Snappen ze waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Wat spelen Joost en Nathalie weer een ongelooflijk moeilijk spel
Waarom zit er nog niemand te klaverjassen??
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee, dat was een ander ding. Joost vroeg Rob of er ook eens wat voor hem was gegooid. En toen zei Rob dat het een dildo was... waar Jostiflip op stond.
Ik dacht eerst dat Rob dolde... maar volgens mij meende die het ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:50 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen.
En was dat van die dildo echt waar?
prima tochquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:56 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor.....Ingrid nomineert de volgende keer Rob en Lieske nomineert Nathalie,![]()
Dat is goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 november 2005 13:56 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor.....Ingrid nomineert de volgende keer Rob en Lieske nomineert Nathalie,![]()
Maar dat vind dido toch leuk om een hondje te hebben.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef ChantalC het volgende:
Dido is Roel zat. Het wordt te close zegt ze tegen Nattelie in de badkamer.
Daar ging het niet om. Het ging erom dat mensen het haar kwalijk kunnen nemen als ze heel close met de persoon omgaat die ze net genomineerd heeft. Dat kunnen ze zien als schijnheilig. Lieske vindt dat belachelijk, want iemand nomineren betekent niet dat je de pest aan die persoon hebt. Ze wil dus niet iemand gaan negeren omdat zie die genomineerd heeft en niet het risico wil lopen om schijnheilig te worden genoemd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:01 schreef regenworm het volgende:
Lieske heeft wel een punt omdat je iemand hebt genomineerd dan hoef je door hem niet als stront worden behandeld.
Eigen beslissing of ingefluisterd in de DBK?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:03 schreef ChantalC het volgende:
Dido is Roel zat. Het wordt te close zegt ze tegen Nattelie in de badkamer.
Eigen beslissing... Ze wil vanaaf bij Nattelie slapenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:04 schreef bunnyma het volgende:
Eigen beslissing of ingefluisterd in de DBK?
Oh, ik kwam iets later binnen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ging het niet om. Het ging erom dat mensen het haar kwalijk kunnen nemen als ze heel close met de persoon omgaat die ze net genomineerd heeft. Dat kunnen ze zien als schijnheilig. Lieske vindt dat belachelijk, want iemand nomineren betekent niet dat je de pest aan die persoon hebt. Ze wil dus niet iemand gaan negeren omdat zie die genomineerd heeft en niet het risico wil lopen om schijnheilig te worden genoemd.
Joost was er wel bij. En in tegenstelling tot wat anderen zeiden was Rob er NIET bij!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
Rob liegt Joost was er niet bij toen Nath haar voeten veegde
Dido en Roel zatten er wel bij
Als dat zo was had ze eerder Dido/Nathalie moeten nomineren omdat zij haar als stront behandelen. Maar ze is bang voor hun reacties, dus ging ze kiezen tussen Roel en Joost.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:06 schreef regenworm het volgende:
[..]
Oh, ik kwam iets later binnen.![]()
Maar Lieske heeft wel gelijk je moet stemmen en je moet verder met elkaar
Heb nog een keer het filmje bekeken op de talpa site.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Joost was er wel bij. En in tegenstelling tot wat anderen zeiden was Rob er NIET bij!
Joost lag er inderdaad bij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:14 schreef regenworm het volgende:
Rob liegt Joost was er niet bij toen Nath haar voeten veegde
Dido en Roel zatten er wel bij
Dat is het slecht regie werk geweest of BB houdt Joost een handje boven zijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:25 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Joost lag er inderdaad bij.
Hij zei ook afkeurend "Naad" en daarna draaide hij zich naar de muur en trok het dekbed over zijn hoofd.
Hij durfde waarschijnlijk niet meer.
komt wel vaker voorquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:37 schreef doka het volgende:
FOK was even stuk?
Dat is ook gelul. Ten eerste is er geen slachtoffer, aangezien Roel met één stem ook genomineerd was geweest. En Roel heeft Lieske wekenlang behoorlijk genegeerd, dus die nominatie was zo gek nog niet. Wat wel slap was van Roel, was dat hij opeens weer met haar ging praten toen hij van Dido gehoord had dat Lieske eraan dacht hem te nomineren. Lieske is daar niet ingetuind trouwensquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:26 schreef farceman het volgende:
Precies Lieske stemt alleeen op Roel omdat ze dan geen vervelende reaktie krijgt in de vorm van tegenstem of ruzie.
Roel is dus slachtoffer van zijn goedheid
In het allereerste filmpje op de tv hebben ze de volledige versie laten zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:37 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dat is het slecht regie werk geweest of BB houdt Joost een handje boven zijn hoofd.
Ik geloof je verhaal maar als je dit leest
Tekst tapa site:
De voetveeg...
Als Dido en Roel vannacht in bed liggen, springt Nathalie erbij. Ze ziet dat haar voeten zwart van het vuil zijn.
"Oh, kijk nou?", lacht ze hard. "Ligt Menno al in bed?" Dido en Roel schudden nee en even later rent ze naar het lege bed. Ze schopt het dekbed weg en veegt haar voeten af aan de schone lakens. Ook gebruikt ze zijn knuffel als voetveeg. "Sorry Nemo", roept ze door de Slaapkamer tewijl ze de pluche vis weer onder het kussen legt. Dido, Roel en Rob gieren het uit. Even later komt Menno nietsvermoedend binnenlopen en gaat in zijn bed liggen. "Het was niet expres", roept ze weer door de kamer. Maar arme Menno weet natuurlijk niet wat er zich allemaal achter zijn rug om heeft afgespeeld. Hoe ver zullen ze nog gaan?
Ja, daar was ik dus ook heel blij mee! Lieske laat zich niet gek maken!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ook gelul. Ten eerste is er geen slachtoffer, aangezien Roel met één stem ook genomineerd was geweest. En Roel heeft Lieske wekenlang behoorlijk genegeerd, dus die nominatie was zo gek nog niet. Wat wel slap was van Roel, was dat hij opeens weer met haar ging praten toen hij van Dido gehoord had dat Lieske eraan dacht hem te nomineren. Lieske is daar niet ingetuind trouwens
Zo ook Joost.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:26 schreef farceman het volgende:
Precies Lieske stemt alleeen op Roel omdat ze dan geen vervelende reaktie krijgt in de vorm van tegenstem of ruzie.
Roel is dus slachtoffer van zijn goedheid
Ik wel, hoor.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear!![]()
Durft er nou niemand meer terug te zwaaien?
Lieske zoekt ontzettend bevestiging. Vorige keer kreeg ze Dido over zich heen. Roel zal dat niet doen, dus heeft ze nu Roel gekozen en heeft ze haar bevestiging van de andere vrouwelijke bewoners.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:42 schreef scanman01 het volgende:
Dat is ook gelul. Ten eerste is er geen slachtoffer, aangezien Roel met één stem ook genomineerd was geweest. En Roel heeft Lieske wekenlang behoorlijk genegeerd, dus die nominatie was zo gek nog niet. Wat wel slap was van Roel, was dat hij opeens weer met haar ging praten toen hij van Dido gehoord had dat Lieske eraan dacht hem te nomineren. Lieske is daar niet ingetuind trouwens
Is Lieske toch minder blond dan dat de meeste mensen dachtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:43 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dus ook heel blij mee! Lieske laat zich niet gek maken!
Ik denk dat zij het heel veilig vinden om op elkaar te stemmen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:45 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Zo ook Joost.
Ik denk dat een staakt-het-vuren van Roel en Joost het huis volledig op z'n kop kan zetten.
Je ziet mensen nu al bedenkelijk kijken naar die twee die samen zitten te kaarten. Mochten ze niet meer op elkaar stemmen vraag ik me dus af naar wie hun stemmen gaan.
Ik gok Chantal en Ingrid. Maar dan loopt ook Lieske gevaar denk ik.
Dat zie ik heel anders. Roel heeft haar behoorlijk genegeerd sinds hij constant bij Dido zit te plakken, dus de nominatie was zéér logisch. Heeft niets te maken met een zogenaamd 'veilige' nominatie, want dat was het alles behalve. Door Roel te nomineren en het zelfs vantevoren aan te kondigen, liep ze juist het risico een nominatie terugte krijgen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:46 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Lieske zoekt ontzettend bevestiging. Vorige keer kreeg ze Dido over zich heen. Roel zal dat niet doen, dus heeft ze nu Roel gekozen en heeft ze haar bevestiging van de andere vrouwelijke bewoners.
Komt weer die bevestiging om de hoek kijken... Ze zoekt de makkelijke weg, zodat iedereen haar nog leuk vindt. Ingrid of Chantal zal ze nooit nomineren, die hebben een gigantische invloed op haar (in ruil voor die o zo belangrijke bevestiging)quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:54 schreef farceman het volgende:
Vind het laf van Lieske, ze durft gewoon niet de mensen te nomineren aan wie ze een hekel heeft maar probeert op deze manier aandacht te verkrijgen van Dido en Roel door ze te nomineren...Wel slim vanhaar natuurlijk
Ja precies, laf dusquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Komt weer die bevestiging om de hoek kijken... Ze zoekt de makkelijke weg, zodat iedereen haar nog leuk vindt. Ingrid of Chantal zal ze nooit nomineren, die hebben een gigantische invloed op haar (in ruil voor die o zo belangrijke bevestiging)
Ik vraag me af of het slim is. Het resultaat zullen we denk ik wel zien als Joost en Roel mekaar niet meer nomineren. Die twee weten dat Lieske waarschijnlijk weer zal kiezen tussen een van hen. De rest spreekt voor zich.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:54 schreef farceman het volgende:
Vind het laf van Lieske, ze durft gewoon niet de mensen te nomineren aan wie ze een hekel heeft maar probeert op deze manier aandacht te verkrijgen van Dido en Roel door ze te nomineren...Wel slim vanhaar natuurlijk
Nee, daar heeft ze de beste band mee. Logisch dat ze die niet nomineertquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:57 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Komt weer die bevestiging om de hoek kijken... Ze zoekt de makkelijke weg, zodat iedereen haar nog leuk vindt. Ingrid of Chantal zal ze nooit nomineren, die hebben een gigantische invloed op haar (in ruil voor die o zo belangrijke bevestiging)
Dat boeit Lieske dan weer niet. Ze nomineert gewoon de persoon waar zie de week het minst mee heeft. Vorige keer was dat Dido en deze keer was het Roel. Heel logisch allemaal.quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:59 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het slim is. Het resultaat zullen we denk ik wel zien als Joost en Roel mekaar niet meer nomineren. Die twee weten dat Lieske waarschijnlijk weer zal kiezen tussen een van hen. De rest spreekt voor zich.
Wil het niet doordringen dat ze aan niemand een hekel heeft? Of is dat zo onvoorstelbaar voor jou?quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:54 schreef farceman het volgende:
Beste band omdat ze de voor haar zo noodzakelijke bevestiging krijgt...quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
Nee, daar heeft ze de beste band mee. Logisch dat ze die niet nomineert![]()
Ja lol... zo kunnen we wel doorgaan. Tuurlijk, ik observeer niet objectief en jij welquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Beste band omdat ze de voor haar zo noodzakelijke bevestiging krijgt...![]()
Leer eens objectief observeren scanman
Die mag je voortaan achterwege laten...quote:
Hoe weet jij nou in godsnaam of het haar boeit of niet. Misschien is Lieske wel superberekenend. Ik denk zelf ook dat ze roel koos omdat ze voor de easy way out ging. Roel gaat sowieso joost elke keer nomineren, en Roel heeft een zwak voor haar. Ze is door het dido-gebeuren gewoon bang om zelf weer op de bank te komen, en ze heeft haar taktiek al sinsds haar laatste nominatie goed aan weten te passen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat boeit Lieske dan weer niet. Ze nomineert gewoon de persoon waar zie de week het minst mee heeft. Vorige keer was dat Dido en deze keer was het Roel. Heel logisch allemaal.
Geef nou eens toe dat je Lieske sindskort met een roze bril bekijkt Scanquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja lol... zo kunnen we wel doorgaan. Tuurlijk, ik observeer niet objectief en jij wel![]()
![]()
Zoals de waard is?
Zeg dan gewoon dat je haar niet mag en het leuk vindt alles negatief uit te leggen![]()
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, daar heeft ze de beste band mee. Logisch dat ze die niet nomineert![]()
Okee, dat mag. Ik zie dat Roel nauwelijks nog met haar heeft gesproken, wat de nominatie voor mij logisch maakt. Ik had hem in haar situatie misschien ook genomineerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou in godsnaam of het haar boeit of niet. Misschien is Lieske wel superberekenend. Ik denk zelf ook dat ze roel koos omdat ze voor de easy way out ging.
volgens mij vindt Lieske het idd. helemaal niet zo leuk bij Ingrid & Chantalquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Black_Orchid het volgende:
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?
Als ik zo'n cap zie kan ik mezelf heel goed voorstellen dat er genoeg mannen zijn die wél op Chantal vallen...quote:
weet Roel het inmiddels?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Okee, dat mag. Ik zie dat Roel nauwelijks nog met haar heeft gesproken, wat de nominatie voor mij logisch maakt. Ik had hem in haar situatie misschien ook genomineerd.
Maar iedereen die er superberekenend achter wil zoeken![]()
Dat is omdat ze zeer onzeker is en hunkert naar aandacht van de dames en omdat Chantal en Ingrid haar aandacht geven is Lieske als een kind zo blij en denkt ze dat het vriendinnen zijn. Eigenlijk kunnen ze Lieske wel schieten, maar dat weten ze goed te verbergen. En Lieske met haar naieve kop trapt er natuurlijk weer in. En dat komt weer door die enorme drang naar aandacht en haar overdreven gevoel van onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:08 schreef Black_Orchid het volgende:
[..]
Is dat een goede band of is dat puur uit noodzaak omdat ze weet/voelt dat Naath/Did niets met haar hebben en haar niet serieus nemen?
Tuurlijk is ze dat niet. Dat meisje is verreweg de meest oprechte in het huis. Sommigen hebben echter wat moeite om dat te kunnen zien blijkbaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
weet Roel het inmiddels?
ik denk trouwens niet dat Lieske berekenend is, ik zie haar daar gewoon niet toe in staat
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:44 schreef demins het volgende:
[..]
Hoi LoveBear!![]()
Durft er nou niemand meer terug te zwaaien?
gewoon minder reageren op al die onzin.quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:13 schreef scanman01 het volgende:
Maar goed... ik ga weer wat anders doen. Word er flauw van hier, van die mensen die zelf alles objectief denken te zien en anderen daar niet toe in staat achter. Zó triest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |