijk weer in. En dat komt weer door die enorme drang naar aandacht en haar overdreven gevoel van onzekerheid.
Zo goed? Dat wilde je vast horen!![]()
![]()
![]()
Dat kan ik me idd niet voorstellen scanman.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wil het niet doordringen dat ze aan niemand een hekel heeft? Of is dat zo onvoorstelbaar voor jou?
Lieve schat..... Niet op de man spelen hè.....quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:20 schreef MrObjective het volgende:
Ik vind dat juist de meesten hier redelijk objectief de zaak belichten.
Er springen er 2 uit. Dat is een man van middelbare leeftijd, die geilt op jonge meisjes, tot ziek wordens toe. En zijn kontlikkertje. Beiden pro-Lieske.
De rest geeft naar mijn mening toch redelijk objectief hun mening.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Beetje weg van de minste weerstand, ik kom met een hypothese die misschien afwijkt van jouw mening maar om dan te gaan roepen dat je flauw wor van mensen die objectief DENKEN te zien is wel een verschrikkelijk kinderachtige manier van je gram willen halen. Het lijkt me op zijn minst realistisch dat Lieske berkenend kan zijn. Je doet haar tekort als je maar blijft volharden, en zet haar te kijk als naief. Zo'n goede fan ben je dan ook niet!
Hey flunn o, ik heb veel moderators meegemaakt he maar jij ....quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat..... Niet op de man spelen hè.....
En wat doe jij uit de keuken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:23 schreef ChantalC het volgende:
Echt mannenwerk de vijver schoonmaken... Ik ben trots op de jongens!![]()
Welke man? Ik noem toch geen namen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat..... Niet op de man spelen hè.....
Ik ga ervan uit dat je het positief bedoelde... Dus bij deze....quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey flunn o, ik heb veel moderators meegemaakt he maar jij ....
* versabommie slikt woorden in
Pas op he? Ik moet nog stemmen...quote:
Je snapt best wat ik bedoel...quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:25 schreef MrObjective het volgende:
[..]
Welke man? Ik noem toch geen namen?
Heb er nog niks van gezienquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:28 schreef cuall het volgende:
Ik las net ergens dat Rob bezig is om Ingrid te versieren, is dat echt zo?
Is de werkhouding van Roel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:29 schreef Springsteen27 het volgende:
Roel staat er weer keurig bij...met zijn handen in zijn zakken!
Nou nou zeg. Niet zo agressiefquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:20 schreef MrObjective het volgende:
Ik vind dat juist de meesten hier redelijk objectief de zaak belichten.
Er springen er 2 uit. Dat is een man van middelbare leeftijd, die geilt op jonge meisjes, tot ziek wordens toe. En zijn kontlikkertje. Beiden pro-Lieske.
De rest geeft naar mijn mening toch redelijk objectief hun mening.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:28 schreef cuall het volgende:
Ik las net ergens dat Rob bezig is om Ingrid te versieren, is dat echt zo?
Ging al bijna aan mezelf twijfelen toen niemand anders het bevestigde....quote:Op zaterdag 19 november 2005 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat ik hoorde... (had net de streams open)... had Rob het erover dat hij Ingrid wil versieren/veroveren?
Ben ik de enige dan die dat hoorde? (was rond 01:15, net voordat er dit werd gezegd: Dido:"Rob, hoe jong vind jij te jong voor jou?"
Rob:" Onder de 23")
En iets over dat het nu nog te vroeg was... dat ie eerst af ging wachten wat er donderdag (met exit) zou gebeuren...
ik snap er niks van, volgens mij vindt Ingrid hem best engquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
Vannacht was ik de enige streamkijker die het hoorde...
Goh wat toevallig. Dido is 24quote:Ben ik de enige dan die dat hoorde? (was rond 01:15, net voordat er dit werd gezegd: Dido:"Rob, hoe jong vind jij te jong voor jou?"
Rob:" Onder de 23")
En terecht....quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap er niks van, volgens mij vindt Ingrid hem best eng
Dan passen rob en ingrid goed bij elkaar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:38 schreef Wup het volgende:
[..]
ik snap er niks van, volgens mij vindt Ingrid hem best eng
Hoop dat e t echt meent, haar kennende speelt ze hetquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie begint nu écht berouw te tonen....
Krijg ook het gevoel dat het een toneelstukje isquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:45 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop dat e t echt meent, haar kennende speelt ze het![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
Vannacht was ik de enige streamkijker die het hoorde...
[..]
Ging al bijna aan mezelf twijfelen toen niemand anders het bevestigde....
maar gelukkig hebben ze het bij Talpa wel opgemerkt: http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
En je moet altijd achter je gevoel aanquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:47 schreef regenworm het volgende:
[..]
Krijg ook het gevoel dat het een toneelstukje is
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:42 schreef farceman het volgende:
Hhaaha Roel maakte opmerking dat zijn vingers nog naar een zure sloot ruikten en hij bedoelde niet de vijver.........Dido was gelijk pissed off
quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:43 schreef flugeltje het volgende:
Nathalie begint nu écht berouw te tonen....
Die laat mij bijna nooit in de steekquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
En je moet altijd achter je gevoel aan![]()
Ze zitten te pokeren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:52 schreef Wup het volgende:
wat hebben ze nou voor spel
en wat zitten ze weer vies te vreten
hebben ze kaarten gehad of gemaaktquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:55 schreef F4iTH het volgende:
Ze zitten te pokeren.
Na het worstelen mochten ze dingetjes uitzoeken. Zaten ook speelkaarten bij. En Dido heeft er ook een kamasutra-spel bij meegenomen.quote:
Die hebben ze gekregen hoorquote:
aha, wat heb ik weer veel gemist gisteren, dank voor updatequote:Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef MrObjective het volgende:
Na het worstelen mochten ze dingetjes uitzoeken. Zaten ook speelkaarten bij. En Dido heeft er ook een kamasutra-spel bij meegenomen.
Misschien vanavond als de drank in de man/vrouw is. Als Dido haar kamasutra-stripspel gaat pakken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Door al die spelletjes wordt het er niet gezelliger op....
Zit maar wat anders te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:02 schreef flugeltje het volgende:
Door al die spelletjes wordt het er niet gezelliger op....
Ja, t lijkt lui lekkerland welquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:05 schreef mazaru het volgende:
Wat hebben die lui toch een leventje daar in dat huis.
Slapen, eten, drinken, slap lullen, bubbelen, slapen.
Ralluf heeft anders wel van kaarsvet een schaakspel gemaakt... en Rikkert Tric Trac... maar ja... de echte knutselaars zijn er allang uitgeschopt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Die hebben ze gekregen hoor
Die mensen hebben al moeite met de meest eenvoudige klusjes. Laat staan uit zichzelf spelkaarten maken![]()
Ouch, nu heeft ze de zonnebril af.... en snap ik meteen waarom ze die ophad... Nattelie d'r oog ziet er NIET uit.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
Heeft Nattelie kringen onder d'r ogen, omdat ze binnen met zonnebril opzit?
En ze pakt hem om de 2 seconde even beet... freaky..
Als iedereen met schuld van een brug zou springen, zouden we wel van het huizentekort af zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef Lamon het volgende:
Chantal over deze tijd: "Als je het nu nog verneukt. En je komt nu in geldproblemen, dan is het je eigen schuld."
Dus iedereen die nu in geldproblemen zit, gooi jezelf maar van de brug af, want Chantal heeft het zojuist absoluut gemaakt, het kan in deze tijd alleen je eigen domme schuld zijn.
Wow, slimme vrouw af en toe.
Nee, dat vind ze mooi, dat is haar verleidende blikquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef scanman01 het volgende:
Naat schrikt van zichzelf ofzo
[afbeelding]
zal wel frustratie zijn, ze had toch een ex met allemaal financiele problemen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:16 schreef Lamon het volgende:
Chantal over deze tijd: "Als je het nu nog verneukt. En je komt nu in geldproblemen, dan is het je eigen schuld."
Dus iedereen die nu in geldproblemen zit, gooi jezelf maar van de brug af, want Chantal heeft het zojuist absoluut gemaakt, het kan in deze tijd alleen je eigen domme schuld zijn.
Wow, slimme vrouw af en toe.
\quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als iedereen met schuld van een brug zou springen, zouden we wel van het huizentekort af zijn.
1 op de 3 mensen staat in de schuld
Nee, het is ook heel slecht voor het milieu al die rottende lijfjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:21 schreef elskreeft het volgende:
[..]
\
maar dan worde de landing zo zacht, omdat er al zoveel mensen onder die brug liggen. schiet dus ook niet op helaas![]()
Ik zou bij een kamasutra spel echt geen dingen willen horen van Chantalquote:Op zaterdag 19 november 2005 16:28 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal bekijkt sommige kaartjes met ahhhhhh daar ga ik dus niet op antwoorden he
[afbeelding]
Heeft ze ook iets aan haar haar gedaan, lijkt nu veel donkerderquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:14 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
IK vind deze cap best geslaagd van Chantal! Kleur haar staat haar goed.
Yep, geverfdquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:23 schreef cuall het volgende:
[..]
Heeft ze ook iets aan haar haar gedaan, lijkt nu veel donkerder
Ze zitten spelletjes te spelen, en Rob en Chantal zitten buiten te ouwehoeren, niet echt boeiend dus.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:23 schreef odie22 het volgende:
Gebeurt er nu zo weinig in dat huis ? maar 10 berichten in het afgelopen uur
Weet ik niet, maar volgens mij heeft Chantal elke dag hetzelfde aan. Ze loopt ook al maanden rond in die bloemerige pyjamabroek...quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:31 schreef Jojogirl het volgende:
Krijgen die dames trouwens om de paar weken weer meer kleren ofzo? Ik zie nog steeds outfits langskomen die ik niet ken, terwijl ze er nu toch al zowat 3 maanden zijn.
Zij wel ja, maar bij Dido, Nathalie en Lieske zie ik nog steeds onbekende dingen langskomen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:34 schreef kissa het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar volgens mij heeft Chantal elke dag hetzelfde aan. Ze loopt ook al maanden rond in die bloemerige pyjamabroek...
Misschien een leuk kaarttoernooiquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:40 schreef flugeltje het volgende:
Kan de weekopdracht niet nú het huis in????
Ja, dat hadden we nog niet gehad!quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:42 schreef flugeltje het volgende:
Ah gelukkig.. Eindelijk geroddel...
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Chantal wel gelijk heeft nu.![]()
(Niet slaan!!!!)
Ik vind niet dat ze dat nu aan het doen isquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef Wup het volgende:
pfff... Chantal is ook niet slecht in zichzelf ophemelen
kom nou........ die monoloog over hoe geweldig eerlijk ze isquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:53 schreef cuall het volgende:
Ik vind niet dat ze dat nu aan het doen is![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:51 schreef Day het volgende:
Ik vind dat Chantal wel gelijk heeft nu.![]()
(Niet slaan!!!!)
Dido hoeft maar met haar vingers te knippen of Lieske ligt aan haar voetenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Als Nathalie donderdag weg is, staat Dido wel erg alleen.
Dan heeft ze Roel nog, en Joost en Rob.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef Peter6000 het volgende:
Als Nathalie donderdag weg is, staat Dido wel erg alleen.
Jammer dat ze even vergeet een perfecte analyse van haar eigen gedrag te geven.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik ben het ook met je eens. Chantal geeft nu ook een perfecte analyse over wat er tussen de bewoners allemaal gebeurt.
en wat is Ingrid aan het doen;)quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:58 schreef Black_Orchid het volgende:
Chantal vindt dat Lieske in Dido's kont kruipt.
Ze kan zich niet voorstellen dat Lieske Dido gewoon leuk vindt? Ze heeft nu al twee keer mensen genomineerd die ze leuk vindt (Dido en Roel) en doet dat omdat ze baalt van hun gedrag opeens. Maar dat neemt niet weg dat ze ze wel leuk vindt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:58 schreef Black_Orchid het volgende:
Deze opmerking van chantal heeft waarschijnlijk te maken met een opmerking die lieske vanmiddag maakte. Lieske zei dat ze nooit op rob zou stemmenquote:Op zaterdag 19 november 2005 17:58 schreef Black_Orchid het volgende:
Dat is dan vreemd, want vanmiddag waren ze het erover eens dat het Nathalie wasquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:00 schreef nicoleV het volgende:
(Chantal denkt dat Dido Lieske genomineerd heeft...haha dom wijf...)
waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:03 schreef regenworm het volgende:
Deze opmerking van chantal heeft waarschijnlijk te maken met een opmerking die lieske vanmiddag maakte. Lieske zei dat ze nooit op rob zou stemmen
De heks is weer terugquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze kan zich niet voorstellen dat Lieske Dido gewoon leuk vindt? Ze heeft nu al twee keer mensen genomineerd die ze leuk vindt (Dido en Roel) en doet dat omdat ze baalt van hun gedrag opeens. Maar dat neemt niet weg dat ze ze wel leuk vindt.
Dat Chantal nu zoiets zegt over Lieske is wel weer zeer vals trouwens, want vanmiddag had ze het er nog met Lieske zelf over en toen zei zeheel wat anders
Onbegrijpelijk dat hier nu opeens positief over Chantal geschreven wordt door sommigen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:57 schreef Wup het volgende:
grappig hoor chantal, je hebt wekenlang Lieske genomineerd vanwege een 'generatiekloof'
We raken gewend aan gnagnagnaquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hier nu opeens positief over Chantal geschreven wordt door sommigen.
Wat ze over Dido zegt, klopt gewoon.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat hier nu opeens positief over Chantal geschreven wordt door sommigen.
Het was een tijdje rustig om chantal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is in ieder geval behoorlijk koud buiten.... Brrrquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef Wup het volgende:
ik vind het wel knap trouwens dat ze zonder te bibberen buiten kunnen blijven zitten
Het schijnt zo. In snap er helemaal niets van. Ze lult nog net zo veel over anderen als ze er niet bij zijn... en als ze er wel bij zijn zegt ze het allemaal veel vriendelijker en zwakt het heel erg af. Ze is echt nog totaal niets veranderd.quote:
Klopt. Ik denk ook niet dat Dido Lieske echt mag. Maar dat heeft Lieske in haar naiviteit blijkbaar niet door. Sommigen kunnen dat nou eenmaal goed spelen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef Day het volgende:
[..]
Wat ze over Dido zegt, klopt gewoon.
Tenminste, zo zie ik het ook.
En LIeske mag Dido dan wel aardig vinden, andersom is dat echt niet zo.
Kijk maar wie Dido nomineert, als Chantal eruit is en zij nog in dat huis zit.
ja dat begrijp ik wel, maar waarom gaat Lieske zeggen dat ze nooit op Rob zal stemmen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:09 schreef regenworm het volgende:
Chantal vind rob niet zo leuk
De walgelijkheid komt vanzelf weer boven drijven, dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef Black_Orchid het volgende:
Zo Chantal wast haar handen in onschuld wat het gedrag van de groep betreft naar Menno. Ze vergeet even te vertellen dat zij het stokje overnam van Rob na het homo-verhaal van Menno en dat daarna Menno massal werd uitgekotst door de groep.
Die vrouw spoort echt niet.
de boodschappen zijn binnenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:10 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze de boodschappen al gekregen? Ik kon het iig niet vinden in het streamverslagen topic
Ik heb het niet gehoord en kan me ook niet voorstellen dat ze dat gezegd heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:09 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik wel, maar waarom gaat Lieske zeggen dat ze nooit op Rob zal stemmen?
Uuhhm, is dat blindheid van Lieske of wil ze dat gewoon niet zien? De antipathie die Dido en Naath tegen Lieske hebben is over duidelijk te zien. Ze negeren haar gewoon openlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk ook niet dat Dido Lieske echt mag. Maar dat heeft Lieske in haar naiviteit blijkbaar niet door. Sommigen kunnen dat nou eenmaal goed spelen.
Ze heeft dit vanmiddag gezegd in een gesprek met chantal ingrid en rob kwam aanlopenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord en kan me ook niet voorstellen dat ze dat gezegd heeft.
Nath wel maar dido niet ook heeft ze het nu te druk roelquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Uuhhm, is dat blindheid van Lieske of wil ze dat gewoon niet zien? De antipathie die Dido en Naath tegen Lieske hebben is over duidelijk te zien. Ze negeren haar gewoon openlijk.
Oh bedoelde ja dat.. Dat was een geintje omdat Rob er idd net aankwamquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ze heeft dit vanmiddag gezegd in een gesprek met chantal ingrid en rob kwam aanlopen
Antipathie is een veel te groot woord. Ze zou buiten het huis niet met Lieske omgaan, maar een antipathie is niet aan de orde denk ik. Bij Nathalie misschien wel trouwens (voor Lieske dus)quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:12 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Uuhhm, is dat blindheid van Lieske of wil ze dat gewoon niet zien? De antipathie die Dido en Naath tegen Lieske hebben is over duidelijk te zien. Ze negeren haar gewoon openlijk.
Maar iedereen heeft zo genoeg van Dido gezeur, het gezanik van Nathalie en de triomfantelijke houding van Rob dat in verhouding met die mensen het goed te doen is om naar de sprekken van Chantal te luisteren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het schijnt zo. In snap er helemaal niets van. Ze lult nog net zo veel over anderen als ze er niet bij zijn... en als ze er wel bij zijn zegt ze het allemaal veel vriendelijker en zwakt het heel erg af. Ze is echt nog totaal niets veranderd.
eens, maar neemt niet weg dat er veel tegenstrijdigheden inzittenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:20 schreef bunnyma het volgende:
Maar iedereen heeft zo genoeg van Dido gezeur, het gezanik van Nathalie en de triomfantelijke houding van Rob dat in verhouding met die mensen het goed te doen is om naar de sprekken van Chantal te luisteren.
goede timing, absuluut dieptepunt van dit jaar zijn toch wel de avondmaaltijden in het huisquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:24 schreef flugeltje het volgende:
ben heul ff wat voedsel naar binnen werken...
nee helaasquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:25 schreef Day het volgende:
Hebben jullie overigens Tafkar's versierpogingen gezien, vanmiddag?
Ik heb bijna niets gezien, dus vertelquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:25 schreef Day het volgende:
Kerstversieringen ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:25 schreef Day het volgende:
Ingrid was aan het trainen en toen toonde hij ineens belangstelling voor haar dansverleden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb bijna niets gezien, dus vertel
dido heeft net gehoord dat er buiten over haar geluld isquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef clauwheee het volgende:
Waar hebben Dido en Naat het nu steeds over? Ik versta er geen reet van.
Dat Dido haar vermoeden juist was, ze hoorde (van Roel denk ik) dat ze over haar lullen en dat kan ze niet van zich afzetten.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:28 schreef clauwheee het volgende:
Waar hebben Dido en Naat het nu steeds over? Ik versta er geen reet van.
Door wie? (sorry, kom net uit de stad en kwam er dus middenin vallen).quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:30 schreef mijn23 het volgende:
[..]
dido heeft net gehoord dat er buiten over haar geluld is
hahaquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:31 schreef ruby het volgende:
Joehoe.
Is er weer drank vanavond? Ik hoop namelijk nog steeds op sensatie.![]()
Ze zegt net dat ze wel wil praten met Sjan maar geen zin heeft in weer zo'n helse ruzie.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:32 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Door wie? (sorry, kom net uit de stad en kwam er dus middenin vallen).
Gokje: Chantal en Ingrid
Dat deed je expres.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:32 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gewoon je computer mee naar bed nemen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:35 schreef Anitra het volgende:
Ik ben benieuwd, ik wou eigenlijk lekker in bed blijven liggen vanavond, maar misschien toch ff blijven zitten dan
Oh, dat is leuk laat de bitch fight maar komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:33 schreef ruby het volgende:
Nou, aangezien ik net lees dat Dido weet dat 'r over haar geluld is, verwacht ik nog wel een bitch fight.
Kom maar op.
Ik geloof via Roel, haar kontenlikkertje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, dat is leuk laat de bitch fight maar komen.
Hoe is dido dit te weet gekomen
En anders zit jij er wel om te capturen toch?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:38 schreef regenworm het volgende:
Scanman je kan vandaag rustig eten niemand neemt om deze tijd een douche
quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:38 schreef Day het volgende:
Ik ga er vandoor.
Willen jullie a.u.b. de verslagen aanvullen, mocht er een bitchfight komen?
Laters
Nou ik ga zo etenquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En anders zit jij er wel om te capturen toch?
Dat zou hij wel willen, maar Dido nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik geloof via Roel, haar kontenlikkertje.
Dat ze het woord alleen al kent is al een wonder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:40 schreef ruby het volgende:
Nathalie praat over confronteren. Iets wat zij vooral niet doet.
Kan ik doen, alleen dan heb ik geen internetquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:36 schreef ruby het volgende:
[..]
Gewoon je computer mee naar bed nemen.
Win-win situatie zeg ik je.
Ja maar nu kijkt ze echt boos, alsof ze heel nodig moet poepen.quote:
Aha.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:41 schreef ruby het volgende:
Hallo ZwOrld.
Ik ben ook net "binnen" dus ik weet het niet.
Dido is boos omdat er over haar geroddeld is dus hoop ik op een bitch fight.
Weet ik ook niet. Zal wel Chantal zijn ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |