abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32439604
Damn. Vanavond voor de eerste keer Onyxia geprobeerd met m'n guild. Vier keer geprobeerd. Fase twee en 38% was onze beste try tot nu toe. Klote welps en klote deep breath.
pi_32440933
Aargh, waren we van plan om vandaag onze eerste echt serieuze pogingen tegen Ragnaros te gaan doen, wipen we 4 keer achter elkaar op Domo vanwege lag :/. De helft van de raid had 5k+ lag.
Sinds onze eerste Domo kill hadden we ook geen enkele wipe meer gehad.
  maandag 21 november 2005 @ 00:42:43 #78
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32442222
quote:
Op zondag 20 november 2005 19:46 schreef kipknots het volgende:

[..]

Zit jij daarbij?
Hopelijk kan ik vanavond hetzelfde plaatsen
nee.. wij zijn met andere dingen bezig momenteel

(BIG UGLY GAH!)
2 van onze priests nuketen onze MT dood omdat ze de class yell niet hadden gezien
Maargoed, volgende week gaat ie definitief dood, tenzij we erg ongelukkige dingen krijgen met chromaggus of drakonid kleurtjes
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 21 november 2005 @ 00:49:50 #79
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_32442345
http://www.wimp.com/leeroy/

Leeeeeeeeeeroy jeeeeeenkins!
Signature:
Maximaal
4
regels
  maandag 21 november 2005 @ 00:54:07 #80
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32442446
quote:
Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef GoodspeeD het volgende:
Damn. Vanavond voor de eerste keer Onyxia geprobeerd met m'n guild. Vier keer geprobeerd. Fase twee en 38% was onze beste try tot nu toe. Klote welps en klote deep breath.
Meer damage in fase 2 proberen tegen de deep breaths, twee groepjes rogues welps laten klappen.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  maandag 21 november 2005 @ 00:57:28 #81
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32442521
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:49 schreef FallenAngel666 het volgende:
http://www.wimp.com/leeroy/

Leeeeeeeeeeroy jeeeeeenkins!
Oud
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_32445033
quote:
Op maandag 21 november 2005 00:54 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Meer damage in fase 2 proberen tegen de deep breaths, twee groepjes rogues welps laten klappen.
Doe ook veel DoT's, werkt ook prima. Probeer niet te geclustered te staan, anders krijg je een breath.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  maandag 21 november 2005 @ 08:31:19 #83
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32445286
Gisteren bijna het einde van Deadmines gehaald..... tegen het einde bij van Cleeve,... op die boot,... had de priester er genoeg van en stopte met gamen Nou dan houd het op met 5 level 19 gamers

Stink priester...... !!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_32445300
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:31 schreef Chocobo het volgende:
Gisteren bijna het einde van Deadmines gehaald..... tegen het einde bij van Cleeve,... op die boot,... had de priester er genoeg van en stopte met gamen Nou dan houd het op met 5 level 19 gamers

Stink priester...... !!
Ik ken het, mijn eerste DM run van zaterdag, bij de boot, stopt onze lvl 24 druid er mee. Gelukkig hadden we snel vervanging en hebben we VC geowned met onze <21 party.

Grappig was dat gisteren weer druk bezig met die gast in een quest, en tsja, je raad het al, eindbaas, en voila, hij is weer weg. Wat heb je nu aan dat soort mensen in je guild.

Uiteindelijk beestje toch doodgekregen mbv een dwarf priest die ook met die quest bezig was.

Naja, we moeten met zijn drieën nog steeds een volle DM run ergens deze week. Ik ga denk ik iig voor het weekend de Stockades bestormen. Samen met Gnomeregan de saaiste Instance die er is zo'n beetje.
&lt;@Richardfun&gt; top Morthill ^O^
&lt;@Richardfun&gt; goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  maandag 21 november 2005 @ 08:37:01 #85
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32445309
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:34 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik ken het, mijn eerste DM run van zaterdag, bij de boot, stopt onze lvl 24 druid er mee. Gelukkig hadden we snel vervanging en hebben we VC geowned met onze <21 party.

Grappig was dat gisteren weer druk bezig met die gast in een quest, en tsja, je raad het al, eindbaas, en voila, hij is weer weg. Wat heb je nu aan dat soort mensen in je guild.

Uiteindelijk beestje toch doodgekregen mbv een dwarf priest die ook met die quest bezig was.

Naja, we moeten met zijn drieën nog steeds een volle DM run ergens deze week. Ik ga denk ik iig voor het weekend de Stockades bestormen. Samen met Gnomeregan de saaiste Instance die er is zo'n beetje.
Niet normaal die run van jou gisteren.... van level 19 naar 24 ofzo Hoe heb je dat gedaan??

Trouwens.... als we klaar zijn in Westfall waar moeten we dan naartoe? Redrigde Mountains ofzo?
pi_32445399
Ik weet nog dat ik op m'n warrior Deadmines deed.. Ik heb er denk ik een week dag en nacht ingezeten ofzo.. M'n guildleader van toen begon zich zelfs af te vragen of ik er niet was gaan wonen ^^..

Ik heb iig voor de rest van m'n leven genoeg Deadmines gezien ^^..
こんにちは。 マンジ です。 おげんき です か。
pi_32445417
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:37 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Niet normaal die run van jou gisteren.... van level 19 naar 24 ofzo Hoe heb je dat gedaan??

Trouwens.... als we klaar zijn in Westfall waar moeten we dan naartoe? Redrigde Mountains ofzo?
Nee, nee. Ik begon zaterdag als lvl 17, doorgepompt naar 21.

En gisteren van 21 naar 24. (Zit nu op zo'n 60%) Dacht nog ff, zal ik door gaan naar 25, maar naja, dat leek me wat ongezond. Had het best kunnen doen, maar goed, vanavond dan maar, mss ook gelijk door naar 26.

En na DM. Ik heb nog steeds een elite quest open staan in Loch Modan, die mag sowieso wel eens afgerond worden. Is paar elite ogres neerhalen, en hun baas uiteraard. Ik zou de quest eigenlijk prima alleen kunnen doen zo'n beetje inmiddels, iig de ogres slachten zal geen probleem meer zijn.

Het probleem na Westfall is dat je in Redridge eigenlijk toch wel lvl 22+ moet zijn voor de boeiende quests. Er zijn wat kleine quests die je al eerder kunt doen. Je moet eigenlijk dan ook quests gaan doen in Wetlands, de reden dat je daar doorlevelt is dat de drop rate van alles wat je hebben moet 0,00000x is. Moest gisteren de bekende ooze quest doen voor Lida's bag, ik heb alle Ooze die daar buiten rond liepen tot 2x toe volledig uitgemoord voor ik die klere bag eindelijk had. (Gelukkig niet zo erg als de vorige keer, toen had ik alles binnen ook nog uitgemoord en nog niks.)
  maandag 21 november 2005 @ 08:49:00 #88
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32445419
Wat is het voordeel van het joinen van een Guild? En zijn leiders ook echt serieus? Ik wordt doodgegooid met invites voor Guilds, maar ik wacht er nog even mee..... zijn er goede op Sylvanas?
pi_32445446
Ik ga nu echt fulltime met m'n mage spelen, wil d'r echt op lvl60 hebben en ik zit nu pas op lvl20 ^^ Ik wil ook de high lvl instances in, maar ben m'n warrior een beetje zat ...
pi_32445457
Wij hebben gister nog ZG proberen te doen. Bij de eerste Boss, Jeklikk ofzo, was het al snel gedaan met de pret ....na 6x proberen gaven we de hoop op. Iemand tips ?
Correct en tevens juist...
pi_32445458
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:49 schreef Chocobo het volgende:
Wat is het voordeel van het joinen van een Guild? En zijn leiders ook echt serieus? Ik wordt doodgegooid met invites voor Guilds, maar ik wacht er nog even mee..... zijn er goede op Sylvanas?
Ik zit in een NLse guild. Leider is hartstikke serieus (lvl 58 rogue). Zitten een hoop high levels in, maar ook low levels. Over het algemeen is een guild er gewoon voor de fun, en om elkaar te helpen. (Mijn DM run was met 2 guildies en 2 mensen uit een andere guild).

Of er goede zijn, tsja, ik ga persoonlijk voor gezelligheid, weet niet of er echt guilds zijn die lekker bezig zijn met horde hakken. Maar volgens mij zuigt de Alliance op onze server behoorlijk hard in de BG. En tsja, de Horde komt ook alleen de kleintjes hakken, of al zijn ze zwakker, dan zitten ze verstopt en net als je uit een zwaar gevecht komt staat daar dan een horde. Kortom, ben je half dood, half mana op, moet je nog een Shaman gaan zitten neerbeuken. Dat haalde ik gewoon net niet, voordeel was dat ie binnen no time alsnog dood was maar goed.

In redridge zijn er continue Horde raids, en aangezien de meeste alliance daar maar lvl 20-30 is, de horde vaak 40-60 is het wel duidelijk wat er dan gebeurt.
pi_32445500
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

In redridge zijn er continue Horde raids, en aangezien de meeste alliance daar maar lvl 20-30 is, de horde vaak 40-60 is het wel duidelijk wat er dan gebeurt.
In andere woorden: horde is te achterlijk om tegen andere lvl 40-60'ers te gaan..
pi_32445513
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:57 schreef Xinouth het volgende:

[..]

In andere woorden: horde is te achterlijk om tegen andere lvl 40-60'ers te gaan..
Yup, want zodra er alliance aan komt zijn ze binnen no time weg en dood. Het zijn laffe n00b tactics.
pi_32445607
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef bar_rel het volgende:
Wij hebben gister nog ZG proberen te doen. Bij de eerste Boss, Jeklikk ofzo, was het al snel gedaan met de pret ....na 6x proberen gaven we de hoop op. Iemand tips ?
Spreiden; ze doet AE silence, en je healers moeten die niet hebben. Bij de batsummonings, zorg dat je die AoE'ed en root. Als ze in human form zit, zorg dat de magi afspreken wie wanneer de Counterspell gebruikt om de heal te stoppen. (D'r kan "immune" komen te staan, maar dat is voor het Silence gedeelte van Imp CS.) en maak daar een soort van rotatie van.

Mijn macro voor die boss:

/target High Priestess
/cast Counterspell
/y Counterspelled %t
/w <next mage> Jouw CS beurt

Magi moeten het aangeven als ze dood zijn; simpel. Zorg dat elke class in een classchannel zit; makes life easy. (Zo veel makkelijker met sheepen in ZG en nog wel wat dingen.) Hunters moeten Viper Stingen; ze moet geen mana hebben. Drain Mana helpt ook op zich.

Blijf niet te lang stilstaan als ze onder de 50 % zit. Iets dat ik zelf merk is dat de bats die ze dan summoned. (Bomb bats.), mensen bombarderen die stil blijven staan. (Té lang dus.) Gelukkig summoned ze dan geen bats meer die je moet vermoorden. En pull d'r niet té ver weg; dan krijg je misschien wel geen bats, maar dat is ook een exploit, geloof ik.

Succes, maar Jek'lik is a pushover. Mar'li is leuker.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32446415
Gisteren wederom Majordomo down, en mijn 5e epic gewonnen http://www.thottbot.com/?i=37300

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 21 november 2005 @ 10:13:15 #96
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_32446536
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:52 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik zit in een NLse guild. Leider is hartstikke serieus (lvl 58 rogue). Zitten een hoop high levels in, maar ook low levels. Over het algemeen is een guild er gewoon voor de fun, en om elkaar te helpen. (Mijn DM run was met 2 guildies en 2 mensen uit een andere guild).

Of er goede zijn, tsja, ik ga persoonlijk voor gezelligheid, weet niet of er echt guilds zijn die lekker bezig zijn met horde hakken. Maar volgens mij zuigt de Alliance op onze server behoorlijk hard in de BG. En tsja, de Horde komt ook alleen de kleintjes hakken, of al zijn ze zwakker, dan zitten ze verstopt en net als je uit een zwaar gevecht komt staat daar dan een horde. Kortom, ben je half dood, half mana op, moet je nog een Shaman gaan zitten neerbeuken. Dat haalde ik gewoon net niet, voordeel was dat ie binnen no time alsnog dood was maar goed.

Dr zit wel een alliance guild op Sylvanas die Neferian gekilled heeft, niet leuk om die tegen te komen in BRM
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_32446560
quote:
Op maandag 21 november 2005 08:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Yup, want zodra er alliance aan komt zijn ze binnen no time weg en dood. Het zijn laffe n00b tactics.
Ach, beide kanten doen het even hard. Het gebeurt maar zelden dat ik 1 op 1 door een Alliance speler word aangevallen, laat staan als ik op volle health/mana zit.
pi_32446734
Ik doe alleen 1v1, of 1vmeer.
En die 1 ben ik dan
pi_32448639
Deze week komt de stufi eindelijk, ik ga zeker weer een gamecard halen. Mn undead rogue op Ragnaros staat al een maand te wachten om voorbij lvl31 te gaan
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32448705
quote:
Op maandag 21 november 2005 10:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Gisteren wederom Majordomo down, en mijn 5e epic gewonnen http://www.thottbot.com/?i=37300

yup was fun. ik had het idee dat we hem erg goed onder controle hadden bij de derde poging.
als er een plaatsje is ga ik ook vaker mee naar MC nu over een aantal runnetjes heb ik dan ook wel genoeg om beetje mee te gaan bieden voor epix
WoW: Noctus, &lt;Wowrush Dashers&gt;, Tank @ TarrenMill
http://www.wowrush.com
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')