Das fijn voor ze, hebben ze tenminste nog ergens om kunnen lachenquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Leuk verslag in de Volkskrant. Dat Rosenberg zo negatief door het Ajax-publiek werd bejegend dat Twente al snel "Ajax-publiek" zong tegen het Ajax-publiek
Wel typerend toch? In plaats van aangemoedigd wordt zo'n jongen uitgefloten.quote:Op maandag 21 november 2005 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das fijn voor ze, hebben ze tenminste nog ergens om kunnen lachen.
Tja, ik snap je insteek wel. Ook snap ik dat "buitenstaanders" het niet snappen. Maar god wat is het een prutserquote:Op maandag 21 november 2005 10:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel typerend toch? In plaats van aangemoedigd wordt zo'n jongen uitgefloten.
quote:Op maandag 21 november 2005 10:11 schreef HeatWave het volgende:
Ook snap ik dat "buitenstaanders" het niet snappen.
En dat op de maandagmorgenquote:
de Jong blijftquote:Op maandag 21 november 2005 10:21 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Wie gaan er nu allemaal weg in de winter of aan het einde van het seizoen?
Pienaar
de Jong
Trabelsi
Boukari
Juanfran (huur)
Heijtinga
SQD
Grygera
Maxwell
Galasek
Charisteas
Anastasiou
Wat zouden logische vervangers zijn voor deze spelers?
Ach dat klootjesvolk kom je toch nooit vanafquote:Op maandag 21 november 2005 09:55 schreef SCH het volgende:
Leuk verslag in de Volkskrant. Dat Rosenberg zo negatief door het Ajax-publiek werd bejegend dat Twente al snel "Ajax-publiek" zong tegen het Ajax-publiek
quote:Op maandag 21 november 2005 10:41 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Overigens vind ik Rick Kruys ook nog wel iets voor Ajax...
Jean Paul de Jong dan? Ik vind dat Ajax een schopper mist.. een Die hard op het middenveld... dus waarom niet zo iemand nemen? (Huub Stevens was gepolst voor de positie, maar had andere verplichtingenquote:
we kunnen wel een schopper gebruiken maar alsjeblieft zeg, geen JP De Jongquote:Op maandag 21 november 2005 10:46 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Jean Paul de Jong dan? Ik vind dat Ajax een schopper mist.. een Die hard op het middenveld... dus waarom niet zo iemand nemen? (Huub Stevens was gepolst voor de positie, maar had andere verplichtingen)
Noem eens een speler die ook daadwerkelijk wil komen die de rol aan zou kunnen?quote:Op maandag 21 november 2005 10:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
we kunnen wel een schopper gebruiken maar alsjeblieft zeg, geen JP De Jong![]()
edit: en ook geen Kruys![]()
Denk je echt serieus dat De Jong en Escude bij ajax blijven of hoop je dat?quote:Op maandag 21 november 2005 10:31 schreef Robar het volgende:
[..]
de Jong blijft
Heijtinga blijft
Grygera blijft
Charisteas blijft
ik kan er zo ff snel geen bedenkenquote:Op maandag 21 november 2005 10:51 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Noem eens een speler die ook daadwerkelijk wil komen die de rol aan zou kunnen?
Bron?quote:Op maandag 21 november 2005 10:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Maxwell gaat aan het einde vh seizoen weg, heeft hij zelf al gezegd..
Excude??????????quote:Op maandag 21 november 2005 10:54 schreef PyTh het volgende:
[..]
Denk je echt serieus dat De Jong en Escude bij ajax blijven of hoop je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |