quote:
Wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Onder andere:
[afbeelding]
Nou moet gezegd worden: dat is een hele slechte fotoMaar hopelijk snap je het nu wat beter
Qua tijd was het snel zat.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe weet jij dat?!
Misschien heb ik nog wel 20 posts moeten doen!
Wiequote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik erger me alweer helemaal aan een poster in het IDO forum. Vorig jaar ook al, met haar compleet oninteressante posts.![]()
![]()
Wie?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef LeBeau het volgende:
Ik erger me alweer helemaal aan een poster in het IDO forum. Vorig jaar ook al, met haar compleet oninteressante posts.![]()
![]()
Ik ging toch elke keer die r weg halen, Zhena.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik jou aan het pesten was!?
Kindershow van (ik dacht) de EO. Dat liedje zit nu nog in mijn kop: Ik ben Benjamin Ben Benjamin Ben. Ik ben Benjamin Ben Benjamin Ben...quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:57 schreef pberends het volgende:
Wie was dat ook alweer?
Warrior Princess.... WAAR IS BARREL???? Echt een programma voor hemquote:Op zaterdag 19 november 2005 22:18 schreef Svensational het volgende:
Ik ging toch elke keer die r weg halen, Zhena.!
charmed angel.quote:
quote:
Neukt ie K. nog?quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Gert (van Samson) is fan van André Hazes en ging net een liedje van hem zingen.
Ben jij blij dat het op internet komt te staan.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Fuckkutshitpardonsapristidonderspotjandrienogantoe!!!!!
Eerst DWHN gemist en net ook al DVP..
.
Ja.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ben jij blij dat het op internet komt te staan.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:08 schreef Bupatih het volgende:
Fuckkutshitpardonsapristidonderspotjandrienogantoe!!!!!
Eerst DWHN gemist en net ook al DVP..
.
Druk met vanalles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |