abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32866281
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef D1 het volgende:

[..]

Maar dit is toch niet meer kwetsend te noemen... Ik bedoel, dit is zo ontzettend achterlijk, dit zal (hoop ik) niemand met ook maar het minste greintje verstand ook maar één seconde serieus nemen. Ik vind het juist óf een zeer geslaagde parodie, of een hommage aan wat drugs met je kan doen.
Ben het wel met je eens. Dit meneertje is denk ik weer aan de drugs, want hier en in andere topics gaan z'n verhalen echt helemaal nergens over. Elke vorm van realiteit is ver te zoeken.
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_32866461
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:43 schreef D1 het volgende:
Maar dit is toch niet meer kwetsend te noemen... Ik bedoel, dit is zo ontzettend achterlijk, dit zal (hoop ik) niemand met ook maar het minste greintje verstand ook maar één seconde serieus nemen. Ik vind het juist óf een zeer geslaagde parodie, of een hommage aan wat drugs met je kan doen.
Wat Mirage zegt.
Plus dit: bij sommigen is de indruk ontstaan dat je in Truth alles kan zeggen; meestal zijn het de overtuigde rationalisten die dit zeggen en ons in het hoekje van de idioten plaatsen.
Terwijl ik juist een brug wil slaan tussen het rationele en alle daarmee gepaard gaande verworvenheden, en het spirituele.
Omdat beiden imo een bestaansrecht hebben, en elkaar absoluut niet uitsluiten.

Maar als er dan in toenemende mate de ene mafkees na de andere de meest fantastische en ongefundeerde onzin neer gaat smijten, verliezen we onze geloofwaardigheid en maken we het de cynische rationalisten wel erg makkelijk. Sterker nog, dan kan ik ze niet eens meer ongelijk geven.

Daarom dus dat ik behalve respect voor de mede-user, ook een bepaalde dosis respect voor het forum zélf en zijn aandachtsgebied vraag.
Wil je hier je mening kwijt, hoe maf en ongelooflijk ook, prima. Maar dan wel graag in normale bewoordingen, en met argumenten. Om zo maar ff als een halve zool hier van alles neer te komen smijten is not done.

Bekeken tegen deze achtergrond, vind ik zijn posts onacceptabel. Parodiïstisch opgevat of niet. Laat hem maar ergens gaan lallen, maar niet hier.

dinsdag 6 december 2005 @ 17:23:48 #203
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_32866818
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat Mirage zegt.
Plus dit: bij sommigen is de indruk ontstaan dat je in Truth alles kan zeggen; meestal zijn het de overtuigde rationalisten die dit zeggen en ons in het hoekje van de idioten plaatsen.
Terwijl ik juist een brug wil slaan tussen het rationele en alle daarmee gepaard gaande verworvenheden, en het spirituele.

Maar als er dan in toenemende mate de ene mafkees na de andere de meest fantastische en ongefundeerde onzin neer gaat smijten, verliezen we onze geloofwaardigheid en maken we het de cynische rationalisten wel erg makkelijk. Sterker nog, dan kan ik ze niet eens meer ongelijk geven.

Daarom dus dat ik behalve respect voor de mede-user, ook een bepaalde dosis respect voor het forum zélf en zijn aandachtsgebied vraag.
Wil je hier je mening kwijt, hoe maf en ongelooflijk ook, prima. Maar dan wel graag in normale bewoordingen, en met argumenten. Om zo maar ff als een halve zool hier van alles neer te komen smijten is not done.

Bekeken tegen deze achtergrond, vind ik zijn posts onacceptabel. Parodiïstisch opgevat of niet. Laat hem maar ergens gaan lallen, maar niet hier.

Op zich begrijp ik je standpunt en ben ik het met je doel om Truth "clean" te houden absoluut eens, maar dit was zo absurt dat het voor mij, en misschien ook voor anderen, geen kwetsende uitwerking kon hebben. Maar, inderdaad, om het allemaal schoon te houden is dit natuurlijk wel ongepast.
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_32867274
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:23 schreef D1 het volgende:
Op zich begrijp ik je standpunt en ben ik het met je doel om Truth "clean" te houden absoluut eens, maar dit was zo absurt dat het voor mij, en misschien ook voor anderen, geen kwetsende uitwerking kon hebben. Maar, inderdaad, om het allemaal schoon te houden is dit natuurlijk wel ongepast.
Yep, het kleurt alles, op een manier die geen recht doet aan vele anderen die hier posten. Welke excuses men ook mag aandragen, het zal best allemaal, maar je kunt je ook normaal uiten. Straks gaat iedereen zo te keer, alsjeblieft niet zeg..
pi_32868232
horen dat soort discussies niet in feedback thuis?
  woensdag 7 december 2005 @ 10:19:19 #206
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_32884693
Zullen we in de richtlijnen van het 2012 blijven bitte!
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  woensdag 7 december 2005 @ 13:17:23 #207
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_32888968
Een camper met een aanhanger vol bier.
Frituurpan op een fietsdynamo.
En een istool om jezelf om te leggen als het bier op is.
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_32946847
De wereld had overigens al heel vaak moeten vergaan. Op deze site staan alleen al 84 verschillende jaartallen beschreven in het verleden waarbij men er stellig van overtuigd was dat de aarde toenb had moeten vergaan.
Niet gebeurt.
Er is ook voorspeld dat de wereld in 2000,2002,2002,2003,2004 en nu zou vergaan. Ook niet gebeurt.
Anderen hebben voorspeld dat dewereld zal vergaan in de komende jaren: 2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2014,2016,2017,2029 etc.

Zie alleen al voor een overzicht van voorspellingen na 2010 hier: http://www.religioustolerance.org/end_wrl18.htm

Ja, 2012 staat er ook tussen. Uiteraard dichtbij genoeg zodat complete volksstammen nog hun geld gaan vergooien aan het bekijken van maffe documnetaires, lezen van uitzinnige boeken en andere zaken. Er valt geld te verdienen aan 2012. Dat is het enigste wat zeker is. En de mensen die van bullshit verkopen hun levenswerk hebben gemaakt varen er wel bij.http://www.religioustolerance.org/end_wrld.htm
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_32946925
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 15:45 schreef onemangang het volgende:
De wereld had overigens al heel vaak moeten vergaan. Op deze site staan alleen al 84 verschillende jaartallen beschreven in het verleden waarbij men er stellig van overtuigd was dat de aarde toenb had moeten vergaan.
Niet gebeurt.
Er is ook voorspeld dat de wereld in 2000,2002,2002,2003,2004 en nu zou vergaan. Ook niet gebeurt.
Anderen hebben voorspeld dat dewereld zal vergaan in de komende jaren: 2006,2007,2008,2009,2010,2011,2012,2014,2016,2017,2029 etc.

Zie alleen al voor een overzicht van voorspellingen na 2010 hier: http://www.religioustolerance.org/end_wrl18.htm

Ja, 2012 staat er ook tussen. Uiteraard dichtbij genoeg zodat complete volksstammen nog hun geld gaan vergooien aan het bekijken van maffe documnetaires, lezen van uitzinnige boeken en andere zaken. Er valt geld te verdienen aan 2012. Dat is het enigste wat zeker is. En de mensen die van bullshit verkopen hun levenswerk hebben gemaakt varen er wel bij.http://www.religioustolerance.org/end_wrld.htm
Idd, er is zovaak gezegd dat de wereld zou vergaan. Zo waren ze er in de Middeleeuwen van overtuigd dat het in het jaar 1000 definitief afgelopen zou zijn. Nou, duizend jaar later zijn we er nog. Dus ik verwacht er weinig van.
pi_32947451
Een kolonie mieren, die om de zoveel tijd denkt dat hun mierenhoop gaat exploderen.
  zondag 8 januari 2006 @ 23:46:48 #211
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_33851935
Uhm Mier buster bombs ?
  maandag 9 januari 2006 @ 01:59:11 #212
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_33855269
quote:
Op zondag 4 december 2005 23:08 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:

Vele homo's hebben vrouwen al misbruikt, en hun tot hoeren gemaakt inclusief hunzelf, en ze denken dat de Here een hoer is !!
Hoi ik ben homo, wil je bovenstaand stukje even voor me uitleggen? ik snap namelijk niet wat je bedoeld, voor zover ik weet heb ik nog nooit een vrouw misbruikt laat staan tot hoer gemaakt, ow en wat betreft de Here zit je er imo behoorlijk naast, maar dat zal de Grote Zwarte Lesbienne boven je na je dood wel duidelijk maken...
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 04:35 schreef TRaNQuiLiTY77 het volgende:
homo's zou m'n op een eiland moeten zetten, ze kunnen hunzelf toch niet voortplanten dus zullen ze sterven, maar het zou tof zijn als we ze in leven houden, zolang ze daadwerkelijk leven.
en in het begin een heel voorzichtige partnerkeuze, als je er iets voor elkaar voelt, ga er gewoon 100% voor langs allebei de kanten! .. Maar laat de homo's verdwijnen want zij zorgen voor foute mannenkleding.. En kleding kan nog mooier zijn dan we nu hebben.. een kleed zoals een Moslim kan veel mooie vormen hebben als je daadwerkelijk mooi nadenkt.
Veel Geluk.. Laat de inspiratiebronnen maar vloeien.
Na het lezen van dit stukje zie ik liever jouw bloed i.p.v. mijn inspiratie vloeien...

OT:
-aggregaat
-12V omvormer
-water, heel veel water
-zuiveringstabletten
-medicijnen
-meel, conserven, vitamine-supplementen
-radiozendinstallatie
-wapens en munitie
-auto&brandstof
-zeep en anti sceptische produkten
-kopergaas (tenminste 1 kamer in mijn woning word verbouwd tot 'kooi van Farraday'
-navigatiesysteem, kompas
-m'n moeder
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_33860929
Nog geen 5 minuten geleden was er bij het programma Lijn 4 Peter Toonen te gast. De schrijver van 2012 het einde van de gestolen tijd vertelde over het verhaal van de Maya's, de bewaarders van de universele tijd.

2012 komt steeds dichterbij en het wordt dan ook een interessant onderwerp voor de massamedia.
pi_33870065
Hmm....Robbert van den Broeke had het ook al over het jaar 2012....:) Niet dat dat meteen wat zegt, maar who knows...
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_33870641
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 17:11 schreef iteejer het volgende:

[..]

Wat Mirage zegt.

En hopen voor hem dat D1 ooit eens iets paranormaals mee mag maken....zodat hij zijn woorden terug kan nemen. Is wel vaker gebeurd bij sceptici
  maandag 9 januari 2006 @ 17:13:04 #216
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_33870968
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:46 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hmm....Robbert van den Broeke had het ook al over het jaar 2012....:) Niet dat dat meteen wat zegt, maar who knows...
Robbert probeert zijn hachje te redden.
Ik denk ook dat veel paranormale mensen elkaar napraten.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
pi_33871013
Nee Robbert had het al in 1 van zijn uitzendingen gezegd, maar goed ik zei al, niet dat dat meteen wat zegt....
  dinsdag 10 januari 2006 @ 10:43:32 #218
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33895885
op 21/12/2012 heeft de Zon haar baan (26.000jaar ) rond Alcyone voltooid, zal Alcyone haar baan (230milj jaar) rond het Galactische Centrum voltooien en zal de Melkweg, samen met alle andere Melkwegen, haar baan (miljarden jaren) rond de Universele Zon voltooien.

Als één groot kliksysteem in een Enorme Kosmische Horloge gebeurt deze hele ecliptica op de plaats waar zich in het Galactische centrum een donkere wolk met interstellair stof bevindt: de 'Dark Rift' van het Galactische Centrum. Het Geboortekanaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door RickySway op 10-01-2006 10:57:02 ('dark rift' was verkeerd vertaalt) ]
¡ Experience Everything !
  donderdag 12 januari 2006 @ 00:55:45 #219
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_33961814
Doe mij dan maar gewoon liever 'Tele'kids
pi_33962219
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 10:43 schreef RickySway het volgende:
op 21/12/2012 heeft de Zon haar baan (26.000jaar ) rond Alcyone voltooid, zal Alcyone haar baan (230milj jaar) rond het Galactische Centrum voltooien en zal de Melkweg, samen met alle andere Melkwegen, haar baan (miljarden jaren) rond de Universele Zon voltooien.

Als één groot kliksysteem in een Enorme Kosmische Horloge gebeurt deze hele ecliptica op de plaats waar zich in het Galactische centrum een donkere wolk met interstellair stof bevindt: de 'Dark Rift' van het Galactische Centrum. Het Geboortekanaal.
eeeh ja...dat is dus onzin
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:43:58 #221
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33966017
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 01:13 schreef Jeweet het volgende:

[..]

eeeh ja...dat is dus onzin
heheh. dat was een omschrijving die ik tegen kwam. Maaruh, desondanks de vreemde benamingen die hij gebruikt, klopt in principe de omschrijving wel. De zon draait inderdaad, net als alles om het centrum van onze Milky Way. Een volledig rondje duurt iets van 26.000 jaar (kan iemand me vertellen wie ookalweer deze telling aanhoudt? de buddhisten dacht ik?)
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:03:21 #222
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33966413
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 09:43 schreef RickySway het volgende:

[..]

heheh. dat was een omschrijving die ik tegen kwam. Maaruh, desondanks de vreemde benamingen die hij gebruikt, klopt in principe de omschrijving wel. De zon draait inderdaad, net als alles om het centrum van onze Milky Way. Een volledig rondje duurt iets van 26.000 jaar (kan iemand me vertellen wie ookalweer deze telling aanhoudt? de buddhisten dacht ik?)
Nee dat is onzin.
De zon doet er ongeveer 230 miljoen jaar over, om een rondje milky way te doen. De aarde draait in ongeveer 26.000 jaar om zijn eigen as.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:06:29 #223
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33966485
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:03 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nee dat is onzin.
De zon doet er ongeveer 230 miljoen jaar over, om een rondje milky way te doen. De aarde draait in ongeveer 26.000 jaar om zijn eigen as.
Nee, de aarde draait in 24 uur om haar eigen as, schat
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:14:42 #224
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33966673
The precession of the Earth is independent of our method of time-keeping. What is happening is that the direction in which the Earth's axis of rotation is pointing is moving.

The duration of one precession cycle is about 26.000 years.
(The tilt of the Earth's axis with respect to the plane of the Earth's orbit around the sun is about 23 degrees, the Earth's precession is (roughly) a motion with respect to the plane of orbit around the sun)
  donderdag 12 januari 2006 @ 10:31:08 #225
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33967062
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:06 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nee, de aarde draait in 24 uur om haar eigen as, schat
De aarde heeft meerdere assen.
De aarde staat ook scheef, en daar draait het ook omheen en dat duurt ongeveer 26.000 jaar.
Schat.
pi_33967306
Ons zonnestelsel hoort bij de Pleiaden, en daar is Alcyone de centrale zon van .
De PLeiaden zijn onze zeven zustersterren ...
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:02:18 #227
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33967731
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 10:41 schreef pikki het volgende:
Ons zonnestelsel hoort bij de Pleiaden, en daar is Alcyone de centrale zon van .
De PLeiaden zijn onze zeven zustersterren ...
Nee.
Daar zijn ze veel te jong (100 miljoen jaar) voor en daar staan ze te ver weg voor (440 lichtjaar).
En het zijn er geen 7 maar 100'en.
pi_33968373
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:02 schreef Knarf het volgende:

[..]

Nee.
Daar zijn ze veel te jong (100 miljoen jaar) voor en daar staan ze te ver weg voor (440 lichtjaar).
En het zijn er geen 7 maar 100'en.
Het gaat hier over 7 hoofdsterren, ...
http://www.webcraft.nl/webcraft/kunst/pleiaden.html
When Pikki asked them ...Where are you from ? They said ....We come not from the earth , we come from everywhere ..... we are interdimensional .....
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:33:38 #229
45206 Pietverdriet
pi_33968576
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:27 schreef pikki het volgende:

[..]

Het gaat hier over 7 hoofdsterren, ...
http://www.webcraft.nl/webcraft/kunst/pleiaden.html
humbug
Deze cluster van sterren is ca 15 Lichtjaar groot, en staat een 400 lichtjaar bij ons vandaan. Het is dus onzin om te zeggen dat ons zonnestelsel daar bij hoort.
pi_33968654
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:33 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

humbug
Deze cluster van sterren is ca 15 Lichtjaar groot, en staat een 400 lichtjaar bij ons vandaan. Het is dus onzin om te zeggen dat ons zonnestelsel daar bij hoort.
Ons zonnestelsel is ook nog een zeer jong zonnestelsel , ....
pi_33968695
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:36 schreef pikki het volgende:

[..]

Eerder van middelbare leeftijd
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:37:37 #232
45206 Pietverdriet
pi_33968698
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:36 schreef pikki het volgende:

[..]

En?
pi_33968750
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:37 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En?
Het gaat over de dimensie waarop elk zonnestelsel zich bevindt ....niet over een technisch wetenschappelijke analyse ...
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:41:13 #234
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33968836
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef pikki het volgende:

[..]

Het gaat over de dimensie waarop elk zonnestelsel zich bevindt ....niet over een technisch wetenschappelijke analyse ...
Tuurlijk, laten we ons vooral niet laten tegenhouden door feiten

Kom, we lullen er gewoon wat slap op los,
vermelden nog wat dingen waar we geen verstand van hebben,
eisen dat andere mensen ophouden met logisch redeneren en we hebben zo weer een schitterende theorie bedacht.
-=[ Kiteless ]=-=[ To dream of love ]=-
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:42:00 #235
45206 Pietverdriet
pi_33968864
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:38 schreef pikki het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee zeggen?
pi_33969025
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:42 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat wil je daarmee zeggen?
Wel , dat elk stelsel een eigen trillingsfrekwentie heeft .
De PLeiaden bv , staan in de 5de dimensie , Sirius in de 6de , Andromeda 7de ,Orion 8ste, het galactisch centrum 9de , Andromeda nevel 10 de ....
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:48:26 #237
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33969054
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:47 schreef pikki het volgende:

[..]

De PLeiaden bv , staan in de 5de dimensie , Sirius in de 6de , Andromeda 7de ,Orion 8ste, het galactisch centrum 9de , Andromeda nevel 10 de ....
Stop it, you're killing me
pi_33969156
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:48 schreef Kiteless het volgende:

[..]

Stop it, you're killing me
I like it, killing worms.....
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:52:36 #239
29347 RickySway
Make your life Sway
pi_33969178
quote:

[..]

en hoe precies heeft de wetenschap dan aangetoond in welke dimensie iets staat. Zo ver ik weet zijn hier geen feiten over beschikbaar..... behalve dan metafysische opmerkingen van reiki meesters etc.?
  donderdag 12 januari 2006 @ 11:53:18 #240
45206 Pietverdriet
pi_33969190
quote:

[..]

verzin je dat zelf? Of komt dat uit "astrologie voor dummies"?
pi_33969348
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 11:52 schreef RickySway het volgende:

[..]

en hoe precies heeft de wetenschap dan aangetoond in welke dimensie iets staat. Zo ver ik weet zijn hier geen feiten over beschikbaar..... behalve dan metafysische opmerkingen van reiki meesters etc.?
Het is idd ...een hoger weten , een geestelijk weten, ...en de wetenschap staat er niet voor open, nog niet ....
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:00:04 #242
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33969360
quote:

[..]

Dus andromeda staat zowel in de 7e als in de 10e.

En je weet dat andromeda ook een melkwegstelsel is net als de onze, welke 2 miljoen lichtjaar wegstaat?
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:08:45 #243
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33969588
quote:

[..]

Pleiaden is een sterrengroep, enkele 100'en sterren, 440 lichtjaar hiervandaan
sirius zijn 2 sterren (misschien 3), een paar lichtjaar hiervandaan
andromeda is een melkwegstelsel, 2 miljoenlichtjaar hiervandaan
orion is een sterrenstelsel, ongeveer 500 lichtjaar hiervandaan
galactisch centrum, wat the hell is this?
andromeda nevel, zie boven

En alle andere sterrenhopen, groepen, melkwegen, zonnen, planeten, nebula's dan? Zijn die niet belangrijk? Zitten die niet in dimensies?
pi_33969731
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:08 schreef Knarf het volgende:

[..]

Pleiaden is een sterrengroep, enkele 100'en sterren, 440 lichtjaar hiervandaan
sirius zijn 2 sterren (misschien 3), een paar lichtjaar hiervandaan
andromeda is een melkwegstelsel, 2 miljoenlichtjaar hiervandaan
orion is een sterrenstelsel, ongeveer 500 lichtjaar hiervandaan
galactisch centrum, wat the hell is this?
andromeda nevel, zie boven

En alle andere sterrenhopen, groepen, melkwegen, zonnen, planeten, nebula's dan? Zijn die niet belangrijk? Zitten die niet in dimensies?
Met galactisch centrum bedoel ik 'het centrum van ons melkwegstelsel .
De Maya's noemden het de Hunab-K'u , de Bron , "de Ene schenker van maat en beweging".
Alles is idd belangrijk , maar voor ons 'aarde' zijn die 10 dimensies belangrijk , die ik aanhaalde, vooral voor de spirituele invloed dan , ...
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:29:20 #245
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33970130
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:14 schreef pikki het volgende:

[..]

Met galactisch centrum bedoel ik 'het centrum van ons melkwegstelsel .
De Maya's noemden het de Hunab-K'u , de Bron , "de Ene schenker van maat en beweging".
Alles is idd belangrijk , maar voor ons 'aarde' zijn die 10 dimensies belangrijk , die ik aanhaalde, vooral voor de spirituele invloed dan , ...
Maar waarom dan 2 keer andromeda. Wat niet eens in ons melkwegstelsel ligt?
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:42:26 #246
129574 Kiteless
pornsexgoddess
pi_33970540
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:29 schreef Knarf het volgende:

[..]

Maar waarom dan 2 keer andromeda. Wat niet eens in ons melkwegstelsel ligt?
Nou gewoon, voor de zekerheid..!
Je weet maar nooit wanneer we een Andromeda nodig hebben

Je moet niet vergeten dat volgens de kalender van de Maltezen in het jaar 2435 de 11e en de 23e dimensie elkaar kruisen, waardoor de flux van de planeten radicaal veranderd wordt.
En dan kan een Andromeda in de buurt best handig zijn.
pi_33970659
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:42 schreef Kiteless het volgende:
Nou gewoon, voor de zekerheid..!
Je weet maar nooit wanneer we een Andromeda nodig hebben

Je moet niet vergeten dat volgens de kalender van de Maltezen in het jaar 2435 de 11e en de 23e dimensie elkaar kruisen, waardoor de flux van de planeten radicaal veranderd wordt.
En dan kan een Andromeda in de buurt best handig zijn.
Gelukkig kan jij nog zelf om je zever lachen ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_33971593
ter informatie:
wikipedia
zon
galactisch centrum

dussss... de zon draait in 226miljoen jaar om het galactisch centrum (het centrum van de melkweg) en staat daar ongeveer 24000-30000 lichtjaar van af.

waar die 26000 jaar vandaan komen???? ik zou het niet weten.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  donderdag 12 januari 2006 @ 14:00:30 #249
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_33972829
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 13:19 schreef MrWilliams het volgende:
ter informatie:
wikipedia
zon
galactisch centrum

dussss... de zon draait in 226miljoen jaar om het galactisch centrum (het centrum van de melkweg) en staat daar ongeveer 24000-30000 lichtjaar van af.

waar die 26000 jaar vandaan komen???? ik zou het niet weten.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Precessie
pi_33974014
Sirius A (3D ster)heeft qua baan dezelfde spiraalsvormige route als de aarde in ons melkwegstelsel .
Sirius B is een waterplaneet, en draait in 50 aardse zonnejaren om zijn zon ; hier wonen de 'dolfijnen' en andere wezens die de intermediair zijn tussen aarde en Sirius. Onze aardse 'dolfijnen' staan in verbinding (op een soort telepatische wijze) met Sirius B en de dolfijnen houden (samen met walvissen reeds miljoenen jaren) de "morfogenetische velden " een soort electromagnetisch veld in stand .
Kan voor bepaalde mensen wel erg raar klinken, doch je weet maar nooit, ...want dolfijnen zijn rare beestjes, en healend ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')