O.a. zwarte nachtschade. Staat mijn achtertuin vol mee. Ik hoef dus voorlopig nog geen dode dieren met natrium te bewerken.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:16 schreef Sessy het volgende:
Kun je met natrium doen, kan ook met sommige andere verbindingen.
Overigens is er ook een zeepplantje en kun je veel dingen met zand schrobben.
Je kunt hier niets concreets over zeggen zonder te weten wat voor soort natuurramp er plaats zal vinden.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:37 schreef delapoko het volgende:
Nu even serieus. Stel dat er in het jaar 2012 daadwerkelijk een natuurramp gaat gebeuren (poolshift?). Wat moeten we doen om dit te overleven? Gewoon voor de grap eens serieus nadenken.
- Naar een hooggelegen gebied verhuizen? Bergachtig of juist niet? Welk gebied op aarde is het meest veilige plek als er een poolshift plaatsvind? (Met bijkomende vloed, aardbevingen, etc)
- Een schokbestendige en waterdichte kelder bouwen onder de grond? Is dit te doen met zo'n grote ramp en zo ja, hoe moet dit gebeuren?
- Wateropslag: Na de ramp zal er grote problemen zijn met water. Hoe kunnen wij dit het beste aanpakken. Hoeveel wateropslag is nodig en hoe met dit worden opgeslagen?
- Voeding. Welke soorten voeding en hoeveel is er nodig? Wat zijn de beste conserveringsmethoden?
- Zuurstof. De grootste probleem denk ik om dit voor een lange tijd te voorzien.
- Electronische apparatuur. Vanwege de poolshift zal er electromagnetische straling zijn. Zullen deze apparaturen nog werken? Hoe is dit op te lossen? Radio? Tv? Pc? Satteliet?
- Welke regio's op aarde zullen het zwaarst worden getroffen? Welke niet? Waar moet je je verschuilen? Klimmen op een berg voldoende? Of zijn bergen juist ontstaan door aardverschuivingen?
- Etc etc etc.
Nou, gelukkig dat we Russische heksen hebben danquote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef Sessy het volgende:
Onderzeeboten halen zuurstof uit zeewater. Je splitst door middel van electrische energie van een nucleaire reactor de waterstofatomen van de zuurstofatomen. Met chemische filters haal je de koolstofdioxide uit de lucht (of met planten die ook je voedselvoorziening zijn).
Het probleem is alleen dat je er niet op kunt rekenen dat je stroom hebt. Of zelfs maar naar buiten kunt om een waterrad te plaatsen.
Het goede nieuws: alle Russische astrologen en heksen en zo zeggen ook dat na 2012 er een tijd van bloedvergieten aankomt, maar die is na 2032 volgens hen afgelopen en dan wordt het weer goed dus we sterven heus niet allemaal.
O.K. in Nederland waarschijnlijk wel, maar boeiend...
Een normale burger heeft dat geld niet. Laten we wel realistisch blijvenquote:Op zondag 20 november 2005 00:16 schreef Sessy het volgende:
Onderzeeboten halen zuurstof uit zeewater. Je splitst door middel van electrische energie van een nucleaire reactor de waterstofatomen van de zuurstofatomen. Met chemische filters haal je de koolstofdioxide uit de lucht (of met planten die ook je voedselvoorziening zijn).
Het probleem is alleen dat je er niet op kunt rekenen dat je stroom hebt. Of zelfs maar naar buiten kunt om een waterrad te plaatsen.
Dan vrees ik dat je in het verkeerde subforum zitquote:Op zondag 20 november 2005 00:24 schreef delapoko het volgende:
[..]
En trouwens: alle paranormale en mambo jambo terzij graag
Hoeft niet. Stel dat 2012 een steeds terugkomende natuurramp is waar de magnetische polen van plaats wisselen. Dit heeft niets met de paranormale te maken. De volken die terugvielen in primitivisme hebben sommige dingen slechts ge-paranormaliseerd (zoals ik het zeg)quote:Op zondag 20 november 2005 00:28 schreef Quarks het volgende:
[..]
Dan vrees ik dat je in het verkeerde subforum zit
Een paar boeken die ik hier heb staan en zo. 't Type boekjes dat op wc-papier gedrukt wordt en voor 1 euro 5 stuks in de metro te koop zijn zeg maar.quote:Op zondag 20 november 2005 00:20 schreef Quarks het volgende:
[..]
Nou, gelukkig dat we Russische heksen hebben dan
Zonder dollen, heb je daar een bron van?
Stepanowa baseert het op een visioen dat ze heeft gehad en op een of andere astrologische berekening.quote:Op zondag 20 november 2005 00:24 schreef delapoko het volgende:
[..]
Een normale burger heeft dat geld niet. Laten we wel realistisch blijven
En trouwens: alle paranormale en mambo jambo terzij graag
Een President van de Verenigde Staten mag zichzelf maar 1 keer opvolgen.quote:Op zondag 20 november 2005 02:18 schreef zhe-devilll het volgende:
oke mits men bush niet meer kiest...
Godzijdank zeg..quote:Op zondag 20 november 2005 02:24 schreef Quarks het volgende:
[..]
Een President van de Verenigde Staten mag zichzelf maar 1 keer opvolgen.
Joh, 's nachts kom ik juist tot levenquote:Op zondag 20 november 2005 02:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Godzijdank zeg..
je bent nog wakker!!!!!!!!!![]()
Hij heeft nog een broer. En dochters.quote:Op zondag 20 november 2005 02:24 schreef Quarks het volgende:
[..]
Een President van de Verenigde Staten mag zichzelf maar 1 keer opvolgen.
Brood om te delen ...quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Brood bederft vrij snel.
En WC papier![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 08:02 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Brood om te delen ...
Wc papier voor de schijn van beschaving.
(Immers dieren vegen hun gat ook niet af.)
Zou graag m'n achterste verder vrij houden van enig gedrukt materiaal als je het niet erg vind.quote:Op zondag 20 november 2005 08:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neem dan een stapeltje kranten.
Daar kun je ook je gat mee afvegen en je hebt ook nog iets te lezen.
Dat om de schijn van beschaving op te houden.
Dieren lezen immers ook niet.
quote:Op zondag 20 november 2005 08:43 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Zou graag m'n achterste verder vrij houden van enig gedrukt materiaal als je het niet erg vind.
Er is al genoeg wat voor uit te werpen door kan op deze aardbol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |