ik zal er geen traan om latenquote:Op zondag 20 november 2005 00:04 schreef Chadi het volgende:
Nou Galasek vind ik wel jammer.
Ik ook niet, hij doet verdedigend nuttig werk, maar dat kan een andere speler ook invullen.. Hij heeft geen positief invloed op t aanvallende spel van Ajax, daarom mag ie van mij weg.quote:
Nou en of, al lijkt me het onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 20 november 2005 00:05 schreef ThomasBerge het volgende:
3 miljoen lijkt mij een mooi bedrag voor Galasek.
Hey, het is wel de bedoeling dat de deal doorgaat hoor, moet je ze niet meteen afschrikken.quote:Op zondag 20 november 2005 01:27 schreef twi het volgende:
Voor 3 miljoen mogen ze er Boukhari ook nog wel bij hebben![]()
What the fuck is dit nou weerquote:Ajax-fans bestormen hoofdingang Arena
De fanatieke Ajax-supportersgroepen van Vak 410 en de F-Side bleven uit protest de tweede helft van het duel met FC Twente, weg van de tribunes. Na afloop van de uiteindelijk met 2-0 gewonnen wedstrijd, waren er ongeregeldheden voor de hoofdingang van de Arena.
Duizenden Ajax-fans schreeuwden om het vertrek van voorzitter John Jaakke. De politie en ME moest flink uitrukken om de met stenen gooiende hooligans, tot bedaren te brengen. Volgens bronnen zouden enkele tientallen supporters door de hoofdingang gedrongen zijn. Zij waren opzoek naar bestuursleden.
Onduidelijk is of de laatstgenoemde fans in aanraking zijn gekomen met de voorzitter en/of een conversatie met hem gevoerd hebben.
Zie Nederlandse tifo scene topic, daar heb ik een mirrortje gemaakt.quote:Op zondag 20 november 2005 11:29 schreef gras het volgende:
Ik zie vier kikkers...
Zal wel richting zijn inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 12:51 schreef Erwtensoep het volgende:
28 x op goal? Dat is dus binnen de palen?
Geloof er niks van
quote:Blind teleurgesteld in Ajax-publiek
Ajax-coach Danny Blind reageerde na afloop van het gewonnen competitieduel met FC Twente teleurgesteld op het vroege vertrek van een deel van de aanhang. "Ook in moeilijke tijden horen de supporters achter de club te staan", zei de oefenmeester tegenover RTV Noord-Holland. "Ik vind het niet kunnen dat ze Rosales al na één mislukte actie uitfluiten."
Bij aanvang van het duel was De Arena gevuld met 45.120 toeschouwers. Na de hervatting vertoonde het stadion veel lege plekken. De supporters lieten zich tijdens de wedstrijd wel horen. Blind werd gesteund door de eigen fans, maar voorzitter John Jaakke moest het voortdurend ontgelden. 'Jaakke, rot op' en 'Jaakke maakt de club kapot' zong een gedeelte van de Ajax-aanhang tijdens het duel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |