Ik woon in Oisterwijk. Toch schrikken dit!quote:In Oisterwijk heeft de politie vanochtend na een melding twee lijken aangetroffen in een woning aan de Jan Linthorststraat. Er wordt vanuit gegaan dat de slachtoffers door een misdrijf om het leven zijn gebracht.
Inmiddels heeft de politie bekend gemaakt dat de slachtoffers een man en een vrouw zijn: een echtpaar van middelbare leeftijd. De man en de vrouw waren zeer actief in de gemeenschap en daardoor bekend in de buurt, aldus omwonenden. Ze deden onder andere kantinewerk voor voetbalvereniging Nevelo.
Volgens de politie gaat men er nog steeds vanuit dat de twee met geweld om het leven zijn gebracht.
Hebben ze samen zelfmoord gepleegd ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Nah, op het RTL4 journaal werd net gezegd dat het waarschijnlijk in de relationele sfeer lag en er geen anderen bij zijn betrokken.
daar werd verder niks over gezegd, maar ik dacht ook al zoiets.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:27 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hebben ze samen zelfmoord gepleegd ofzo?
Of een de ander en daarna zelfmoord.![]()
Klopt, dat verhaal ("gedwongen zelfmoord") heb ik ook te horen gekregen via een directe kennis.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:33 schreef Marietje_34 het volgende:
daar werd verder niks over gezegd, maar ik dacht ook al zoiets.
Labiele Piet vermoordde aktieve Annet.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:55 schreef Drugshond het volgende:
Feit blijft wel dat de vrouw bewust (in zoverre je daar van kunt spreken) door haar man is doodgeschoten voordat hij de laatste daad bij het woord voegde.
Vanuit mijn sources wel.... en die zitten heel dicht bij.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:20 schreef Ruimer het volgende:
Labiele Piet vermoordde aktieve Annet.
Is zeker dat het zo gegaan is?
http://www.svnevelo.nl/index.php?page=nieuws&id=44
Zeg dan aub helemaal niets.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:09 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vanuit mijn sources wel.... en die zitten heel dicht bij.
Maar ik voel me wel onbehagelijk om hier verdere mededelingen over te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |