* versabommie boert kwallie recht in haar gezicht! Zit d'r permanentje ook weer een week op strak!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:31 schreef cuall het volgende:
[..]
wil je nou wel eens ophouden met iedereen te bewerken, met je mooie woorden en je slijmerige praatjes.
Pas maar op dat je niet wordt gediskwalificeerd![]()
Ja beren zijn heel slim hebben een dikke vacht hebben t nooit koud.quote:
Zolang je je nagels maar veilt en je tandjes poetst heb ik nergens problemen mee.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:40 schreef lovebear het volgende:
[..]
Pas maar op ja zet overal mn berenklauwen in![]()
strenger is er niet![]()
![]()
Nagels moeten lekker scherp zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Zolang je je nagels maar veilt en je tandjes poetst heb ik nergens problemen mee.
Beren dresseren!woeha!
Oh dan maak ik toch nog een kansje bij je...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef Maurisico het volgende:
Zolang je je nagels maar veilt en je tandjes poetst heb ik nergens problemen mee.
Dit is geen slowchat maar vla gevechtquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik ga maar effe stemmen. Hopelijk verstoor ik het slowchatten niet te veel.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie boert kwallie recht in haar gezicht! Zit d'r permanentje ook weer een week op strak!
* genoteerdquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
gaan we nou persoonlijk worden
![]()
--->Lovebear neem je hier wel even notie van<----
Stemmen doe je maar hier:quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:44 schreef APK het volgende:
Ik ga maar effe stemmen. Hopelijk verstoor ik het slowchatten niet te veel.
Joh zout toch op ouwe knol, die foto van je dat haar had je zo met carnaval, morgen loop je weer met je haardoek om je permanentje te beschermen te crossen achter je rolator richting de Aldi om te kijken of ze nog pruimen hebben tegen je constipatie!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:46 schreef cuall het volgende:
[..]
gaan we nou persoonlijk worden
![]()
--->Lovebear neem je hier wel even notie van<----
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Stemmen doe je maar hier:
[BB SC 775] Het voorspel............
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
* notitie maaktquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh zout toch op ouwe knol, die foto van je dat haar had je zo met carnaval, morgen loop je weer met je haardoek om je permanentje te beschermen te crossen achter je rolator richting de Aldi om te kijken of ze nog pruimen hebben tegen je constipatie!
Ik ken jouw soort, jullie dringen altijd voor bij de kassa!
Ik dring nooit voor... De mensen rennen meestal kokhalsend weg als ik bij de kassa kom... Wel goedkoop boodschappen doen trouwens, de cassiere zit er nooooooooooooooooit als ik er kom...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
Wickedquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joh zout toch op ouwe knol, die foto van je dat haar had je zo met carnaval, morgen loop je weer met je haardoek om je permanentje te beschermen te crossen achter je rolator richting de Aldi om te kijken of ze nog pruimen hebben tegen je constipatie!
Komta? stink je?quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik dring nooit voor... De mensen rennen meestal kokhalsend weg als ik bij de kassa kom... Wel goedkoop boodschappen doen trouwens, de cassiere zit er nooooooooooooooooit als ik er kom...![]()
Geen idee.... Ik veil alleen me nagels en poets me tanden...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:53 schreef versabommie het volgende:
Komta? stink je?
2de notitie was al gemaakt kijk maar stukje terugquote:Op vrijdag 18 november 2005 23:51 schreef cuall het volgende:
[..]
* dat is de 2e keer
memo stuurt aan lovebear
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
* notitie maakt
Ene rollators waren voor Coos![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |