Hmm dat is goed dat je dat laat zien, je zou ook eens deze site moeten bekijken:
http://www.osama.be/dollarnl.htm <-- op de achterkant van zo'n 'nieuwe' 20 dollar biljet zou de piramide mel moeten staan.
nu ik kan mij vergissen met datum's, omdat ik probeer alles uit m'n hoofd te doen, maar zo kunnen we allemaal de puzzel van het leven oplossen, want we dragen allemaal wel waarheid mee.. vrijheid is vrijheid van een gedachte.
Nou je kan zelf op google (googlen-gochelen) de waarheid zelf effe zoeken i.v.m. die piramide op die 20 dollar.. laat ik mij ook effe zeggen, dat 4 Julie dag van onafhankelijkheid voor Amerika was verklaard en ik vermoed dat het was in 1776 ... of is het 1772 .. ik kan fout zitten met de data..
Ik wil ook bij vermelden dat net onderaan in heel kliene lettertjes net onder de piramide (biljet)staat vermeld: "Novus Ordo Seclorum" New World Order"
Ik heb zelfs een gevoel dat we niet te veel moeten zoeken achter de waarheid, maar eerder zoeken achter de boodschap die geld ons ook verteld.. als geld in het bezit is van de rijken, denk ik dat wel veel rijken door het oog van die naald willen kruipen. Maar als ze zoeken naar een Oog, Zoeken ze een naald, en een naald vind je meestal in een hooiberg zeggen ze.. Bij de boeren ? Ze hebben de hulp nodig van armen, om te kunnen zien wat ze willen zien, en daarvoor zouden we eerst vrede moeten kunnen bereiken met alle religie's..
We moeten nog veel Barïerre's doorkruisen.. Laten we de wapens smelten en het ijzer sparen, Dat ijzer zullen we toch ooit nodig hebben
![]()
...
Bermuda theorie: Als in de geschiedenis zoveel schepen zijn verdwenen in die 3 hoek, waarom sturen we ons afval nie naar daar ?? als alles daar daadwerkelijk verdwijnt, hang er een stel camera's aan, doe onderzoek, maar nee, alles moet geheim, zodat ze het zelf kunnen stelen, en voor hun eigen kunnen verklaren.. Maar als God iets geeft aan Zaad, dan moet Zaad ook terug aan zaad geven, zo krijg je een topkwaliteit van zaad, maar aub wees een beetje voorzichtiger met cannabiszaad .. we kunnen beter eten, dan alles opbranden. Zie jullie die werken van slechte makelij nie in dan zodat Jezus bedoelde ??
Het draait om Natuur en voedsel, en licht, en liefde.
Ik weet niet of jullie rekening houden met weeromstandigheden, maar je zou is goed de seizoenen moeten bekijken, zomer, herfst, winter, lente.
laten we zeggen dat de lente het begin is van de bloei van deze planeet, de zomer = de volgroeiing,
de herfst = de afsterven, de winter = gestorven ...
Laten we aannemen dat de natuur het scheppingsproces herinnert en wat het er ooit gaat komen als de natuur afsterft, en de blaadjes van de bomen afvallen. dan zien we precies minder bomen, en dan sterft onze natuur af.. dus als we dringend niet beginnen nadenken gaat de natuur dood
en als we willen bewijzen dat wij mensen kunnen overleven op de natuur, dan moeten we zelf de natuur redden!! die moslils zijn niet dom hoor, zij geven hun kinderen en klein en klein, en klein kinderen een kans, wij roven, en bouwen huizen, terwijl we onze buren moeten gaan believen zoals we onszelf believen.. (mijn woordkeuze's kunnen veel verschillende betekenissen hebben)
Als je alles blijft lezen en onderzoeken, dan zal je zelf tot de conclusie komen, dat we de natuur moeten redden, met z'n allen, niet alleen voor u eigenzelf !!
Jullie weten niet wie je voorouders zijn, maar je zou ondertussen moeten weten dat er hier nog veel verschillende theorïen kunnen bovenhalen, als je de Bijbel voor waar houd.
Ik kan misschien scherpzinnig overkomen, maar als je leeft in een wereld waar je niet in wilt leven. Waar je zelfs nog geen kinderen zou willen opzetten, omdat ik mij zo schuldig voel van al die zonde's hier.
De vraag is eerder voor mij, waarom ben ik op zo'n dwaalspoor geraakt, en probeer ik mijn weg te zoeken in een wereld die voor mij zo onrechtvaardig is tegenover vele aardbewoners !
theorïen van een wereldburger.. (geld maakt niet gelukkig, voedsel maakt mensen gelukkig) werk daaraan, en je zal onze kinderen Mooi zien opgroeien, waar ooit iedereen nog van kan genieten, en ik wil daar naartoe.. ik heb de wereld gezien in vrede omstandigheden, de weg naar vrede, is een weg naar de natuur, dat is een weg naar voedsel !! dat is een weg naar gelijkheid, de weg naar oordeel vrije wereld, met nog hele mooie ontwikkelingen van onze wonderbaarlijke kinderen, die we in een veilig ontwikkelend natuurlijke omgeving moeten voorzien !!
Vele homo's hebben vrouwen al misbruikt, en hun tot hoeren gemaakt inclusief hunzelf, en ze denken dat de Here een hoer is !! Maar hou rekening met de 10 geboden !! Die Mozes ons heeft meegedeeld !!
Wij hebben veel punten laten liggen, omdat we een totaal andere beeld of realiteit krijgen voorspiegeld, die in mijn ogen eigenlijk nog veel beter kan zijn voor de algehele natuur !!
studeer natuurkunde of natuurwetenschappen !!
Als internet het web is, dan is er een spin die wacht op z'n prooi, als de spin kwaad is, dan kunnen we ze beter veel liefde sturen, in plaats van oorlog !! Menselijke ziel is onsterfelijk, laten we ons daar naar gedragen.
He who hide's himself, is yet to be revealed! He who live's in the night, and hide's as a thief, can be our next big chief! when i'm in pain i can turn into vain, but yet no one can make me go insane!
Astroligical sign: virgo/snake