nee.. wij zijn met andere dingen bezig momenteelquote:Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef kipknots het volgende:
[..]
Zit jij daarbij?
Hopelijk kan ik vanavond hetzelfde plaatsen![]()
Meer damage in fase 2 proberen tegen de deep breaths, twee groepjes rogues welps laten klappen.quote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef GoodspeeD het volgende:
Damn. Vanavond voor de eerste keer Onyxia geprobeerd met m'n guild. Vier keer geprobeerd. Fase twee en 38% was onze beste try tot nu toe. Klote welps en klote deep breath.
Oudquote:Op maandag 21 november 2005 00:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
http://www.wimp.com/leeroy/
Leeeeeeeeeeroy jeeeeeenkins!
Doe ook veel DoT's, werkt ook prima. Probeer niet te geclustered te staan, anders krijg je een breath.quote:Op maandag 21 november 2005 00:54 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Meer damage in fase 2 proberen tegen de deep breaths, twee groepjes rogues welps laten klappen.
Ik ken het, mijn eerste DM run van zaterdag, bij de boot, stopt onze lvl 24 druid er mee. Gelukkig hadden we snel vervanging en hebben we VC geowned met onze <21 party.quote:Op maandag 21 november 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren bijna het einde van Deadmines gehaald..... tegen het einde bij van Cleeve,... op die boot,... had de priester er genoeg van en stopte met gamenNou dan houd het op met 5 level 19 gamers
![]()
Stink priester...... !!
Niet normaal die run van jou gisteren.... van level 19 naar 24 ofzoquote:Op maandag 21 november 2005 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ken het, mijn eerste DM run van zaterdag, bij de boot, stopt onze lvl 24 druid er mee. Gelukkig hadden we snel vervanging en hebben we VC geowned met onze <21 party.
Grappig was dat gisteren weer druk bezig met die gast in een quest, en tsja, je raad het al, eindbaas, en voila, hij is weer weg. Wat heb je nu aan dat soort mensen in je guild.
Uiteindelijk beestje toch doodgekregen mbv een dwarf priest die ook met die quest bezig was.
Naja, we moeten met zijn drieën nog steeds een volle DM run ergens deze week. Ik ga denk ik iig voor het weekend de Stockades bestormen. Samen met Gnomeregan de saaiste Instance die er is zo'n beetje.
Nee, nee. Ik begon zaterdag als lvl 17, doorgepompt naar 21.quote:Op maandag 21 november 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Niet normaal die run van jou gisteren.... van level 19 naar 24 ofzo![]()
Hoe heb je dat gedaan??
Trouwens.... als we klaar zijn in Westfall waar moeten we dan naartoe? Redrigde Mountains ofzo?
Ik zit in een NLse guild. Leider is hartstikke serieus (lvl 58 rogue). Zitten een hoop high levels in, maar ook low levels. Over het algemeen is een guild er gewoon voor de fun, en om elkaar te helpen. (Mijn DM run was met 2 guildies en 2 mensen uit een andere guild).quote:Op maandag 21 november 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Wat is het voordeel van het joinen van een Guild? En zijn leiders ook echt serieus? Ik wordt doodgegooid met invites voor Guilds, maar ik wacht er nog even mee..... zijn er goede op Sylvanas?
In andere woorden: horde is te achterlijk om tegen andere lvl 40-60'ers te gaan..quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
In redridge zijn er continue Horde raids, en aangezien de meeste alliance daar maar lvl 20-30 is, de horde vaak 40-60 is het wel duidelijk wat er dan gebeurt.
Yup, want zodra er alliance aan komt zijn ze binnen no time weg en dood. Het zijn laffe n00b tactics.quote:Op maandag 21 november 2005 08:57 schreef Xinouth het volgende:
[..]
In andere woorden: horde is te achterlijk om tegen andere lvl 40-60'ers te gaan..
Spreiden; ze doet AE silence, en je healers moeten die niet hebben. Bij de batsummonings, zorg dat je die AoE'ed en root. Als ze in human form zit, zorg dat de magi afspreken wie wanneer de Counterspell gebruikt om de heal te stoppen. (D'r kan "immune" komen te staan, maar dat is voor het Silence gedeelte van Imp CS.) en maak daar een soort van rotatie van.quote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef bar_rel het volgende:
Wij hebben gister nog ZG proberen te doen. Bij de eerste Boss, Jeklikk ofzo, was het al snel gedaan met de pret....na 6x proberen gaven we de hoop op. Iemand tips ?
Dr zit wel een alliance guild op Sylvanas die Neferian gekilled heeft, niet leuk om die tegen te komen in BRMquote:Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik zit in een NLse guild. Leider is hartstikke serieus (lvl 58 rogue). Zitten een hoop high levels in, maar ook low levels. Over het algemeen is een guild er gewoon voor de fun, en om elkaar te helpen. (Mijn DM run was met 2 guildies en 2 mensen uit een andere guild).
Of er goede zijn, tsja, ik ga persoonlijk voor gezelligheid, weet niet of er echt guilds zijn die lekker bezig zijn met horde hakken. Maar volgens mij zuigt de Alliance op onze server behoorlijk hard in de BG. En tsja, de Horde komt ook alleen de kleintjes hakken, of al zijn ze zwakker, dan zitten ze verstopt en net als je uit een zwaar gevecht komt staat daar dan een horde. Kortom, ben je half dood, half mana op, moet je nog een Shaman gaan zitten neerbeuken. Dat haalde ik gewoon net niet, voordeel was dat ie binnen no time alsnog dood was maar goed.
In redridge zijn er continue Horde raids, en aangezien de meeste alliance daar maar lvl 20-30 is, de horde vaak 40-60 is het wel duidelijk wat er dan gebeurt.
Ach, beide kanten doen het even hard. Het gebeurt maar zelden dat ik 1 op 1 door een Alliance speler word aangevallen, laat staan als ik op volle health/mana zit.quote:Op maandag 21 november 2005 08:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Yup, want zodra er alliance aan komt zijn ze binnen no time weg en dood. Het zijn laffe n00b tactics.
yup was fun. ik had het idee dat we hem erg goed onder controle hadden bij de derde poging.quote:Op maandag 21 november 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren wederom Majordomo down, en mijn 5e epic gewonnen http://www.thottbot.com/?i=37300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |