En wat dan nog?quote:Op vrijdag 9 december 2005 20:05 schreef Devlinsect het volgende:
Toch blijf ik erbij, er hangt een wit touwtje uit haar flamoes. Ziet niemand dat![]()
Beter één van je cunt dan Het grote Nathalie smoelen-topic #3quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:13 schreef Odie het volgende:
Oh wat een vreselijke foto zeg... Zou ze die foto nou ook onder ogen krijgen als ze het huis uit is, vraag ik me dan af, zou het echt erg vinden als zo'n foto van mij op internet staat.
Méén je dat nou? Ik zou het echt heel leuk vinden! Begrijp niet dat je het erg zou vinden als er zo'n foto van jou op het internet zou staan.quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:13 schreef Odie het volgende:
Oh wat een vreselijke foto zeg... Zou ze die foto nou ook onder ogen krijgen als ze het huis uit is, vraag ik me dan af, zou het echt erg vinden als zo'n foto van mij op internet staat.
Kan ik er wat aan doen dat ze met haar doos naar de camera gaat liggen vingeren...quote:
nee hoorquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ze met haar doos naar de camera gaat liggen vingeren...![]()
Wat zit je dan te gapenquote:
Inderdaad, Kissa, doe niet zo vervelend zeg. Natuurlijk moet dit geplaatst worden. Zij gaat toch het BB-huis in en heeft dit risico genomen!quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zit je dan te gapen
Of vind je dat dat screenshot niet geplaatst had moeten worden?
En nee, zij heeft niks aan. Dat zie ik zelfs zonder bril.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:46 schreef One_conundrum het volgende:
Jezus heeft ze nou iets aan of niet? Anders heeft ze behoorlijk wat brandschade...
Je gaat je gang maar! Mij boeit het niet. Ik val op mannenquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:40 schreef APK het volgende:
[..]
Wat zit je dan te gapen
Of vind je dat dat screenshot niet geplaatst had moeten worden?
Edit:quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:02 schreef kissa het volgende:
[..]
Je gaat je gang maar! Mij boeit het niet. Ik val op mannen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |