ik ben eigenlijk nooit echt ingehaakt, dus ik ben er ook niet rouwig om.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef SCH het volgende:
Ik kan er niet om rouwen - ben al lang geleden afgehaakt.
Jiskefet: the lost tapes. Het beste van Jiskefet. Jiskefet's bruine sterrengrappen. Jiskefet: ongecensureerd en onversneden. Jiskefet: de bloopers. Jiskefet: de kip met de gouden eieren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:29 schreef SCH het volgende:
Volgens de VPRO, die het besluit spijtig noemt, hoeven de kijkers Jiskefet de komende jaren niet helemaal te missen. ,,We zullen de schatkamer Jiskefet die in de loop der jaren goed gevuld is geraakt, zeker openen.''
quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Tering! Johnny en Willy, Verschoor, Bep van Mokum, Dr. Oboema, Tony van heemschut, lullo's, debiteuren crediteuren, bob en cor show etc.
Niemand gezien die deze humor kan overtreffen. kutnieuws dit![]()
iddquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:38 schreef SoA-Holic het volgende:
Tering! Johnny en Willy, Verschoor, Bep van Mokum, Dr. Oboema, Tony van heemschut, lullo's, debiteuren crediteuren, bob en cor show etc.
Niemand gezien die deze humor kan overtreffen. kutnieuws dit![]()
haha lijkt er opquote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef The_Verve het volgende:
De Vliegende Panters waren bij BvD en niet Jiskefet...
Oeps !quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:25 schreef The_Verve het volgende:
De Vliegende Panters waren bij BvD en niet Jiskefet...
Nou die studenten die erna kwamen waren ook wel ok. Vooral die aflevering met de turkse pizzabezorger.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:30 schreef ThomasBerge het volgende:
Debiteuren Crediteuren was toch het leukst, ze hebben het daarna niet meer kunnen overtreffen.
Ik vond ze tot en met het seizoen 2000/2001 erg sterk (misschien wel hun sterkste stuff ooit), daarna volgden enkele magere jaren tot eigenlijk pas weer vorige reeks st. hubertus..quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:50 schreef The_Verve het volgende:
Ik vond ze helemaal niet zo matig eigenlijk de laatste jaren. Maar ik ben één van de weinigen die dat vindt merk ik...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |