abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32394944
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:52 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Als ik bloemen verkoop op de veiling, dan weet je van tevoren niet hoe dat gaat, hoeveel er geboden wordt en of je ze wel kwijt raakt.

Echter, hier ben je er zeker van dat je ze met vette winst kan verkopen... eigenlijk is het gewoon handel met voorkennis
dan begrijp ik heel goed waarom Vicky er 4 gekocht heeft
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:55:39 #52
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32394952
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:54 schreef piere het volgende:
Hatend jankertje
Waar? Ow, wacht in de spiegel
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_32394956
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:54 schreef Coconut het volgende:

[..]

Nee hoor, want de vraagprijs staat niet op 200 euro
Ik heb het gehad met een videocollectie die ik wilde verkopen. Toen het bod over 200 heenging werd de advertentie geblokeerd.
could you just [i]not[/i] breathe?
pi_32394962
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef Jalu het volgende:

[..]

Als je doelbewust kaarten koopt ALLEEN om er wat aan te verdienen en het zo voor echte liefhebbers moeilijker maken een concert te bezoeken zie jij niet in wat er fout aan is?

Een veiling is iets HEEL anders; en dat weet je best. Bij veilingen gaat het om goederen die echt schaars zijn en niet om zaken die door toedoen van handelaren bewust schaars gemaakt worden.
het komt niet door de handelaren dat het schaars is, het zou sowieso wel uitverkocht raken.
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:56:19 #55
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32394968
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dan begrijp ik heel goed waarom Vicky er 4 gekocht heeft
Ik ook, om haar medefans af te zetten.... leuke club daar
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:57:15 #56
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32394991
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het komt niet door de handelaren dat het schaars is, het zou sowieso wel uitverkocht raken.
Maar het wordt wel schaarser door de handelaren!
pi_32395015
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Precies wat ik bedoel.

Is trouwens heel slecht voor het imago van marktplaats, dit soort praktijken, zouden ze zelf ook door moeten hebben.
pi_32395031
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:55 schreef HuubTuub het volgende:
Ik heb het gehad met een videocollectie die ik wilde verkopen. Toen het bod over 200 heenging werd de advertentie geblokeerd.
Dan gunt Marktplaats het deze mensen gewoon om veel winst op hun kaarten te maken
Maar die regel geldt dus niet (meer).
amokaapjeeh O+
pi_32395038
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:57 schreef maniack28 het volgende:

[..]

dat zeker. en dat zou ook verboden moeten worden.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:00:48 #60
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32395075
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat zeker. en dat zou ook verboden moeten worden.
Dan is Vicky dus verkeerd bezig Jij bent makkelijk te overtuigen
pi_32395154
Ik denk dat het verstandig het maximaal te verkrijgen kaarten naar beneden te brengen en een persoon-gebonden kaart in het leven te roepen,net zoals ik bij mijn club F.C Den Haag heb,dan kan alleen de koper/eigenaar op naam naar binnen,is het zo verholpen,met die vuile vieze stinkende geldwolven...de echte fans krijgen op deze manier weinig of geen kans.....
Refuse/Resist/Innerself
pi_32395190
hehehehehe

Vooral het laatste bod is erg geinig.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:05:18 #63
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_32395192
djiezus wat een ziekelijk bedragen. slaat echt helemaal nergens op idd en die mensen ook alleen maar uit op winst door die stomme acties. laat gewoon de kaarten voor de fans over ipv hier zo zielig mogelijk winst over te maken.
Maarja aan andere kant, als fan ben je natuurlijk als eerste op het postkantoor he ;P

maarja alsnog best zielig zowiets..

HOI

IK HEB 3 KAARTJES VOOR HET CONCERT VAN ROBBIE WILLIAMS.

3 STAANPLAATSEN!!! 21-06-06!!!!!! ARENA!!!!!

PRIJS IS MINIMAAL 200 EURO PER STUK!!!

KAARTJES GRAAG AFHALEN BIJ MIJ THUIS IN GRONINGEN!!

GR LIDIJA...
pi_32395200
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:03 schreef woediewokkie het volgende:
Ik denk dat het verstandig het maximaal te verkrijgen kaarten naar beneden te brengen en een persoon-gebonden kaart in het leven te roepen,net zoals ik bij mijn club F.C Den Haag heb,dan kan alleen de koper/eigenaar op naam naar binnen,is het zo verholpen,met die vuile vieze stinkende geldwolven...de echte fans krijgen op deze manier weinig of geen kans.....
Inderdaad, gewoon 1 kaart per persoon zou al een boel helpen. Dan krijg je in ieder geval niet meer van die speculerende fans die een kaart voor zichzelf kopen en de rest tegen woekerprijzen op marktplaats meer aanbieden.
pi_32395208
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:00 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Dan is Vicky dus verkeerd bezig Jij bent makkelijk te overtuigen
nee hoor, Vicky heeft gewoon kaartjes voor haarzelf gehaald en dacht toen aan de kassa waarschijnlijk he ik kan er nog 2 kopen en heeft dat toen gedaan. niets mis mee, zou hetzelfde doen als ik niet zo'n hekel had aan Robbie Williams.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:06:28 #66
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_32395223
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef HuubTuub het volgende:
hehehehehe
¤ 8 000,00 ikbeneenvuilehandelaar 19-11-05, 12:03

ghehe tof, maarja dan zal die mongool die ze verkoopt alsnog wel met die andere "zielige" fan bezig gaan
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:06:45 #67
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32395232
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef Jalu het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon 1 kaart per persoon zou al een boel helpen. Dan krijg je in ieder geval niet meer van die speculerende fans die een kaart voor zichzelf kopen en de rest tegen woekerprijzen op marktplaats meer aanbieden.
Goed idee

Ik heb marktplaats toruwens ook gemaild
pi_32395247
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:05 schreef HuubTuub het volgende:
hehehehehe

Vooral het laatste bod is erg geinig.
Hij staat er nog steeds
pi_32395249
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Goed idee

WIlde ik ook doen, maar ik kan algemeen email adres vinden. Welk adres heb jij gebruikt?
pi_32395271
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:06 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Goed idee

Denk je dat ze daar iets tegen gaan doen ofzo?
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:09:05 #71
101108 Stievus
Drums, Sex & Palm Beer
pi_32395285
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:07 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Hij staat er nog steeds
nu niet meer hoor...
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_32395308
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Denk je dat ze daar iets tegen gaan doen ofzo?
Als ze er iets om geven geen imago te krijgen dat je op marktplaats moet zijn voor illegale of anderzins op zijn minst twijfelachtige praktijken dan zullen ze hier wel iets aan moeten doen.
pi_32395319
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:09 schreef joris007 het volgende:

[..]

nu niet meer hoor...
Jammer, hij was zeker toch geen vuile handelaar...gelukkig maar
pi_32395332
Op de voorwaarde aan de achterkant van het ticket staat dat ze onder geen enkele voorwaarde doorverkocht mogen worden,ik heb daar eens contact over gehad met ticket-service die zeiden "ermee bezig te zijn".......das ook zo hollandsche opmerking.....kijk de advertenties en wie ze plaatsten....boete en in beslag name....

en ik heb de marktplaats ook gemaild,gaat er niet om of het iets uithaald,ik wil gewoon mijn gif kwijt.....
Refuse/Resist/Innerself
pi_32395388
Als je 2 kaartjes nodig hebt en je koopt 4 kaartjes (waarvan je er 2 op het internet verkoopt); kan je in principe als je beetje geduld hebt gratis naar dat concert toe..

Ach, ik vind het triest dat mensen het doen - maar zo zie je maar hoeveel respectloze mensen er op deze wereld bestaan

En ik ben blij dat ik er geen van ben
World Wrestling Entertainment
pi_32395398
Mijn vriendinnetje heeft gewoon 4 kaartjes kunnen kopen, kwestie van bijtijds opstaan en bij een postkantoor in een kleine gemeente je kaarten kopen. (Dus niet zo eentje waar er al 233 mensen in de rij staan 's ochtends )
Fotografeert wel eens wat, doet iets met creditcards en is hier haast nooit
pi_32395402
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef woediewokkie het volgende:
Op de voorwaarde aan de achterkant van het ticket staat dat ze onder geen enkele voorwaarde doorverkocht mogen worden,ik heb daar eens contact over gehad met ticket-service die zeiden "ermee bezig te zijn".......das ook zo hollandsche opmerking.....kijk de advertenties en wie ze plaatsten....boete en in beslag name....

en ik heb de marktplaats ook gemaild,gaat er niet om of het iets uithaald,ik wil gewoon mijn gif kwijt.....
Da's lastig zolang de tickets niet op naam verkocht worden. Zodra de tickets verkocht worden op naam en er dus bekend is wie welk ticket gekocht heeft is daar wel wat mee te doen.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:14:12 #79
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32395419
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:07 schreef Jalu het volgende:

[..]

