Stekelenburgquote:Op maandag 21 november 2005 11:59 schreef jimjim1983 het volgende:
eerst kijken wat voor spelers we overhouden en dan kijken hoe we moeten spelen.
dan zou ik eerder Juanfran en Emanuelson omwisselen.quote:Op maandag 21 november 2005 12:01 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Stekelenburg
Grygera Lindenbergh Emanuelson
Maduro
De Jong JuanFran
Sneijder
Rosales Huntelaar (Rosenberg) Mitea
Dit lijkt mij wel iets voor komend seizoen..
Jammer idd, al was hij toen hij nog wel speelde heel er egoistisch vaak....quote:Op maandag 21 november 2005 12:02 schreef Jajong het volgende:
Ontzettend jammer trouwens dat Mitea geblesseerd is, ik had echt het idee dat ie dit seizoen zou doorbreken![]()
Bij hem levert dat tenminste nog wat op af en toe, bij Babel alleen schoten in de 2e ring.quote:Op maandag 21 november 2005 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jammer idd, al was hij toen hij nog wel speelde heel er egoistisch vaak....
Als het zo makkelijk wasquote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef SCH het volgende:
De oplossing voor Ajax is natuurlijk om Heatwave in de spits te zetten. Hij weet immers precies hoe het moet![]()
volgens mij hebben ze beiden even weinig rendement.quote:Op maandag 21 november 2005 12:11 schreef Jajong het volgende:
[..]
Bij hem levert dat tenminste nog wat op af en toe, bij Babel alleen schoten in de 2e ring.
Ja, maar jij weet het ECHTquote:Op maandag 21 november 2005 12:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was.
Iedereen weet toch altijd hoe het moet? Dat is de lol van het spelletje.
Dat dan weer wel natuurlijkquote:
Zoek t op dan.quote:Op maandag 21 november 2005 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze beiden even weinig rendement.
En Mitea is een aantal jaren jonger natuurlijk.quote:Op maandag 21 november 2005 12:19 schreef HeatWave het volgende:
Mitea was een beetje type Rosales, erg snel en dreiging richting achterlijn en dan he-le-maal niets meer. Qua voorzet dan. Hij schiet er idd wel eens eentje in, daarom mag ik hem wel en Rosales niet.
omdat je het zo vriendelijk vraagt.quote:
doe dan toch maar liever op links.quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
De Mul vind ik wel een goede optie voor de rechtsbuiten, dan moet hij wel een eerlijke kans krijgen.
zet t aantal minuten erbij en de positie waarop ze toen speelden erbij danquote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
omdat je het zo vriendelijk vraagt.
Mitea: 10 doelpunten in 2 seizoenen
Babel: 11 doelpunten in 2 seizoen
Assists kan ik niet vinden maar beiden geven er niet veel.
ja dikke lulquote:Op maandag 21 november 2005 12:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
zet t aantal minuten erbij en de positie waarop ze toen speelden erbij dan
Het beste elftal is een combi tussen routine en jeugd.. Niet verwonderlijk dus. Zeker niet als half ajax dadelijk leegloopt.quote:Op maandag 21 november 2005 12:25 schreef TimmyAsd het volgende:
Kanonne zeg, we hebben routine nodig en er komen hier een paar mensen met totale jeugdelftallen op de proppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |