Bij welk adres moet ruud zich melden ?quote:
Antwoord ?quote:Op zondag 20 november 2005 17:50 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Bij welk adres moet ruud zich melden ?
A. Ekkerstraat 23
B. Hastelweg 3
C. Leeghwaterlaan 8
Een zes.quote:Op zondag 20 november 2005 18:34 schreef DrDentz het volgende:
probeer deze quiz eens, kijken of de kennis nog paraat is!
http://www.quizyourfriend(...)=051120123303-728304
M'n score was 70.quote:Op zondag 20 november 2005 18:34 schreef DrDentz het volgende:
die bannersquote:Op zondag 20 november 2005 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Je kan ze weg klikkenquote:Op zondag 20 november 2005 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die bannersgodverdomme, ze hangen gewoon over de vragen heen
C, Cquote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef JosvG het volgende:
Wat eet Kees 's avonds?
A. Gehaktbal
B. Schnitzel
C. Hij weet het zelf niet, na even checken gaat hij toch voor Slavink
Wat wil Huubke?
A. Gepijpt worden
B. Geneukt worden
C. Geen van beide, hij is hier niet van gediend
Een beetje de quiz twee keer maken he?quote:Op zondag 20 november 2005 18:59 schreef MisterICE het volgende:
Ik kon de helft niet zien in firefox met al die reclames eroverheen![]()
Ik dacht dat jij niet meer zou posten ?quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef BrauN het volgende:
Die quiz is stervende hoeren kanker moeilijk, gek!
Als het nou een Kees/Huubke/Ruud-quiz was zou ik 100% scoren, maar deze was kut.
quote:Op zondag 20 november 2005 17:29 schreef Wokkel1982 het volgende:
Maar zoals sommige mensen misschien wel weten post BrauN niet meer, dit uit protest tegen het feit dat er een incompetente mod is aangenomen die de ins & outs van ONZ niet kent.
3quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Een beetje de quiz twee keer maken he?
Met z'n alle naar de natte Spaansequote:Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef El_Rolando het volgende:
Huubke, met z'n heimwee naar zijn omgeving tijdens een gezamelijke vakantie naar Spanje.
Die spoel ik ook altijd effe door ja. Lelijke kut hoer dat ze d'r is.quote:Op zondag 20 november 2005 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
Die stukjes over Mieke zijn kut, jammer dat dat erbij zit.
Dat zijn een hoop kankerkachelsquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Rainboww het volgende:
btw. in het engels is een kachel een 'stove'...
check eens wat je in Google Images aantreft met deze query:
http://images.google.com/images?q=stove
Ja!quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef BrauN het volgende:
Als het nou een Kees/Huubke/Ruud-quiz was zou ik 100% scoren, maar deze was kut.
kan het nummer ook nog bekend worden gemaakt ?quote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
Je bent door voor de wasmachine kankerkachel!
Ik snap ook niet dat zij onderdeel is van een probleemwijk.quote:Op zondag 20 november 2005 21:39 schreef Chriz2k het volgende:
Die stukjes over Mieke zijn kut, jammer dat dat erbij zit.
Ja, ik ben ook erg benieuwd na de verhalen van Kees.quote:Op maandag 21 november 2005 00:41 schreef MisterICE het volgende:
Ik had liever de problemen van die spaanse willen zien![]()
Kachel = heating of fireplacequote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Rainboww het volgende:
btw. in het engels is een kachel een 'stove'...
check eens wat je in Google Images aantreft met deze query:
http://images.google.com/images?q=stove
een goed begin is het halve werk...quote:
Ik mag jou welquote:Op maandag 21 november 2005 13:37 schreef DrDentz het volgende:
haha, wat een quiz![]()
![]()
90 punten, ik dacht dat de gemeente nog wel wat te heure kreeg![]()
Bron: Tippelgidsquote:In de omgeving van de Edisonstraat vindt je ongeveer 11 ramen 2 meisjes per raam met meest Afrikaanse meisjes, soms een Nederlands meisje maar deze zijn meestal een stuk duurder, de prijzen beginnen bij 25 euro voor pijpen of neuken, er is niet veel wisseling, de meisjes die nieuw zijn zijn ook echt nieuw in het vak en zijn meestal een aanrader, laten meer toe en doen iets meer hun best. Graag meer informatie over de Edisonstraat.
Die ene tijdelijke was een meid uit de Dominicaanse Republiek.quote:Op maandag 21 november 2005 15:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Bron: Tippelgids
Helemaal geen Spaanse hoeren
die avatarquote:Op maandag 21 november 2005 16:54 schreef DrDentz het volgende:
hoe toch eens op over die avatar jullie![]()
Volgens mij moet je de aflevering nog een keer bekijkenquote:Op maandag 21 november 2005 16:47 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Die ene tijdelijke was een meid uit de Dominicaanse Republiek.
Dit zijn meestal ook negroide types.
En aangezien een pauper als Kees het verschil niet weet tussen Spaans en Dominicaans..
Nee je meent het?quote:Op maandag 21 november 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Volgens mij moet je de aflevering nog een keer bekijken. Kees had eerst een Spaanse hoer (met weliswaar kleine tietjes), maar die was weg tot januari ofzo. En nu was hij voor het eerst op bezoek bij een hoer uit de Dominicaanse Republiek, die overigens gruwelijk nat was..
quote:Op zondag 20 november 2005 19:28 schreef BrauN het volgende:
Aah dat zou kunnen, maar volgens mij was die Spaanse wel even weg hoor!quote:Op maandag 21 november 2005 17:03 schreef Rainboww het volgende:
[..]Misschien denkt kees als simpele ziel daarom dat die Dominicaanse een Spaans mokkel is??
Dat zekerquote:Ik heb de quiz gemaakt, dus weet wel waar ik over praat![]()
![]()
trouwens jij had maar 60% he
maargoed, we hebben beiden Woensel in ons hart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |