dan begrijp ik heel goed waarom Vicky er 4 gekocht heeftquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als ik bloemen verkoop op de veiling, dan weet je van tevoren niet hoe dat gaat, hoeveel er geboden wordt en of je ze wel kwijt raakt.
Echter, hier ben je er zeker van dat je ze met vette winst kan verkopen... eigenlijk is het gewoon handel met voorkennis
Waar? Ow, wacht in de spiegelquote:
Ik heb het gehad met een videocollectie die ik wilde verkopen. Toen het bod over 200 heenging werd de advertentie geblokeerd.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:54 schreef Coconut het volgende:
[..]
Nee hoor, want de vraagprijs staat niet op 200 euro![]()
het komt niet door de handelaren dat het schaars is, het zou sowieso wel uitverkocht raken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef Jalu het volgende:
[..]
Als je doelbewust kaarten koopt ALLEEN om er wat aan te verdienen en het zo voor echte liefhebbers moeilijker maken een concert te bezoeken zie jij niet in wat er fout aan is?
Een veiling is iets HEEL anders; en dat weet je best. Bij veilingen gaat het om goederen die echt schaars zijn en niet om zaken die door toedoen van handelaren bewust schaars gemaakt worden.
Ik ook, om haar medefans af te zetten.... leuke club daarquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dan begrijp ik heel goed waarom Vicky er 4 gekocht heeft
Maar het wordt wel schaarser door de handelaren!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het komt niet door de handelaren dat het schaars is, het zou sowieso wel uitverkocht raken.
Precies wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar het wordt wel schaarser door de handelaren!
Dan gunt Marktplaats het deze mensen gewoon om veel winst op hun kaarten te makenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb het gehad met een videocollectie die ik wilde verkopen. Toen het bod over 200 heenging werd de advertentie geblokeerd.
dat zeker. en dat zou ook verboden moeten worden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:57 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Maar het wordt wel schaarser door de handelaren!
Dan is Vicky dus verkeerd bezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat zeker. en dat zou ook verboden moeten worden.
Inderdaad, gewoon 1 kaart per persoon zou al een boel helpen. Dan krijg je in ieder geval niet meer van die speculerende fans die een kaart voor zichzelf kopen en de rest tegen woekerprijzen op marktplaats meer aanbieden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:03 schreef woediewokkie het volgende:
Ik denk dat het verstandig het maximaal te verkrijgen kaarten naar beneden te brengen en een persoon-gebonden kaart in het leven te roepen,net zoals ik bij mijn club F.C Den Haag heb,dan kan alleen de koper/eigenaar op naam naar binnen,is het zo verholpen,met die vuile vieze stinkende geldwolven...de echte fans krijgen op deze manier weinig of geen kans.....
nee hoor, Vicky heeft gewoon kaartjes voor haarzelf gehaald en dacht toen aan de kassa waarschijnlijk he ik kan er nog 2 kopen en heeft dat toen gedaan. niets mis mee, zou hetzelfde doen als ik niet zo'n hekel had aan Robbie Williams.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:00 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan is Vicky dus verkeerd bezigJij bent makkelijk te overtuigen
![]()
¤ 8 000,00 ikbeneenvuilehandelaar 19-11-05, 12:03quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef Jalu het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon 1 kaart per persoon zou al een boel helpen. Dan krijg je in ieder geval niet meer van die speculerende fans die een kaart voor zichzelf kopen en de rest tegen woekerprijzen op marktplaats meer aanbieden.
Hij staat er nog steedsquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef HuubTuub het volgende:
hehehehehe
Vooral het laatste bod is erg geinig.
WIlde ik ook doen, maar ik kan algemeen email adres vinden. Welk adres heb jij gebruikt?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed idee
Ik heb marktplaats toruwens ook gemaild
Denk je dat ze daar iets tegen gaan doen ofzo?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Goed idee
Ik heb marktplaats toruwens ook gemaild
Als ze er iets om geven geen imago te krijgen dat je op marktplaats moet zijn voor illegale of anderzins op zijn minst twijfelachtige praktijken dan zullen ze hier wel iets aan moeten doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Denk je dat ze daar iets tegen gaan doen ofzo?![]()
Jammer, hij was zeker toch geen vuile handelaar...gelukkig maarquote:
Da's lastig zolang de tickets niet op naam verkocht worden. Zodra de tickets verkocht worden op naam en er dus bekend is wie welk ticket gekocht heeft is daar wel wat mee te doen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef woediewokkie het volgende:
Op de voorwaarde aan de achterkant van het ticket staat dat ze onder geen enkele voorwaarde doorverkocht mogen worden,ik heb daar eens contact over gehad met ticket-service die zeiden "ermee bezig te zijn".......das ook zo hollandsche opmerking.....kijk de advertenties en wie ze plaatsten....boete en in beslag name....
en ik heb de marktplaats ook gemaild,gaat er niet om of het iets uithaald,ik wil gewoon mijn gif kwijt.....
http://www.marktplaats.nl(...).nl/contact_form.phpquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:07 schreef Jalu het volgende:
[..]
WIlde ik ook doen, maar ik kan algemeen email adres vinden. Welk adres heb jij gebruikt?
Ok dat is wel goed nieuws, wettelijk gezien zou marktplaats dus een punt hebben als ze die advertenties gewoon verwijderen. Echter, waarom hebben ze dan een speciale afdeling met concertkaartjes.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef woediewokkie het volgende:
Op de voorwaarde aan de achterkant van het ticket staat dat ze onder geen enkele voorwaarde doorverkocht mogen worden,ik heb daar eens contact over gehad met ticket-service die zeiden "ermee bezig te zijn".......das ook zo hollandsche opmerking.....kijk de advertenties en wie ze plaatsten....boete en in beslag name....
met die advertenties kun je ook al een heel eind komen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:13 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's lastig zolang de tickets niet op naam verkocht worden. Zodra de tickets verkocht worden op naam en er dus bekend is wie welk ticket gekocht heeft is daar wel wat mee te doen.
quote:Ik zou u er op attent willen maken dat er momenteel enorm veel kaarten voor de concerten van Robbie Williams tegen woekerprijzen op marktplaats te koop worden aangeboden. Vanochtend(19-11-2005) is de voorverkoop van deze kaarten gestart en alle kaarten zijn nu al uitverkocht. Volgens de voorwaarden waaronder deze kaarten verkocht worden mogen deze absoluut niet worden doorverkocht. Ik zou marktplaats dan ook vriendelijk willen verzoeken dit soort advertenties onmiddelijk te verwijderen. Niet in de minste plaats omdat marktplaats.nl door dit soort praktijken toe te staan steeds meer een imago begint te krijgen van de site waar je schimmige dingen kunt kopen en verkopen.
Verstuurd:quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef maniack28 het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...).nl/contact_form.php
En dan doen ze er nog niks aan, ik had voor Defqon van iemand tickets overgenomen die via ticketonline waren verkocht (deze tickets waren op naam). Er werd niks qua ID gevraagd bij de controle van mijn kaartje.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:13 schreef Jalu het volgende:
[..]
Da's lastig zolang de tickets niet op naam verkocht worden. Zodra de tickets verkocht worden op naam en er dus bekend is wie welk ticket gekocht heeft is daar wel wat mee te doen.
klopt...ik heb vorige week die uitzending gezien van de eigenaar van MP,het is pure prestige dat ze "zoveel"plaatsingen en kijkers hebben....en i.d.d de centen die ze ontvangen boven de ¤200,-........áls men wil is het zo voorbij met die centen-neukers...dan staan er weer fans die gewoon de toch al dure netto prijs betalen voor een concert......quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ok dat is wel goed nieuws, wettelijk gezien zou marktplaats dus een punt hebben als ze die advertenties gewoon verwijderen. Echter, waarom hebben ze dan een speciale afdeling met concertkaartjes.
Ik denk niet dat ze de kaartjes weghalen, omdat ze er smakken geld mee verdienen; de mensen waarvan de advertentie verwijderd wordt omdat ze over de 200 euro gaan, plaatsen hem gewoon opnieuw voor 6 euro.
Nope..quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Iemand al een mailtje terug gehad ofzo?
Reactie verstuurd. Ik hoop echt dat ze al die advertenties verwijderen. Kut-lui.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef maniack28 het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...).nl/contact_form.php
quote:Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb wel een reactie van MP gekregen:
Geachte meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Marktplaats is een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden
gebracht. De koper is zelf verantwoordelijk wat hij voor een
concertkaartje wil uitgeven.
Marktplaats.nl is geen veilingsite, maar een advertentiesite met de
mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot
aan- of verkoop. Ook hanteren wij geen sluitingstermijnen. De
advertentie en eventuele biedingen daarop worden verwijderd zodra de
advertentie is verlopen.
Met vriendelijke groet,
Marleen
Helpdesk medewerker
Bijzonder hartelijk dank voor uw antwoord.quote:Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb wel een reactie van MP gekregen:
Geachte meneer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Marktplaats is een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden
gebracht. De koper is zelf verantwoordelijk wat hij voor een
concertkaartje wil uitgeven.
Marktplaats.nl is geen veilingsite, maar een advertentiesite met de
mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot
aan- of verkoop. Ook hanteren wij geen sluitingstermijnen. De
advertentie en eventuele biedingen daarop worden verwijderd zodra de
advertentie is verlopen.
Met vriendelijke groet,
Marleen
Helpdesk medewerker
Daarop heb ik Mojo gemaild, maar kreeg een bericht terug dat het e-mailadres buiten werking isquote:Rechthebbenden, met name eigenaars van auteursrechten, handelsmerken of andere rechten van derden, kunnen melding maken van aanbiedingen die mogelijk inbreuk maken op hun rechten, en een verzoek indienen voor de verwijdering van deze aanbiedingen. Zolang wij geen verzoek van de rechthebbende hebben ontvangen, is het toegestaan om de concertkaarten aan te bieden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |