Een beetje de quiz twee keer maken he?quote:Op zondag 20 november 2005 18:59 schreef MisterICE het volgende:
Ik kon de helft niet zien in firefox met al die reclames eroverheen![]()
Ik dacht dat jij niet meer zou posten ?quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef BrauN het volgende:
Die quiz is stervende hoeren kanker moeilijk, gek!
Als het nou een Kees/Huubke/Ruud-quiz was zou ik 100% scoren, maar deze was kut.
quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef Wokkel1982 het volgende:
Maar zoals sommige mensen misschien wel weten post BrauN niet meer, dit uit protest tegen het feit dat er een incompetente mod is aangenomen die de ins & outs van ONZ niet kent.
3quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een beetje de quiz twee keer maken he?
Met z'n alle naar de natte Spaansequote:Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef El_Rolando het volgende:
Huubke, met z'n heimwee naar zijn omgeving tijdens een gezamelijke vakantie naar Spanje.
Die spoel ik ook altijd effe door ja. Lelijke kut hoer dat ze d'r is.quote:Op zondag 20 november 2005 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
Die stukjes over Mieke zijn kut, jammer dat dat erbij zit.
Dat zijn een hoop kankerkachelsquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Rainboww het volgende:
btw. in het engels is een kachel een 'stove'...
check eens wat je in Google Images aantreft met deze query:
http://images.google.com/images?q=stove
Ja!quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef BrauN het volgende:
Die quiz is stervende hoeren kanker moeilijk, gek!
Als het nou een Kees/Huubke/Ruud-quiz was zou ik 100% scoren, maar deze was kut.
kan het nummer ook nog bekend worden gemaakt ?quote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
Je bent door voor de wasmachine kankerkachel!
Ik snap ook niet dat zij onderdeel is van een probleemwijk.quote:Op zondag 20 november 2005 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
Die stukjes over Mieke zijn kut, jammer dat dat erbij zit.
Ja, ik ben ook erg benieuwd na de verhalen van Kees.quote:Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef MisterICE het volgende:
Ik had liever de problemen van die spaanse willen zien![]()
Kachel = heating of fireplacequote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Rainboww het volgende:
btw. in het engels is een kachel een 'stove'...
check eens wat je in Google Images aantreft met deze query:
http://images.google.com/images?q=stove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |