quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Die gebruikt hij niet die is aanwezig![]()
ze wil wel.. maar kan het niet vindenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:30 schreef tanna het volgende:
[..]
En Dido gebruikt haar handjes niet?![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:avond.. visite de deur uit. migraine gezakt.. vertel.. wat heb ik gemist
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze wil wel.. maar kan het niet vinden
Is ook moeilijk t smurfendorp te vindenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog maar zo'n zeurende hoofdpijn.. niets dat niet onder controle te krijgen is met paracetamol en bierquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Neem een borrel, dat helpt om de grouwsluier migraine weg te werken en je hebt niks gemist
![]()
Cargamel probeert het ook al jarenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Is ook moeilijk t smurfendorp te vinden![]()
Dat was ik vergetenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:31 schreef teamlead het volgende:
[..]
Zn kat asrael lukt t wel, dus die gargamel moet wel een dommie zijnquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
Cargamel probeert het ook al jaren
Asraelquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zn kat asteral lukt t wel, dus die gargamel moet wel een dommie zijn
heet ie asteral ?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zn kat asteral lukt t wel, dus die gargamel moet wel een dommie zijn
Nope.. maar lovebear zit vast alweer aan de port of de baileysquote:
Zie t net pasquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nope.. maar lovebear zit vast alweer aan de port of de baileys
quote:
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:37 schreef tanna het volgende:
Tis zo saai, ik taai ook maar af,, truste all .
Colaquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. zelfde effect
toch wel zonder red-bull mag ik hopen....
Heel netjesquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Flugeltje stelde 'm daarstraks zelf al voor, ere wie ere toekomt.
quote:
Morgen is de super weer openquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:
[..]met wodka?
apart.... jammer dat ik geen wodka meer in huis heb, anders zou ik dat meteen proberen
Wodka jus is ook wel lekker btwquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:42 schreef teamlead het volgende:
[..]met wodka?
apart.... jammer dat ik geen wodka meer in huis heb, anders zou ik dat meteen proberen
* boodschappenlijstje aanpastquote:
dat drink ik dan weer wel.. maar in m'n cola gaat normaal alleen wiskey of bacardi..quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:44 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wodka jus is ook wel lekker btw![]()
God zeg, moet je toch niet aan denken om zo´n stelletje in 1 kamer te liggen?? Of je wordt spontaan geil en wil meedoen of je libido zakt tot een nulpunt! En ja ik had ze verbannen naar de tuin of zoquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef tanna het volgende:
Als ik trouwens een kamer moest delen met Died en Troel, mochten ze van mij in de woonkamer een plekkie zoeken......maar dat is persoonlijk
Morgen maar wodka cola proberenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat drink ik dan weer wel.. maar in m'n cola gaat normaal alleen wiskey of bacardi..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
Tis nu alleen nog maar zo'n zeurende hoofdpijn.. niets dat niet onder controle te krijgen is met paracetamol en bier
En weer een poging tot feestje mislukt dus?..
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
voor Teamlead, mijn man heeft precies hetzelfde, en ja ik hou hem op de hoogte van BB
![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
dank je...
Het ergste zit er nu wel weer op gelukkig... En ik ben blij dat het feestje niet erg geslaagd was
ze praat wel vaker in haar slaap.. niet teveel waarde aan hechtenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:50 schreef ks_choice het volgende:
Zij Dido nou: "Nu is het moment daar. Dat je alles kan krijgen wat je wil!"
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
ze praat wel vaker in haar slaap.. niet teveel waarde aan hechten
quote:
Hoi Engeltjequote:
Hoe is het met je?quote:
Vond mijn man ook, voornamelijk omdat hij BB niet volgtquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:51 schreef teamlead het volgende:
[..]
dank je...
Het ergste zit er nu wel weer op gelukkig... En ik ben blij dat het feestje niet erg geslaagd was
Ik heb nog nooit een ON-topic bericht geplaatsquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoe is het met je?
Streams zijn niks, dus we kunnen wel effe off topic.
Thankssssssssssss namens mijn manquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:57 schreef ks_choice het volgende:
Sterkte aan alle migraine-patiënten hier!![]()
Ja dank je, ik had een hele fijne dag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een ON-topic bericht geplaats![]()
![]()
Hier gaat het heel lekker, bij jou ook?
Ik hoor wel wat praten in de slaapkamer maar die ruis erdoorheen is niet leuk![]()
quote:Op zaterdag 19 november 2005 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En geluid heb ik sowieso niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |