abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34706137
nou ik heb als monk geascend, en dan werden ze boos als ik ze niet op tijd healde ofzo. Ja halloooooo, ik heb ook geen oneindige energy.

Maar dát begrijpen ze niet...
pi_34708225
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 00:16 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

eerder schreef je
[..]

Tja, naar Yaks laten runnen is anders dan? Beetje selectieve verontwaardiging..
D'r is nogal een verschil met Yaks en Droknar goede vrind. In Yaks heb je kut armour en een paar skills, in Droks heb je de beste armour en je kan er alleen maar komen als je je laat runnen of je doet de Desert Missions. Ik was toen toch al bijna in Yaks, en op eigen kracht naar Grendich gekomen, en had 3 van de 4 Old Ascalon missies gedaan. En de missie die ik nog moest (Nolani academy) heb ik de volgende dag gedaan. Dus niks selectief, er zitten wel degelijk verschillen tussen.
pi_34709155
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 08:33 schreef woutabest het volgende:
nou ik heb als monk geascend, en dan werden ze boos als ik ze niet op tijd healde ofzo. Ja halloooooo, ik heb ook geen oneindige energy.

Maar dát begrijpen ze niet...
Das niet level gebonden, meer noob gebonden.
Als ik besluit met een groep te gaan dan ben ik wel heel selectief wie in de groep komt/blijft en wie niet.
pi_34709645
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 22:00 schreef EricG het volgende:
Wanneer level je dan, alleen in de Southern Shiverpeaks?
Neuh, ik koop meestal het armor in droks zodat ik wat makkelijker (lees: sneller) door de jungle heenkom en ik niet in de desert moeilijk hoef te gaan lopen doen om een collectors armor aan te schaffen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34758511
Waarom doen mensen zo moeilijk over runnen?
Als je echt niks kan en alleen maar zo ver bent gekomen door met andere mee te liften, zal je het speel N O O I T uitspelen.
Ik heb me ook naar droknar laten runnen voor het armor. verder ben ik er nooit meer geweest, ik doe me missies wel.
Enover hencies: soms zijn ze wel dom ja, maar dat zijn de mensen ook, het is vaak veel makkelijker met henchies dan met een ploeg mensen waar een rotte appel tussen zit
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
pi_34760058
Zijn er hier trouwens nog Fokkers met een lvl 20 karakter(of een PvP) die mijn guild wel eens wil helpen met een GvG battle? Onze guild word steeds groter, maar we hebben ook nog veel beginners.
Daar is natuurlijk niets mis mee, maar als je een GvG wilt doen heb je natuurljk niet zo veel aan een lvl 12
pi_34761644
TWIN guild of een andere?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_34762610
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 12:50 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Das niet level gebonden, meer noob gebonden.
Als ik besluit met een groep te gaan dan ben ik wel heel selectief wie in de groep komt/blijft en wie niet.
Soms moet je al blij zijn als je al een groep hebt.
pi_34762725
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:29 schreef CcCcCharmed het volgende:
Zijn er hier trouwens nog Fokkers met een lvl 20 karakter(of een PvP) die mijn guild wel eens wil helpen met een GvG battle? Onze guild word steeds groter, maar we hebben ook nog veel beginners.
Daar is natuurlijk niets mis mee, maar als je een GvG wilt doen heb je natuurljk niet zo veel aan een lvl 12
Misschien kan onze guild je helpen. Wij komen ook vaak mensen tekort, wat is je ingame naam?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_34763713
quote:
Op zondag 5 februari 2006 13:58 schreef CcCcCharmed het volgende:
Waarom doen mensen zo moeilijk over runnen?
Als je echt niks kan en alleen maar zo ver bent gekomen door met andere mee te liften, zal je het speel N O O I T uitspelen.
Ik heb me ook naar droknar laten runnen voor het armor. verder ben ik er nooit meer geweest, ik doe me missies wel.
Enover hencies: soms zijn ze wel dom ja, maar dat zijn de mensen ook, het is vaak veel makkelijker met henchies dan met een ploeg mensen waar een rotte appel tussen zit
Ik heb het uitgespeeld zonder te runnen
pi_34795596
Heeft iemand hier trouwens een Spiker? En zo ja, zou je dan ongeveer kunnen vertellen welke skills en attributes belangrijk zijn? Ik ben namelijk van plan me met mijn ranger me wat meer op PvP te concentreren, maar als 'standaard' ranger vind je niet zo spel een party... Dus als iemand me kan helpen: Graag!
pi_34796079
quote:
Op zondag 5 februari 2006 16:13 schreef EricG het volgende:

[..]

Ik heb het uitgespeeld zonder te runnen
Ik heb er 1 gedaan met hulp van mn guildleden, 1 ben ik nu zelf helemaal aan het doen zonder runnen, gewoon lekker op eigen houtje... en 1 ren ik zelf overal heen.. ik was gisteren lvl 4, en ben naar Pikens gerend
pi_34799646
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef daeri het volgende:

[..]

Ik heb er 1 gedaan met hulp van mn guildleden, 1 ben ik nu zelf helemaal aan het doen zonder runnen, gewoon lekker op eigen houtje... en 1 ren ik zelf overal heen.. ik was gisteren lvl 4, en ben naar Pikens gerend
Maar als je zelf runt is het wat anders, want je zal bijvoorbeeld nooit als level 4 naar Droks kunnen rennen om armour te kopen die je niet hoort te hebben.
pi_34799974
Ik zie het probleem niet, laat mensen zich lekker runnen als ze dat willen, jij hebt er geen last van, alleen eventueel in de low-level arena's.
pi_34804892
Oke ik zal ophouden
  dinsdag 7 februari 2006 @ 19:47:10 #241
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_34838616
Woei! Heb nu drie accounts
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_34838717
Nu kun je bijna in je eentje een GvG battle spelen!! =)
pi_34844732
Hell's Precipe gehaald!!11!1one!!1eleven =)
sorry, ik ben blij
pi_34944593
quote:
Op zondag 5 februari 2006 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Misschien kan onze guild je helpen. Wij komen ook vaak mensen tekort, wat is je ingame naam?
Met Furina de Fighter zal het wel lukken denk ik zo
Mag ik de jouwes ook, dan kan ik je in mijn friendslist doen
Even als waarschuwing, we hebben een diepte punt bereikt...niet schrikken...
pi_34969259
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:46 schreef CcCcCharmed het volgende:

[..]

Offtopic:
Je kunt je sig ook recursief maken, dus ipv
B(abe). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).:
->
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
->
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
enz.
pi_34969589
quote:
Op vrijdag 10 februari 2006 18:46 schreef CcCcCharmed het volgende:

[..]

Dariah Oakwood . Ons guild is trouwens wel engelstalig (al stikt het van de Nederlanders, we zijn een internationaal guild(je) ) .
pi_34971276
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 15:56 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Offtopic:
Je kunt je sig ook recursief maken, dus ipv
B(abe). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).:
->
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
->
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
enz.
Die vind ik leuk bedacht
Maar ja mensen die zo een sig hebben zijn meestal niet zo slim om zoiets zelf te bedenken he
pi_34971307
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 16:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dariah Oakwood . Ons guild is trouwens wel engelstalig (al stikt het van de Nederlanders, we zijn een internationaal guild(je) ) .
Ok, ik zal je toevoegen
Onze guild is wel Nederlands...inclusief wat Belgen
pi_34980346
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 17:00 schreef CcCcCharmed het volgende:

[..]

Die vind ik leuk bedacht
Maar ja mensen die zo een sig hebben zijn meestal niet zo slim om zoiets zelf te bedenken he
Wow ik sta bij iemand in de sig!
pi_34981981
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 21:30 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Wow ik sta bij iemand in de sig!
ja bij mij nog wel, moet je trots op zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')