WIlde ik ook doen, maar ik kan algemeen email adres vinden. Welk adres heb jij gebruikt?
http://www.marktplaats.nl(...).nl/contact_form.php
pi_32395428
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:10 schreef woediewokkie het volgende:
Ok dat is wel goed nieuws, wettelijk gezien zou marktplaats dus een punt hebben als ze die advertenties gewoon verwijderen. Echter, waarom hebben ze dan een speciale afdeling met concertkaartjes.
Ik denk niet dat ze de kaartjes weghalen, omdat ze er smakken geld mee verdienen; de mensen waarvan de advertentie verwijderd wordt omdat ze over de 200 euro gaan, plaatsen hem gewoon opnieuw voor 6 euro.
pi_32395433
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:13 schreef Jalu het volgende:

[..]

Da's lastig zolang de tickets niet op naam verkocht worden. Zodra de tickets verkocht worden op naam en er dus bekend is wie welk ticket gekocht heeft is daar wel wat mee te doen.
met die advertenties kun je ook al een heel eind komen.
pi_32395520
Mailtje verstuurd:
quote:
Ik zou u er op attent willen maken dat er momenteel enorm veel kaarten voor de concerten van Robbie Williams tegen woekerprijzen op marktplaats te koop worden aangeboden. Vanochtend(19-11-2005) is de voorverkoop van deze kaarten gestart en alle kaarten zijn nu al uitverkocht. Volgens de voorwaarden waaronder deze kaarten verkocht worden mogen deze absoluut niet worden doorverkocht. Ik zou marktplaats dan ook vriendelijk willen verzoeken dit soort advertenties onmiddelijk te verwijderen. Niet in de minste plaats omdat marktplaats.nl door dit soort praktijken toe te staan steeds meer een imago begint te krijgen van de site waar je schimmige dingen kunt kopen en verkopen.
pi_32395526
quote:
Verstuurd:
Kunt u niet wat doen aan de schandalige zwarthandel in Robbie Williams concertkaarten op uw site?
Ik snap dat u niet alle advertenties op uw site kunt controleren en dat u waarschijnlijk ook niet geheel verantwoordelijk bent voor wat men verkoopt via uw site, maar het zou een mooi standpunt zijn als uw bedrijf tegen deze zwarthandel in actie zou komen.

Met vriendelijke groet,
pi_32395568
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:13 schreef Jalu het volgende:

[..]

En dan doen ze er nog niks aan, ik had voor Defqon van iemand tickets overgenomen die via ticketonline waren verkocht (deze tickets waren op naam). Er werd niks qua ID gevraagd bij de controle van mijn kaartje.

En als ze dat wel vragen zeg je toch gewoon dat die vriend ziek is en jij zijn kaartje hebt overgenomen.
pi_32395571
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:14 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:

[..]

Ok dat is wel goed nieuws, wettelijk gezien zou marktplaats dus een punt hebben als ze die advertenties gewoon verwijderen. Echter, waarom hebben ze dan een speciale afdeling met concertkaartjes.
Ik denk niet dat ze de kaartjes weghalen, omdat ze er smakken geld mee verdienen; de mensen waarvan de advertentie verwijderd wordt omdat ze over de 200 euro gaan, plaatsen hem gewoon opnieuw voor 6 euro.
klopt...ik heb vorige week die uitzending gezien van de eigenaar van MP,het is pure prestige dat ze "zoveel"plaatsingen en kijkers hebben....en i.d.d de centen die ze ontvangen boven de ¤200,-........áls men wil is het zo voorbij met die centen-neukers...dan staan er weer fans die gewoon de toch al dure netto prijs betalen voor een concert......
Refuse/Resist/Innerself
pi_32398453
Iemand al een mailtje terug gehad ofzo?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 19 november 2005 @ 14:52:45 #87
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_32399029
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 14:12 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Iemand al een mailtje terug gehad ofzo?
Nope..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_32400908
nee hoor ik heb 4 kaarten gekocht omdat ik er 4 kon kopen
misschien dat er wel iemand me mee meegaat dat weet ik nog niet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:38:25 #89
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_32407776
leuke prijzen
pi_32410538
Verdorie..

Ik zit hier met tien ton aan kaartjes voor de nieuwe BZN wintershow die ik maar niet kwijt kan raken. Robbie Williams lijkt me een betere investering zo te lezen

Maar ik ben het er wel mee eens, al denk ik dat je het probleem eerder bij het oorspronkelijke verkooppunt dan bij de aanbieder moet zoeken. Er zal iets op bedacht moeten worden om dergelijke zwarthandel tegen te gaan.
  zaterdag 19 november 2005 @ 22:23:27 #91
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32411216
Had er twee nodig, kon er ook 4 kopen. Niet gedaan.
Poep op die kankerpaupers die zo hun geld willen verdienen
Afschieten dat tuig..
Get a motherfucking J-O-B
Haters everywhere but I don't really care.
pi_32411593
quote:
Reactie verstuurd. Ik hoop echt dat ze al die advertenties verwijderen. Kut-lui.
  zaterdag 19 november 2005 @ 22:39:56 #93
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_32411693
Ook zo mooi, die kutsmoesjes erbij: "ja, wij hadden kaarten bij het postkantoor gekocht, maar het thuisfront heeft ze ook via internet besteld"

Via internet... Heb de hele dag regelmatig ff gecheckt of die zooi werkte, maar 0,0 respons. Soms een pagina waarbij je kaarten mocht kiezen, die gevolgd werd door een "het is druk pagina"...

Benieuwd of er ueberhaupt volk is dat via internet aan kaarten is gekomen.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 20 november 2005 @ 18:16:42 #94
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_32430871
Ik heb nog niks gehoord.... iig niet van marktplaats... wel wat reaties van mensen in de trant van: We hadden 2x 4 kaartjes, bladiebla... bied ze dan aan voor de oorspronkelijke prijs + verzendkosten aan de eerste de beste fan die er hier op reageerd ipv ze voor 200 euro p.s. te verkopen

Lekker hoor, naaiende fans
pi_32431050
Je hebt bij iedere advertentie toch zoiets als: Meld deze advertentie bij de webmaster...
  zondag 20 november 2005 @ 18:43:37 #96
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_32431631
Ik heb wel een reactie van MP gekregen:

Geachte meneer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Marktplaats is een platform, waarop koper en verkoper bij elkaar worden
gebracht. De koper is zelf verantwoordelijk wat hij voor een
concertkaartje wil uitgeven.

Marktplaats.nl is geen veilingsite, maar een advertentiesite met de
mogelijkheid tot bieden. Een bod is niet bindend en verplicht u niet tot
aan- of verkoop. Ook hanteren wij geen sluitingstermijnen. De
advertentie en eventuele biedingen daarop worden verwijderd zodra de
advertentie is verlopen.

Met vriendelijke groet,

Marleen

Helpdesk medewerker
pi_32432282
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef HuubTuub het volgende:

Geachte meneer/mevrouw,

advertentie is verlopen.

Met vriendelijke groet,

Marleen

Helpdesk medewerker
amokaapjeeh O+
pi_32433282
quote:
Op zondag 20 november 2005 18:43 schreef HuubTuub het volgende:

Geachte meneer/mevrouw,

advertentie is verlopen.

Met vriendelijke groet,

Marleen

Helpdesk medewerker
Bijzonder hartelijk dank voor uw antwoord.

Laat ik de vraag dan anders stellen.
Het doorverkopen van deze tickets is in strijd met de wet. Aan de koop van deze tickets is namelijk de voorwaarde verbonden dat deze niet doorverkocht mogen worden. Deze zijn enkel voor individueel gebruik van de eerste koper. Het doorverkopen ervan vormt een onrechtmatige daad.

Nu is het de vraag of het de policy van marktplaats is om actief mee te werken aan iets wat tegen de wet is?. Nu meen ik toch echt dat ik een paar weken geleden in een nieuwsrubriek op tv een woordvoerder van markplaats expliciet verklaren dat dit niet het geval is. En dat u daar tegenop treedt bij melding hiervan.

Hoe moet ik uw antwoord duiden in het licht hiervan?
pi_32438840
Goed geantwoord

Ik kon er twee extra kopen. Niet gedaan. Zo wel had ik gratis naar het concert gekund en nog een fikse bonus gehad ook. Ik vind het erg laag.
De mensen die het kopen zijn ook gek. Ik ben groot fan, maar ik gun het zo iemand dan ook niet. En dan nog voor die prijzen ook.
pi_32441253
Ik heb ook een reactie gekregen van Marktplaats.
quote:
Rechthebbenden, met name eigenaars van auteursrechten, handelsmerken of andere rechten van derden, kunnen melding maken van aanbiedingen die mogelijk inbreuk maken op hun rechten, en een verzoek indienen voor de verwijdering van deze aanbiedingen. Zolang wij geen verzoek van de rechthebbende hebben ontvangen, is het toegestaan om de concertkaarten aan te bieden.
Daarop heb ik Mojo gemaild, maar kreeg een bericht terug dat het e-mailadres buiten werking is Edit: Ander mailadres van Mojo gevonden
Daarna T-Mobile een berichtje gestuurd Misschien kunnen zij er iets mee. Weet verder ook niet echt wat je er tegen kunt doen...

[ Bericht 7% gewijzigd door PV op 21-11-2005 00:14:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')