marktplaats doet nergens wat aan....quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:22 schreef Jalu het volgende:
Is het misschien niet verstandiger om een mail met een klacht hierover te versturen naar marktplaats.nl? Want het is voor hun imago bepaald niet goed dat mensen voor dit soort praktijken gebruik maken van hun diensten...
2 voor een normale prijs aan gewone fans, of 2 voor een astronomisch bedrag aan 2 waanhopige fans?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:23 schreef Vicky het volgende:
stel nou dat je zelf toch kaartjes had kunnen krijgen..
je hebt er 2 nodig maar kan er 4 kopen.. zou je het dan doen of niet?
ik heb zelf ook 4 kaarten, heb er in principe 2 nodig en als ik er 2 kan verkopen dan doe ik dat...
heb ik 2 jaar geleden ook gedaan...
Ik heb twee kaarten nodig, en heb er ook twee gekocht. Zoals het hoort!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:23 schreef Vicky het volgende:
stel nou dat je zelf toch kaartjes had kunnen krijgen..
je hebt er 2 nodig maar kan er 4 kopen.. zou je het dan doen of niet?
ik heb zelf ook 4 kaarten, heb er in principe 2 nodig en als ik er 2 kan verkopen dan doe ik dat...
heb ik 2 jaar geleden ook gedaan...
gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:23 schreef maniack28 het volgende:
Stuur ze gewoon allemaal een mail... tis wat werk, maar als er 100-200 mensen dit doen worden ze stuk voor stuk gek!
als door het bieden de prijs omhoog gaat dan zou je wel gek zijn om het voor een lager bedrag te verkopen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:26 schreef Vicky het volgende:
ik weet nog niet of ik ze op marktplaats te koop ga zetten.
als ik ze erop zet laat ik ze gewoon bieden....
dan haat je me nuj waarschijnlijk
Dagquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:28 schreef outcast_within het volgende:
slecht topic.
Vraag en aanbod. alle huillies opzouten.
Tenzij het georganiseerd is. Maar daar moet de kamer wat aan doen.
nou nog ff niet hoor.. wil nog een paar jaar levenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dag
Ik haat jullie! Net als die gore kuthuisjesmelkers!! Sterf![]()
Mijn topic, dus rot zelf op!!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:33 schreef outcast_within het volgende:
don't hate the player. hate the game.
Huillies opzouten
Als je zelf fan bent, dan gun je medefans gewoon voor kostprijs de kaarten als je echt per ongeluk teveel kaarten hebt bemachtigd. Ga je echte fans tegen elkaar op laten bieden om zo een flinke woekerwinst te maken, dan ben je moreel niet fraai bezig. Welke smoes je verder ook verzint.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als door het bieden de prijs omhoog gaat dan zou je wel gek zijn om het voor een lager bedrag te verkopen.
Amenquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:35 schreef Jalu het volgende:
[..]
Als je zelf fan bent, dan gun je medefans gewoon voor kostprijs de kaarten als je echt per ongeluk teveel kaarten hebt bemachtigd. Ga je echte fans tegen elkaar op laten bieden om zo een flinke woekerwinst te maken, dan ben je moreel niet fraai bezig. Welke smoes je verder ook verzint.
Je weet zelf ook wel dat je ze straks met dikke winst verkoopt, dus doe niet zo triest. Bovendien waren de beste kaarten al verkocht aan die kutfanclub van hem... sorry hoor, maar in mijn ogen verdienen mensen die andere mensen zo naaien een gevangenisstraf.... veel plezier met je winstquote:lag om 12 uur voor het postkantoor,had je ook moeten doen,had je ook kaartjes gehad
een echte fan zoals je zegd,hoort daar toch zeker te zijn.
dan erbij er staat geen prijs bij (blinde)
quote:val lekker dood
Told you, sommige mensen zijn daar niet capabel toe....quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:38 schreef Vicky het volgende:
en als je een echte fan bent had je vannacht al bij het postkantoor gelegen of was je lid geworden van Inner Sanctum, had je nu geen gezeik
Flauwekul. Alleen lid worden van die fanclub was een garantie geweest, 's nachts bij het postkantoor liggen niet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:38 schreef Vicky het volgende:
en als je een echte fan bent had je vannacht al bij het postkantoor gelegen of was je lid geworden van Inner Sanctum, had je nu geen gezeik
niks woekerwinst, als er mensen bereid zijn dat te betalen dan ben je toch gek om het niet te doen? bovendien begin je met een normale prijs. je biedt je kaartje aan voor 40 euro en uiteindelijk bied iemand er 400 voor, wat doe jij dan moreel fout? die fan heeft er blijkbaar meer voor over dan een ander.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:35 schreef Jalu het volgende:
[..]
Als je zelf fan bent, dan gun je medefans gewoon voor kostprijs de kaarten als je echt per ongeluk teveel kaarten hebt bemachtigd. Ga je echte fans tegen elkaar op laten bieden om zo een flinke woekerwinst te maken, dan ben je moreel niet fraai bezig. Welke smoes je verder ook verzint.
Maar daar gaat dit topic nu juist wel over, namelijk dat er klaarblijkelijk een grote groep mensen is die geen fan is maar wel voor het postkantoor gaat liggen in de hoop zoveel mogelijk te kunnen verdienen aan alle kaarten die men weet te bemachtigen, en zo echte fans het moeilijk maakt om het concert te kunnen bezoeken. Je hoeft mensen niet te laten bieden hoor, je kunt gewoon zeggen: vaste prijs(kostprijs) en wie het eerst komt het eerst maalt. Simpel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
niks woekerwinst, als er mensen bereid zijn dat te betalen dan ben je toch gek om het niet te doen? bovendien begin je met een normale prijs. je biedt je kaartje aan voor 40 euro en uiteindelijk bied iemand er 400 voor, wat doe jij dan moreel fout? die fan heeft er blijkbaar meer voor over dan een ander.
en dan heb ik het dus niet over de afzetters waarover dit topic gaat.
en ik had het dus over wat Vicky zei.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:44 schreef Jalu het volgende:
[..]
Maar daar gaat dit topic nu juist wel over, namelijk dat er klaarblijkelijk een grote groep mensen is die geen fan is maar wel voor het postkantoor gaat liggen in de hoop zoveel mogelijk te kunnen verdienen aan alle kaarten die men weet te bemachtigen, en zo echte fans het moeilijk maakt om het concert te kunnen bezoeken. Je hoeft mensen niet te laten bieden hoor, je kunt gewoon zeggen: vaste prijs(kostprijs) en wie het eerst komt het eerst maalt. Simpel.
Dat lijkt me niet, dat is een hele legitieme reden om op marktplaats te adverteren. Alles waar "bieden" bijstaat heeft bij mij een bijsmaak.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:43 schreef joris007 het volgende:
ik weet niet hoor, mij bij dat rijtje van jou staan ook gewoon mensen die een kaartje voor woensdag hebben en dat graag willen ruilen voor een zaterdag-kaartje...
ben je daar ook boos op nu?
Vicky had het over het tegen elkaar op laten bieden van liefhebbers. Daar ben je moreel al fout, simpel toch? Die kaarten hebben vaste prijzen, wil je een kaart kwijt omdat je per ongeluk teveel hebt gekregen dan kun je gewoon die prijs hanteren.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en ik had het dus over wat Vicky zei.
Verkeerde copy paste dan in mijn snelheid... ik heb al 30 mails verstuurd. eigenlijk zou ik een mailadres moeten aanmaken en overal 1000 euro op bieden, alleen word ik dan keihard genaaid door marktplaats ofzo en krijg je weer gezeik en dan zal ik uiteindelijk al die kaartjes moeten kopen ofzoquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:45 schreef Jalu het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, dat is een hele legitieme reden om op marktplaats te adverteren. Alles waar "bieden" bijstaat heeft bij mij een bijsmaak.
Dat werkt het beste, dan is meteen hun advertentie niet meer zichtbaar. Want dan moeten ze MP gaan betalen omdat het advertentie meer waar dis dan 200E.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verkeerde copy paste dan in mijn snelheid... ik heb al 30 mails verstuurd. eigenlijk zou ik een mailadres moeten aanmaken en overal 1000 euro op bieden, alleen word ik dan keihard genaaid door marktplaats ofzo en krijg je weer gezeik en dan zal ik uiteindelijk al die kaartjes moeten kopen ofzoDus dat doe ik maar niet...
dat kan ja maar ik zie niet waarom het moreel fout is als je mensen tegen elkaar op laat bieden voor iets dat ze graag willen. gebeurt bij veilingen iedere dag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:47 schreef Jalu het volgende:
[..]
Vicky had het over het tegen elkaar op laten bieden van liefhebbers. Daar ben je moreel al fout, simpel toch? Die kaarten hebben vaste prijzen, wil je een kaart kwijt omdat je per ongeluk teveel hebt gekregen dan kun je gewoon die prijs hanteren.
Ik denk niet dat je verplicht bent om iets te kopen, alleen kan degene die die kaartjes verkoopt jou bod in 1 seconde verwijderen. Levert niks op denk ik...quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:48 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Verkeerde copy paste dan in mijn snelheid... ik heb al 30 mails verstuurd. eigenlijk zou ik een mailadres moeten aanmaken en overal 1000 euro op bieden, alleen word ik dan keihard genaaid door marktplaats ofzo en krijg je weer gezeik en dan zal ik uiteindelijk al die kaartjes moeten kopen ofzoDus dat doe ik maar niet...
Dat is helemaal niet waar.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:49 schreef HuubTuub het volgende:
Dat werkt het beste, dan is meteen hun advertentie niet meer zichtbaar. Want dan moeten ze MP gaan betalen omdat het advertentie meer waar dis dan 200E.
Als ik bloemen verkoop op de veiling, dan weet je van tevoren niet hoe dat gaat, hoeveel er geboden wordt en of je ze wel kwijt raakt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan ja maar ik zie niet waarom het moreel fout is als je mensen tegen elkaar op laat bieden voor iets dat ze graag willen. gebeurt bij veilingen iedere dag.
Nee hoor, want de vraagprijs staat niet op 200 euroquote:Op zaterdag 19 november 2005 11:51 schreef HuubTuub het volgende:
Dat is dan nieuw.
Als je doelbewust kaarten koopt ALLEEN om er wat aan te verdienen en het zo voor echte liefhebbers moeilijker maken een concert te bezoeken zie jij niet in wat er fout aan is?quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan ja maar ik zie niet waarom het moreel fout is als je mensen tegen elkaar op laat bieden voor iets dat ze graag willen. gebeurt bij veilingen iedere dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |