Hypotheek-aftrek is toch ook hoger naarmate het gezinsinkomen hoger is? Dus zo raar is het niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:20 schreef tulpje6 het volgende:
[..]
Wat een kutstreek dat je partner geacht wordt maar even mee te betalen. Wat nou als je zoiets hebt van 'ik trouw wel met jou maar ik houd gewoon een aparte rekening aan en wil mn eigen financien regelen' dat kan dan dus niet. Nee je wordt geacht mee te gaan betalen aan wat je partner verbrast heeft aan uitgaan, wijven etc. (ff overdreven gesteld he)
Zoek het bij de zuiderburen en het is al een heel stuk goedkoper.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:27 schreef popolon het volgende:
Gut zeg, in Nederland is studeren nog spotgoedkoop vergeleken met de rest van Europa en de wereld.
Doe je best eens, dan betaal je die schuld binnen een paar jaar af.
Dat is niet waar, zeg maar...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hypotheek-aftrek is toch ook hoger naarmate het gezinsinkomen hoger is? Dus zo raar is het niet.
Je hoeft niet te lenen!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:11 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze "vergeten" voor het gemak even dat mensen al bakken met belasting betalen... En dat een studieschuld niet eens aftrekbaar meer is! Fijn he, 30 jaar schuld, 30 jaar hypotheek, om 4 muren om je heen te hebben...... De staatsoplichting!
Hoe hoger het inkomen hoe hoger de aftrek toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is niet waar, zeg maar...
Dan moet je extra werken om je studie te bekostigen waardoor je langer over je studie doet en daardoor weer extra collegegeld moet betalen als straf.quote:
Dat het één altijd zou volgen uit het ander lijkt mij nogal vergezocht. Als je teveel gaat werken gaat dat natuurlijk ten koste van je studie; maar daar ben jezelf de baas over toch?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:13 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dan moet je extra werken om je studie te bekostigen waardoor je langer over je studie doet ...
Dát kán waar zijn (dat ligt aan je tariefstelling), maar daarvoor is het gezinsinkomen niet van belangquote:Op donderdag 24 november 2005 23:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hoe hoger het inkomen hoe hoger de aftrek toch?
Dacht ik![]()
Nee, maar wel naarmate je hypschuld hoger is, dus indirect is er wel een verband met het gezinsinkomen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dat is niet waar, zeg maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |