O jee, dit klinkt als iemand die nog nooit seks heeft gehad en alleen maar naar plaatjes op het internet kijktquote:Op donderdag 8 december 2005 01:51 schreef APK het volgende:
Ik vind dat toch wel een goede uitvinding, die borstvergrotingen.![]()
Niks mis mij. Voor mij heeft Ingrid het mooiste lichaam van de dames.
en dan aan zijn plassertje trekt.quote:Ik ben visueel ingesteld, weet je wel.
Als je niet kunt dissen moet je het ook niet proberen.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef BB5kijker het volgende:
O jee, dit klinkt als iemand die nog nooit seks heeft gehad en alleen maar naar plaatjes op het internet kijkt
en dan aan zijn plassertje trekt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:33 schreef APK het volgende:
[..]
Als je niet kunt dissen moet je het ook niet proberen.
In bepaalde omstandigheden wel graagquote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef Starlie het volgende:
[..]
Zolang ze haar mond maar niet opentrekt!
Je snapt wel wat ik bedoel! Maar ik snap ook wel wat jij bedoeld!!! Alleen weet ze het dan ook nog te presteren denk ik om dan lekker door te praten!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:33 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
In bepaalde omstandigheden wel graag![]()
Helemaal mee eens, ik vind Ingrid's lichaam ook verreweg het "lekkerst" om het zo te noemen.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:51 schreef APK het volgende:
Ik vind dat toch wel een goede uitvinding, die borstvergrotingen.![]()
Niks mis mij. Voor mij heeft Ingrid het mooiste lichaam van de dames.
Als brandweerman moet je de boel natuurlijk goed nat houden he.quote:Op vrijdag 9 december 2005 15:53 schreef Showtime het volgende:
[..]
die brandweerslag van Ralph heeft aardig wat schade achter gelaten
Er waart nog ergens een screenshot rond, van de zijkant.quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:30 schreef Frank-NL het volgende:
Ik zie er weinig cunt in, eigenlijk.
Nog meer haar in beeld ?quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:51 schreef APK het volgende:
[..]
Er waart nog ergens een screenshot rond, van de zijkant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |