Denk t wel.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:09 schreef regenworm het volgende:
Roel is dronken en begint weer domme opmerkingen te maken.
Zal het nu fout gaan
Flugeltje stelde 'm daarstraks zelf al voor, ere wie ere toekomt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef regenworm het volgende:
TT is weer erg leuk
hij is haar toch aan het vingeren volgens mijquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk t wel.
Zullen we aftellen tot t gebeurd![]()
lief van jequote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Flugeltje stelde 'm daarstraks zelf al voor, ere wie ere toekomt.
Nou als je gepiep hoort is t klaarquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:12 schreef farceman het volgende:
[..]
hij is haar toch aan het vingeren volgens mij
Je bent in de war met Lieske. Pieppiep wapperwapper.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou als je gepiep hoort is t klaar![]()
en kunnen we verder met de orde van de dag
dan kunnen we gaan slapen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:14 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou als je gepiep hoort is t klaar![]()
en kunnen we verder met de orde van de dag
Dido is er toch 1 met stand dus zal wel piepenquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je bent in de war met Lieske. Pieppiep wapperwapper.
opmerkingen maken vind dido niet zo erg.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:16 schreef farceman het volgende:
ze maken dubbelzinnige opmerkingen over GLADDE vla...Dido grinnikt
Ze zijn gek bij Versatel. Een collega van mij heeft drie keer een half uur met ze aan de lijn gehangen voor ADSL. Kreeg ze een brief dat de boel eind oktober zou worden geïnstalleerd... was het al begin november. Ze wacht nog steeds.quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:19 schreef wickie het volgende:
Zo dacht ik.. visite was eindelijk de deur uit, dus ik dacht te gaan genieten van de decoder..... maar nee hoor is dat ding gewoon compleet dood!!
11 minuten in de wacht gestaan bij Versatel, moet het ding vervangen worden. Hij heeft het in totaal 6 uur gedaan...
En nu liggen die gekken al op bed!! Wat mis ik Linda toch zeg...
Dit is BB- 1 grote anticlimax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |