200 - 2000 is niks.. Wij hebben een keer met 20-2000 verlorenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja
[..]
Genjuros idem
Shattered hand Idem
ik heb totaal iets van 20 potjes AB gedaan, en constant winnen die hordes met minimaal 700 punten meer
grootste diepte punt was nog wij random alliance tegen PVP guild van de horde, 200 tegen 2000 verloren
was laatst helemaal irritantquote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb heel wat meer AB gedaan dan 20. (Met de reputatiegains voor de alliance? Gok zo'n 60 onderhand.), en ergste was 180-2000. Beste was 2000-400.
Gamedemon, 1 tip, kijk naar de PI. Als iemand als PIheeft, moet je het misschien met een korreltje bitter sarcasme nemen.
Water conjuren, goodies, al ben je een guildie van me, je vraagt het verdomme beleefd. Evenals food. Vraag het beleefd; of je krijgt helemaal niets van mij. Maakt me niet uit of je een guildie bent, maar als je me in een whisper voor luie kut mage uitmaakt; dan is de kans dat, hoe hoog je rank ook is, al is het de guild leader zelf, je geen water krijgt. Beleefdheid doet geen pijn, het veroorzaakt geen kanker, is niet terminaal en is al helemaal niet schadelijk voor het ongeboren kind. En als je als non-friend, non-partied, non-guilded speler iets aan me vraagmag het ook beleefd zijn.
En portals, Pavlov anyone?![]()
Reporten aan de GM die gast.... doe je de hele server een plezier mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
hij zegt : FU idiot mage, mages are waterboys, reroll class you fucking n00b
dat was dus een directe /ignore
Yup, maar raid situatie met guild mates is natuurlijk heel anders dan random tells van mensen krijgen die je niet kent en die dan ook nog eens niet bij je in de buurt zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:02 schreef Maanvis het volgende:
Ik open altijd een trade met een mage in de raid, en dan geeft hij me 2 of 3 stacks water en zeg ik "Thanks!". Eigenlijk heel onbeschoft dus maar op deze manier vindt hij het ook veel fijner, dan hoeft ie geen 100 whispers te lezen maar gewoon water in tradevakjes te stoppen.
Dit kun je toch melden bij de GM's?? Dan is iedereen gelijk van dit soort idioten af die geen leven hebben en het spel voor anderen verzieken.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:53 schreef Gamedemon het volgende:
hij zegt : FU idiot mage, mages are waterboys, reroll class you fucking n00b
dat was dus een directe /ignore
Ik ben een holy priest...quote:Op donderdag 24 november 2005 18:41 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Shadowpriests melt faces in PvP.
absoluut. sommige instances vreten mana. altijd handig als je dan conjured water van een mage kan krijgen dan dat je manadrinks moet kopen bij de vendor. ik vraag het altijd vriendelijk. maar eigenlijk ken ik meestal de mensen waarmee in in party's of in BG zit. nooit problemen mee dus. ik buff ze dan meestal ook meteen, wel het laatste wat ik kan doen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Is water zo belangrijk dan?
Ik ga makkelijk door 60 x Crystal Water heen in een avondje Molten Core.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Scheelt je voor een scholo/strat run al 1 a 2 gold (ligt eraan hoevaak je drinkt, ik gebruik cannibilize in de instances waar het kan en dat scheelt wel). Net als dat de hs een lifesaver voor hun kan zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Chocobo het volgende:
mwah ik report niet zo snel, ignore helpt ook prima.quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dit kun je toch melden bij de GM's?? Dan is iedereen gelijk van dit soort idioten af die geen leven hebben en het spel voor anderen verzieken.
Joepiedepoepie..quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:02 schreef Leshy het volgende:
Volgende patch kunnen mages in elk geval stacks van 10 maken in plaats van 4. Scheelt toch iets in tijd :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |