Die had ik ook vorig jaar van m'n baas gehad, ik dacht ook dat ik er niks aan had maar hij is superhandig voor tijdens lange treinritten en in bed. Lekker kijken maar (en de starende mensen negeren)quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat is lekker!!
al snap ik niet wat je met een protable dvd speler moet, maae gratis is altijd goed
Wie weetquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef BtheBest het volgende:
[..]
Of je bent gewoon stiekum lesbisch![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van de volgende setting...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
al snap ik niet wat je met een protable dvd speler moet, maae gratis is altijd goed
Dat is op zich niet zo vreemd. Als je drie maanden in zo'n huis zit wordt elke afleiding van de normale sleur een feest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel even leuk om naar te kijken, maar tegelijk tekenend voor deze serie dat BB zijn toevlucht moet nemen tot dit soort SBS6 vermaak om nog wat kijkers te trekken.
De bewoners snappen zelf ook niet hoe triest het ècht is.
oke dit begrijp ik nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
met snoerloze verlengsnoer
Ik vind badzout niet zo smakelijk, maar verder klinkt het OKquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volgende setting...
wijntje, knabbeltje, badzout en een aflevering van friends....
Dat klinkt wel goed idd, alleen ben ik bang dat dat ding op de 1 of andere manier in het water flikkertquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat dacht je van de volgende setting...
wijntje, knabbeltje, badzout en een aflevering van friends....
Ik snap wel dat ze het léuk vinden, maar er zou toch ook een belletje moeten gaan rinkelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo vreemd. Als je drie maanden in zo'n huis zit wordt elke afleiding van de normale sleur een feest.
portabale dvd spelerquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:12 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Een portable dvd speler is enorm handig... ik heb er één met snoerloze verlengsnoer.. dus kan ik altijd en overal dvd kijken...![]()
Zit een accu op, dus hij hoeft niet persé in het stopcontact...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:15 schreef Anitra het volgende:
[..]
Dat klinkt wel goed idd, alleen ben ik bang dat dat ding op de 1 of andere manier in het water flikkert
Maar dat is idd erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |