En daar is dus niks bijzonders aan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dee laatste dag in Nederland bedoeld.![]()
Och.. dat was het wel waard..quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:15 schreef RedRoses het volgende:
[..]
Inner Sanctum is Robbie's eigen fanshop laat maar zeggen. Daar kon je al kaarten kopen maar moest je wel lid worden voor 25 pond per jaar.
Moet je nog wel weten of het podium op de Noord-zijde of Zuid-zijde staat. Volgens mij Noord...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:02 schreef Cosworth het volgende:
Heeft trouwens iemand een seatplan van de ArenA? Dan kan ik ff zien waar ik zit.
Inderdaad, aan de noord-zijde.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:18 schreef Juichtoon het volgende:
Moet je nog wel weten of het podium op de Noord-zijde of Zuid-zijde staat. Volgens mij Noord...
Veld en staplaatsen zijn bij mijn weten hetzelfde. In 2003 waren er in ieder geval geen zitplaatsen op het veldquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:01 schreef dennisdotcom het volgende:
[..]
Vijf over 10 waren staanplaatsen nog niet uiverkocht, dus het zal wel veldkaarten zijn.
Ook benieuwd. Wie waren dat de vorige keer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef linebear het volgende:
de vraag is nu wie staan er in het voorprogramma !?
Als je goed leest zie je dat ik dat ook bedoelquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:25 schreef erikh het volgende:
Veld en staplaatsen zijn bij mijn weten hetzelfde. In 2003 waren er in ieder geval geen zitplaatsen op het veld
TRUE daar heb ik ze ook gekochtquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:41 schreef MCH het volgende:
Mensen, er zijn nog kaarten via www.eventim.de
Via welke site?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:11 schreef cynnie het volgende:
Voor degene die geen kaarten hebben kunnen bemachtigen in belgie zijn er nog een aantal staanplaatsen beschikbaar.
Zijn wij Nederlanders zulke grote fans dan? In ons kleine landje al 4 concerten uitverkocht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:19 schreef Coconut het volgende:
Alleen Nederland en Schotland zijn tot nu toe volledig uitverkocht.
Volgens mij wel.. en Robbie komt (als het geen acteerwerk is) volgens mij ook best graag naar NL. Daarom lijkt me een concert in NL ook beter dan in bijv. Brussel (waar het geluid wel beter is)quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zijn wij Nederlanders zulke grote fans dan? In ons kleine landje al 4 concerten uitverkocht.
Weet iemand trouwens of je ergens de indeling per vak kunt zien? Wij hebben in ons vak rijnummer 3; wordt er van boven naar beneden geteld of andersom?
En ze zijn in 2006quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:36 schreef MCH het volgende:
Ik stoor mij een beetje aan de topictitel, want er zijn ook nog Robbie concerten in juli/aug/sept
eventim.de of kartenhaus.dequote:Op zaterdag 19 november 2005 13:57 schreef Glatze het volgende:
Als tickets.de de juiste site moet zijn dan is daar ook geen doorkomen aan...Iemand nog tips?
Hare. De Robbie-fan. Wie had dat verwacht.quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:59 schreef Hare het volgende:
Yesssss, eindelijk!
Wat een gedoe zeg, 4 kaartjes kunnen regelen via de gewone verkoop, maar we hadden er nog meer nodig. Nu nog 2 staankaartjes voor 100 euro p/s kunnen aanschaffen via internet. Mooie prijs!!!!
Robbie! Here we come!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |