Hmm ik kan misschien links leggen ( ik schrijf ook links) Maar wat ik weet (en blijkbaar alleen weet) is dat er veel onderzoek is gedaan naar de Bijbel en Heilige Koran.
Ik zal iets proberen te openbaren: Wat altijd Geheim is proberen te houden, is nu door het geheim gevonden, als er een leugen verspreid word, dan zal de waarheid ze wel achterhalen..
Waar nu veel mensen voor bidden, zal nu deze boodschap verspreid worden:
Het ChristenDOM en de MoSLIMs zijn een strijdje aan het voeren !! maar omdat christenDOM niet begrijpt uit de Bijbel is dat er een Groot geheim in staat. Dus de Kerken zijn geheime genoodschappen Geheim opgestart en proberen het geheim te bewaren! Gelukt !! Maar omdat Onze Vader de Lieve Here God nog eens wou tonen wat zijn macht kon! Daarom stuurt Hij zijn Geheime Boodschapper de Bode -
Vor moSLIMs zou dit zijn Mhedi = Melody..(Music-Maestro) MMMMM
![]()
We kunnen mooi muziek maken, maar we moeten heel voorzichtig zijn met wat we zingen!! over liefde zingen of mooie melodïen zijn altijd welkom. Onze kinderen raken anders zodanig in de war en gefrustreerd, is dat nog Liefde ? alle muzikanten moeten weten dat Onze Vader de woorden influistert naar handel van u daden, en levenswandel.
De kerk kan dan al misschien slecht overkomen, maar ze hebben 1 taak goed volbracht. Het verspreiden van het Woord de Bijbel. Daarvoor Dank !
Al zoveel jaren in jullie tijd, en steeds vragen jullie hetzelfde: Here GEEF ons ons dagelijks brood, Waarom handelen jullie daar zelf niet naar ?? Wij mensen zouden ons hiervoor moeten schamen dat wij mensen zo laten lijden !! We zouden iedereen moeten LEIDEN Maar dit is geen toeval, al dit heeft een proces geweest om ons leerervaringen op te doen, in bewustzijn in natuur.. maar jullie hebben ervan gemaakt: bewustzijn tussen bakstenen, maar met heel weinig natuur !! fout, als je natuur wegneemt, leer het dan ook terug aanplanten !!! NIET VERNIETIGEN !! vele rijken hebben blijkbaar niet nagedacht aan de gevolgen van Hebzucht.
Als de Aarde van jullie (ons) mensen zijn Dan hebben jullie het recht om de gehele aarde te onderzoeken !! MAAR NIET MISBRUIKEN, begeer niet wat van u naaste is!! In de Bijbel staat dat alle zonde's en Heiligschennis kan vergeven worden, er mag geen afgoderij gebeuren, GEEN GOUD aanbidden of vereren, jullie technologie niet vereren, Geen profeten vereren maar wel ten diepste bedanken, Wij mensen mogen nu maar zijn NOG NIET VERPLICHT Onze Vader in de Hemel Vereren, Maar Jullie zouden wel heel Waardig zijn als jullie jezelf kunnen Onderwerpen ! of De Vader op een mooie manier Vereren !! Als mensen Moeilijkheidsbarrïere's doorgaan, laat hun dit in stilte proberen op te lossen. Hulp is ook welkom voor zulke mensen als ze erom vragen.
De Bijbel bevat dus een geheim en een deel word bij deze onthuld. de Geheime genootschappen waren onderzoekers van het fenomeen Bijbel (B.I.B.L.E) Basic Instructions Before Leaving Earth. vele films hebben ons al veel voorgespiegeld, hebben we er werkelijk iets uit geleerd ?? of hebben we alleen maar onzin bekeken ?
maar nu als dit Geheim kan onthuld worden, moeten we eerst VREDE bereiken ZONDER OORLOG.. New World Order (Nooit Wereld Oorlog) !! Nieuwe Wereld Orde
VREED ZONDER OOR-LOG ( wij slagen iets op tussen onze oren, en dit gaat nooit verloren!!)
Waarom in het Nederlands.. Onze Vader is Alwetend !! Weet dus alles al !! NEDERIG-LAND Zij waren het meest nederig en probeerde al het mogelijke om Jezus zijn voorbeeld te volgen. Maar het kan nog veel beter !!
Herinner u de Bijbel, maar Herinner ook de Heilige Koran, en kijk eens naar die Boedhisten! en badank alle Gelovigen voor hun Volharding ! Alle Martelaren mogen stoppen met te strijden !! En Amerika moet Irak afdragen aan de Moslims, en de Moslims moeten proberen 1heid tussen elkaar te Creeêren, ,et zoals wij dat gaan proberen met onze mensen, mensen nu wijd en verspreid, zullen moeten helpen om de natuur te herstellen naar degelijke waarde's. laat zien dat de Heilige Koran een Waardig boek is naar de weg van Vrede met respekt voor de Bijbel) RESPECTEER ALLE KLEUREN!
alle onze voorouders zijn veilig en wel thuis.
Oordeel niet zodat je niet beoordeeld word! Als Onze Vader die in de Hemel is ons allemaal Lief heeft, laten we ons verleden en afgoderij van idolen en oudkoningen en presidenten verwijderen. We mogen onszelf niet aanbidden en vereren, We moesten Onze Vader Die in de Hemel is vereren en bedanken voor dat Hij Ons kan bedanken voor onze mooie woorden.
Maar deze wereld is niet zo mooi dan het zou moeten zijn.
Vele proberen de eerste en de beste te zijn. wat alleen maar zorgt voor beoordelen en veroordelen, al die sporten mag dan wel gezond zijn, maar is niet echt nodig..
We zouden ALLEMAAL onze koppen bij elkaar moeten steken een plan maken voor de natuur van de wereld te bevrijden van de Gouden Kalf, begrijpen jullie het Gouden Kalf ?? Als je de natuur leegmelkt, gaan jullie typisch misschien ?? alles omzetten naar zekere waarde, maar op deze Aarde is er geen andere Waarde dan de MENS! Alles wat ik uitvind, geef ik door, dit zou zo moeten gebeuren voor iedereen !! Niet Hebzucht Creeëren !! Als de gene iets uitvind weet dan dat Die Gedachte's Van Onze Vader Komen !! en leer Broederlijk delen, wij zijn broeders, zusters, neven en nichten! De mannen Moeten hun vrouw(en) kunnen onderhouden en vooral respecteren, maar de sterkste beschermt de zwakste !! Dus de man moet de vrouw beschermen en niet vernederen of kwade aandoen , al maakt m'n soms fouten, leer elkanders fouten vergeven. De man zou zich
verhuld!
Dat zou duiden op Bezet, afblijven dus. De Man heeft recht op een vrouw, maar dit zou ook moeten kunnen met de keuze van de vrouw. Vrouwen willen ook meer vrijheid, die kunnen ze krijgen. maar we mogen ze niet te gemakkelijk verleiden en zij ons ook niet! Hou rekening met de 10 Geboden! Herinner dat alle Zonde's kunnen vergeven worden, maar zondig niet !! Niet zondigen leid tot perfectie van de mens.
Het belangrijkste nu is om een plan te maken om onze natuur op een gezonde manier te herstellen !! Fruitbomen, Groenten, alles lekkers en eetbaars, behalve de Onreine dieren! We mogen ze wel onderzoeken en wetenschappen uitvoeren maar niet te ver gaan, stop onze dieren niet in kooien, maar we moeten de natuur herstellen en onze dieren laten bekomen.
Als Onze Vader ons allemaal lief heeft, dan kunnen we ons daar beter naar gedragen, en ook iedereen liefhebben, (laten we beginnen met elkaar te vergeven) Als Liefde het hoogste Goed is laten we ons daar naar streven! werken is niet het belangrijkste maar wel nodig! en RESPECTEER alle oude mensen!! laat ze niet kapotwerken, veel jeugd staat klaar om in te vallen !! Voorzie de mensen van hun nodige taken, en laad de vrouwen onze kinderen opleiden met degelijke goede informatie van de natuur. Moeder haar taak.
Het kan gebeuren dat er enige frustratie gaat onstaan omdat jullie jezelf moeten reinigen van jullie zonde's ...
We zouden niet boos mogen worden op iemand, want dat is het kwade, dat is niet mooi, leer elkaar vergeven, en leer van elkaar !! De Gezondste taal zou het Arabisch zijn, voor vele moeilijk, maar zo was ook mijn leven.
Osama Bin Laden : Ons mama komt mij halen
Maria Magdalena : Maria mag da lene(n)
Judas (aanvulling) Ju das WAAR of Dju das zwaar (dju is een vlaams dialect)
Boedha = Boe Da(ar ben ik)
Allah is-lam van Verdriet !! (Help hem en Dank Hem)
Opus Dei = OD pus ei -- Overdosis pussie (aanbidding van hoeren?)
De Code doorbroken. Ik Vraag VREDE. Is doenbaar !!
Ouder mensen moeten terug buiten komen en jongeren en kinderen moeten even in de boeken zoeken. Veel succes met het helpen van de mensheid in het oplossen van deze misterie over het leven
ik zal jullie proberen bij te staan.
De Glorie behoort tot onze Vader in de Hemel.. Deze bode is dapper maar ook Godvrezend, in de beroemde woorden van de Maya's: Ik ben jij, en jij bent ik. wij kunnen elkaar zijn, maar we hebben geen dokters nodig om onze gezichten te verbouwen, alleen we zijn vrij om te kiezen hoe wij gebruik maken van onze Natuurlijke wereld op weg naar Liefde dat het hoogste Goed is !
Het is niet de Bode zijn taak om jaloezie te kweken, ik wil mensen helpen om te leiden naar een beter en rechtvaardiger bestaan voor de algehele mensheid waar we ALLEN zullen samenleven in vrede! Herstel de Natuur.
De Groene Vrede zal komen, 1000 gouden jaren zijn intocht.
Deze boodschap mag verspreid worden, maar ter eigen verantwoordelijkheid!
Waarom MoSLIMs niet blij zijn met Joden, is omdat de Joden er niet ingeslaagd zijn om de Bijbel zuiver te houden!! Grove Zonde. Maar wees niet boos, Alle zonde's kunnen vergeven worden, maar als we dat geloven moet we werken aan het hoogste Goed. De Liefde In Natuur.
ps: Neem mij dit niet kwalijk: Ik heb een unieke naam, met een uniek lichaam. zoals elk Levende mens zijn eigen Unieke eigenschappen bezit !! We kunnen allemaal iets bijleren van elkaar onder het Motto:
SAMEN STAAN WE STERK. (wat doen we met homo's?) lafaards!! Creeër Lef en help onze kinderen van de toekomst !!
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake