abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32379149
Na de ophef rond het misdadige verleden van papa Zorreguita tijdens de dictatuur in Argentinie, mag de goede man tegenwoordig zonder problemen overal bij zijn.

Morgen live uitgezonden de doop van telg nummer twee et voilá, dictator´s hulp mag gewoon met de koningin op de eerste rij en aan de brunch.

Ik vind het een schande.

Waarom wond iedereen zich op over Mabel´s affaires met criminelen van hollandse bodem die ´slechts´ elkaar om plachten te brengen, als de kroon gewoon luncht met een van de ministers uit de gruwelijkste periode in de geschiedenis van Argentinie!

Walg.
pi_32379183
-edit trollreactie -

[ Bericht 47% gewijzigd door Mutant01 op 18-11-2005 18:16:54 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:17:17 #3
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32379236
Waarom doet Nederland zo krampachtig moeilijk over het Videla regime als het ten tijde van het gebeuren gewoon goed voor de handel was? Toen was het geen enkel probleem en nu wel?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32379463
Die man zou ook persona non grata moeten zijn, maar doofpot en koninkkijk huis zijn belangrijker.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:28:10 #5
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32379497
Wat mij betreft is die kerel van harte welkom hier. Het zal me een reet roesten wat ie heeft uitgespookt allemaal. Hij zal vast genezen zijn van zijn daden.

Het boeit me sowieso vrij weinig nog.

Waarom iemand blijven weren voor wat hij in het verleden gedaan heeft?
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:32:55 #6
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_32379602
God, gewoon omdat hij een figurant was in een regime wat ons niet helemaal aanstond? Bush mag toch ook nog steeds bij ons over de vloer komen. En onze grote KGB vriend uit Rusland...
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:43:29 #7
134223 Mr.Johnson
Nog steeds zoekende...
pi_32379855
Wat mij betreft is het een familieaangelegenheid en mogen de ouders zelf weten wie zie op de doop van hun kind willen uitnodigen. Dat het rechtstreeks op tv wordt uitgezonden en dat veel mensen dit willen zien is geen argument om die man te verbieden om te komen.
pi_32379875
Die beste man is de grootvader van Prinses Alexia, en een doop is een familieaangelegenheid. Dus daar hoort ie bij.

Gezemel altijd. 't Wordt erg oud nu
(Un)masking for the greater good.
pi_32380176
Het is Zorreguieta trouwens.
pi_32380181
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:44 schreef Natalie het volgende:
Die beste man is de grootvader van Prinses Alexia, en een doop is een familieaangelegenheid. Dus daar hoort ie bij.

Gezemel altijd. 't Wordt erg oud nu
Je hebt gelijk....laten we die doden maar vergeten...je kende ze toch niet dus wat zou jou het boeien?
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:00:48 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_32380342
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:54 schreef wonko het volgende:

[..]

Je hebt gelijk....laten we die doden maar vergeten...je kende ze toch niet dus wat zou jou het boeien?
Daar gaat 't niet om, mop. 't Gaat om een prinsesje wat gedoopt wordt, en haar opa hoort daarbij. Dat die man vroeger minister was in een fout regime, dat praat niemand goed, maar moet Prinses Alexia daarvoor boeten? Moet zijn dochter Prinses Máxima daar (normaals) voor boeten?

Nee, ik vind van niet.

Dat jij dat kennelijk vindt dat Máxima en Alexia daar wél voor moeten boeten, dat boeit me eigenlijk geen ene moer.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:08:24 #12
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32380576
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:54 schreef wonko het volgende:

[..]

Doden waar de Nederlandse regering en het zakenleven totaal maling aan had toen er geld viel te halen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_32380599
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:00 schreef Natalie het volgende:

[..]

Daar gaat 't niet om, mop. 't Gaat om een prinsesje wat gedoopt wordt, en haar opa hoort daarbij. Dat die man vroeger minister was in een fout regime, dat praat niemand goed, maar moet Prinses Alexia daarvoor boeten? Moet zijn dochter Prinses Máxima daar (normaals) voor boeten?

Nee, ik vind van niet.

Dat jij dat kennelijk vindt dat Máxima en Alexia daar wél voor moeten boeten, dat boeit me eigenlijk geen ene moer.
De mensen die vermoord zijn hadden en waren ook kinderen....die hadden ook bij hun familie moeten zijn. Dat jij van alles omdraait en ervan maakt dat Maxima en haar spruit het slachtoffer van wat gewenste maatregelen worden is totaal irrelevant.

[ Bericht 0% gewijzigd door wonko op 18-11-2005 19:18:19 ]
pi_32380621
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:08 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Doden waar de Nederlandse regering en het zakenleven totaal maling aan had toen er geld viel te halen.
Ah, dus men moet maar doen of de neus bloedt...net als toen?
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:12:39 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_32380712
Het is aan het het volk volk van Argentinie om daar over te oordelen. En het is en blijft de vader van Maxima.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_32380815
Laat hem maar gewoon komen hoor!
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:23:07 #17
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_32381041
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:09 schreef wonko het volgende:

[..]

De mensen die vermoord zijn hadden en waren ook kinderen....die hadden ook bij hun familie moeten zijn. Dat jij van alles omdraait en ervan maakt dat Maxima en haar spruit het slachtoffer van wat gewenste maatregelen is totaal irrelevant.
Joh, is het zo? Draai ik alles om? Het is toch echt Alexia's doop waar het hier om draait, niet om het Videla-regime die (ja) fout was en (ja) veel onnodige doden tot gevolg heeft gehad.

Kijk, ik vind het goed dat je het naar voren brengt en het volledig met je eens dat dat regime hartstikke fout was, maar denk ook eens aan dat Prinsesje, vind je niet dat haar opa daarbij hoort te zijn?
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:23:14 #18
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_32381044
Wat een bull allemaal. Die man is opa van onze toekomstige koningin en is nooit ergens voor veroordeeld en dus onschuldig. Hoe kan je een man weigeren als hij geen aantoonbare fouten heeft gemaakt.
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:32:11 #19
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32381321
dat gedweep met dat stomme koningshuis, ik kan er met mijn pet niet bij. Zelfs in dit topic
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_32381639
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:54 schreef Black_Tulip het volgende:
Het is Zorreguieta trouwens.
Mods.. Kan die spellingsfout in de TT veranderd worden?
  vrijdag 18 november 2005 @ 19:51:13 #21
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_32381906
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Mods.. Kan die spellingsfout in de TT veranderd worden?
Mag een FA het ook doen?
pi_32382601
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 19:23 schreef ArnoKlaassen het volgende:
Wat een bull allemaal. Die man is opa van onze toekomstige koningin en is nooit ergens voor veroordeeld en dus onschuldig. Hoe kan je een man weigeren als hij geen aantoonbare fouten heeft gemaakt.
om maar even een extreem voorbeeld te nemen; hitler is ook nooit veroordeeld dus wat is je punt?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_32382781
Het is inderdaad aan Argentinie om het te veroordelen voor zijn daden. Dat hebben ze niet gedaan, dus wij hebben GEEN en-kel recht van spreken!
En hem vergelijken met Hitler is een kul-vergelijking, Hitler is nooit veroordeeld omdat ie al dood was voordat ze hem konden pakken.
De doop is ook geen staatsaangelegenheid, maar een prive-aangelegenheid. Waar wij geen flikker mee te maken hebben als volk.
Het wordt inderdaad een beetje vermoeiend
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_32382932
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 20:22 schreef Thisbe het volgende:
Het is inderdaad aan Argentinie om het te veroordelen voor zijn daden. Dat hebben ze niet gedaan, dus wij hebben GEEN en-kel recht van spreken!
En hem vergelijken met Hitler is een kul-vergelijking, Hitler is nooit veroordeeld omdat ie al dood was voordat ze hem konden pakken.
De doop is ook geen staatsaangelegenheid, maar een prive-aangelegenheid. Waar wij geen flikker mee te maken hebben als volk.
Het wordt inderdaad een beetje vermoeiend
Helemaal mee eens.
pi_32383240
Inderdaad schandalig dat een voormalig lid van een gruwelregime zonder problemen Nederland binnen mag, enkel omdat het familie van de Oranjes is.

Maar uiteraard hoor je onze oranje-gekleurde media hier niet over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')