Denk t wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
Roel is dronken en begint weer domme opmerkingen te maken.
Zal het nu fout gaan
Flugeltje stelde 'm daarstraks zelf al voor, ere wie ere toekomt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef regenworm het volgende:
TT is weer erg leuk
hij is haar toch aan het vingeren volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk t wel.
Zullen we aftellen tot t gebeurd![]()
lief van jequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Flugeltje stelde 'm daarstraks zelf al voor, ere wie ere toekomt.
Nou als je gepiep hoort is t klaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef farceman het volgende:
[..]
hij is haar toch aan het vingeren volgens mij
Je bent in de war met Lieske. Pieppiep wapperwapper.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou als je gepiep hoort is t klaar![]()
en kunnen we verder met de orde van de dag
dan kunnen we gaan slapen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou als je gepiep hoort is t klaar![]()
en kunnen we verder met de orde van de dag
Dido is er toch 1 met stand dus zal wel piepenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent in de war met Lieske. Pieppiep wapperwapper.
opmerkingen maken vind dido niet zo erg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:16 schreef farceman het volgende:
ze maken dubbelzinnige opmerkingen over GLADDE vla...Dido grinnikt
Ze zijn gek bij Versatel. Een collega van mij heeft drie keer een half uur met ze aan de lijn gehangen voor ADSL. Kreeg ze een brief dat de boel eind oktober zou worden geïnstalleerd... was het al begin november. Ze wacht nog steeds.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef wickie het volgende:
Zo dacht ik.. visite was eindelijk de deur uit, dus ik dacht te gaan genieten van de decoder..... maar nee hoor is dat ding gewoon compleet dood!!
11 minuten in de wacht gestaan bij Versatel, moet het ding vervangen worden. Hij heeft het in totaal 6 uur gedaan...
En nu liggen die gekken al op bed!! Wat mis ik Linda toch zeg...
Dit is BB- 1 grote anticlimax.
Maar je kunt nu wél fijn naar Dido en Roel luisteren!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef wickie het volgende:
Zo dacht ik.. visite was eindelijk de deur uit, dus ik dacht te gaan genieten van de decoder..... maar nee hoor is dat ding gewoon compleet dood!!
11 minuten in de wacht gestaan bij Versatel, moet het ding vervangen worden. Hij heeft het in totaal 6 uur gedaan...
En nu liggen die gekken al op bed!! Wat mis ik Linda toch zeg...
Dit is BB- 1 grote anticlimax.
Ze heeft altijd wel een manier waardoor de lust weg isquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef farceman het volgende:
Ze zit al te puffen...maar dido probeert altijd met praten iedereen af te leiden....
Inderdaad een leukequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:23 schreef odie22 het volgende:
Beetje laat maar ik vond hem wel grappig, en zo snel ben ik nog niet met foto's plaatsen
[afbeelding]
JIPPIE!!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:22 schreef tanna het volgende:
[..]
Maar je kunt nu wél fijn naar Dido en Roel luisteren!!![]()
Als het Dido en Roel zijn, vind ik het eigenlijk niet zo heel erg interessant.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:21 schreef SuperMOM het volgende:
[ code verwijderd ]
wordt er nog geneuckt????![]()
Ik hoorde iemand dat ook al zeggen toen die vrouwen die kadootjes mochten kopen , over die mannenweek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef regenworm het volgende:
Roel verlult zich het is van de week mannen week.
Straf alle bier inleveren.
En liggen weer lekker te smoezen
Een hoerenfeest. Een écht hoerenfeestquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:avond.. visite de deur uit. migraine gezakt.. vertel.. wat heb ik gemist
quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:avond.. visite de deur uit. migraine gezakt.. vertel.. wat heb ik gemist
ahhhhh... arme nattuhlieh...quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een hoerenfeest. Een écht hoerenfeestEn Nathalie kon niet meedansen, want die heeft een hele sieluuuuuuuuuuuge enkel.
Roel heeft het eelt al op zijn handen staan van al dat wrijvenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef regenworm het volgende:
Dat gefluister van jut en jul begint me gewoon te irriteren.
En dat handje van roel over de rug van dido helemaal
Migraine? Das klote!quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:24 schreef teamlead het volgende:avond.. visite de deur uit. migraine gezakt.. vertel.. wat heb ik gemist
kan er geen reet van verstaan maar het zal niet erg intressant zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef farceman het volgende:
Kan iemand iets van Roel of Dido verstaan? Jooste en Rob moeten er iig gek van worden lijkt me
Ik hoop dat ze het in slowmotion tijdens de uitzending laten zien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:27 schreef tanna het volgende:
Heeft iemand van de streamers Nathalie zien zwikken eigenlijk?
Ja maar hij gebruikt zijn andere handje ook..quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef regenworm het volgende:
Dat gefluister van jut en jul begint me gewoon te irriteren.
En dat handje van roel over de rug van dido helemaal
Die gebruikt hij niet die is aanwezigquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar hij gebruikt zijn andere handje ook..![]()
hoogtepunt was allemaal onder de douche en de regie die wijderde weg te draaien.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef teamlead het volgende:
[..]
ahhhhh... arme nattuhlieh...
niks gemist dus
En Dido gebruikt haar handjes niet?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Ja maar hij gebruikt zijn andere handje ook..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |