Nee dusquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:28 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik vraag me op zulke momenten altijd af of ik nou de enige vrouw ben die dat soort dingen echt niet boeit![]()
Degelijk als in degelijk, of degelijk als in degelijk?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens wel heel erg degelijke lingerie.
Leef je uit, na die kontpukkelcamouflage kan ik alles aan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
hey...zal ik eens een lans gaan breken voor sjankwal hier?
Nou, doe 's, Bommiequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
Ik hou het op één avond en daarna is het afgelopen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:27 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
De overgang is wel erg abrupt en extreem ja.
Dat is betaald van het geld dat ze hebben bespaard door die Kijkshop fitnessappatuurquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:29 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens wel heel erg degelijke lingerie.
De dames in het forum hebben een slechte avond.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Was al geplaatst, maar dan nog maar een keer
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef versabommie het volgende:
Leuk voor haarquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef Jojogirl het volgende:
Lieske heeft de rubberDucky.
hoezo slechte avond heb wel lol hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
De dames in het forum hebben een slechte avond.
BB valt er nog iets te regelen blote mannen.
breng ze nou niet op ideeen, straks gaat Joost weer los:(quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
De dames in het forum hebben een slechte avond.
BB valt er nog iets te regelen blote mannen.
Oke dan is het goedquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef lovebear het volgende:
[..]
hoezo slechte avond heb wel lol hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |