abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32589763
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
ach stacks van 10 is een prima oplossing , als ze de mana kosten omlaag helpen zou ik het helemaal geweldig vinden
Dan zouden mages mss wat te sterk worden, al moet ik zeggen dat we idd snel door onze mana heen zijn en water nu eenmaal niet in combat helpt/.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 26 november 2005 @ 10:27:30 #227
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_32589987
gister avond werd ik door een user genaamd rilkdfs( of zo iets, er stonden een paar letters) die ging via whisper spammen dat ik wow geld kon krijgen als ik dollars over maak

die gast is inmiddels opgeruimd, ik heb contact gehad met de GM en het probleem was zo opgelost, ik was niet de enige die er last van had
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_32590066
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef borisz het volgende:
gister avond werd ik door een user genaamd rilkdfs( of zo iets, er stonden een paar letters) die ging via whisper spammen dat ik wow geld kon krijgen als ik dollars over maak

die gast is inmiddels opgeruimd, ik heb contact gehad met de GM en het probleem was zo opgelost, ik was niet de enige die er last van had
Dat zijn echt asociale en irritante mensen. Maar ja, het ergste is dat er waarschijnlijk mensen zijn die idd wel bereid zijn om te betalen.
pi_32592421
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 10:07 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dan zouden mages mss wat te sterk worden, al moet ik zeggen dat we idd snel door onze mana heen zijn en water nu eenmaal niet in combat helpt/.
Mages te sterk? hoe kom je daar nou bij?
Alsof ik er kwa kracht op vooruit ga
Scheelt me alleen een half uur conjuren voor ik na moltencore ga
Kost me gemiddeld anderhalve minuut voor 20 chrystal water met Downtime mee gerekent
en ik neem er steeds 300 of meer mee naar MC
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32592496
Leer je mana users eens tevreden te zijn met minder. Ik geef 20 Crystal en 20 Sparkling aan Paladins/warlocks, 20 Crystal aan hunters en 40 crystal aan healers, niemand die klaagt. Goed, soms wordt er nieuw gevraagd, maar dat is meestal pas na de 4e of 5e boss van de dag.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_32592608
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leer je mana users eens tevreden te zijn met minder. Ik geef 20 Crystal en 20 Sparkling aan Paladins/warlocks, 20 Crystal aan hunters en 40 crystal aan healers, niemand die klaagt. Goed, soms wordt er nieuw gevraagd, maar dat is meestal pas na de 4e of 5e boss van de dag.
ja die sparklings probeer ik ze ook aan te smeren maar ze blijven daarna vragen voor chrystal...redelijk irritant.
Ik heb trouwens Aquamatrix mod gedownload ofzo, die zou helemaal automatisch water moeten maken maar ik krijg em niet aan de gang, weet iemand een andere mod of hoe ik deze mod aan de gang krijg zodat ik niet constant op die kutknop hoef te drukken ?
pi_32593088
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Mages te sterk? hoe kom je daar nou bij?
Alsof ik er kwa kracht op vooruit ga
Scheelt me alleen een half uur conjuren voor ik na moltencore ga
Kost me gemiddeld anderhalve minuut voor 20 chrystal water met Downtime mee gerekent
en ik neem er steeds 300 of meer mee naar MC
Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je erop doelde om de mana cost van alle spells wat omlaag te brengen, niet alleen van water. Foutje, bedankt/.
pi_32593260
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je erop doelde om de mana cost van alle spells wat omlaag te brengen, niet alleen van water. Foutje, bedankt/.
nee mana voor spellcasts is prima zo
  zaterdag 26 november 2005 @ 13:48:39 #234
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32593732
Ik gebruik echt maar een paar watertjes als druid hoor. Ik heb genoeg spi om me er snel bovenop te helpen en ik regen in battle ook nog eens 15%. Dus ik zit niet zo snel zonder en ALS ik al zonder kom, dan doet innervate (koningspel) wonderen
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_32593820
innervate 4 priests wtf!11!
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:16:25 #236
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_32596935
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 13:53 schreef Gamedemon het volgende:
innervate 4 priests wtf!11!

Ik outheal de priests in onze guild voor het grootste gedeelte
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  zaterdag 26 november 2005 @ 16:34:25 #237
62182 Georges
That's the shit
pi_32597341
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 26 november 2005 @ 18:17:12 #238
63177 Takje
Milf hunter pur sang
pi_32599790
Dit is echt een cool filmpje zeg!
pi_32599989
lol, SW got pwned
Moet 'm eigenlijk naar UC trainen
pi_32605055
Zeker een heel tof filmpje, vraag me af of je m nu nog zo ver zou kunnen pullen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_32605105
Ik wordt echt af en toe gek van die laffe spelers in de Contested territories. Ik loop daar als lvl 28 speler en wordt neergehaald alleen door lvl 35+.

Zodra ze niet veel hoger zijn of als ik niet net uit combat komt durven ze me niks aan te doen. Komt me echt me neus uit. Stelletje laffe achterbakse klote n00bs. (Excuse my language)
  zaterdag 26 november 2005 @ 22:12:33 #242
62182 Georges
That's the shit
pi_32605573
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeker een heel tof filmpje, vraag me af of je m nu nog zo ver zou kunnen pullen.
De mensen die hem 'getrained' hebben zijn een aantal dagen gesuspended en ze hebben Kazzak aangepast zodat het niet meer mogelijk is. Een GM moest ingrijpen en hem teleporten.
Kazzak was daar anders voor altijd gebleven, in supreme form is hij niet te verslaan.
Althans, voorzover ik weet.

Wel jammer, want dit zijn geinige dingen, verkapte World Events.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_32607074
Wie is die kazzak, en hoe hebben ze em daar gekregen?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_32607363
Was vandaag een enorme raid van de horde op SW. Loop door Darkwood, komt daar plots een leger Horde van lvl 50+ langs. Dus ik denk, ok, ik ben dood. Nee dus, ze lieten me links liggen, maar ja, de low levels die wel honor krijgen van mij durven mij nu wel aan te vallen, want in een eerlijk 1 tegen 1 gevecht zou ik ze ownen, maar nu kan ik niks terug doen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 23:36:59 #245
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32607540
Weer DM gedaan.... weer stopte de helft bij het einde... weer niet gehaald

Wel level 20 geworden en de teleport spell geleerd... geen idee alleen nog hoe die werkt !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  zondag 27 november 2005 @ 02:48:04 #246
32422 engessa
Who's dirty?
pi_32610995
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 12:50 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja die sparklings probeer ik ze ook aan te smeren maar ze blijven daarna vragen voor chrystal...redelijk irritant.
Ik heb trouwens Aquamatrix mod gedownload ofzo, die zou helemaal automatisch water moeten maken maar ik krijg em niet aan de gang, weet iemand een andere mod of hoe ik deze mod aan de gang krijg zodat ik niet constant op die kutknop hoef te drukken ?
Niet helemaal automatisch maar een macro die ik tot volle tevredenheid ( ) gebruik:

Water-maak-macro-tot-je-erbij-neervalt:

/stand
/script if (UnitMana("player")>780) then CastSpellByName("Conjure Water(Rank 7)") else UseContainerItem(0, 16);

Zorgt ervoor dat je gaat staan en crystal gaat maken. Als je te weinig mana hebt om crystal te maken ga je iets drinken dat helemaal rechtsonderin je backpack zit.
  zondag 27 november 2005 @ 02:50:58 #247
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_32611023
thanks morgen ff uitproberen, maar je moet zelf nog op de zuip knop drukken? er is een stukje macro waarbij je ook gaat drinken als je geen mana meer hebt?
pi_32613126
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef Chocobo het volgende:
Weer DM gedaan.... weer stopte de helft bij het einde... weer niet gehaald

Wel level 20 geworden en de teleport spell geleerd... geen idee alleen nog hoe die werkt !
Weet je wat, ik kom vanavond om 19.00 online. Ongeveer, en dan gaan we samen DM door. Ben tegen die tijd echt wel lvl 29, dus dan gaat het al lekker wat sneller.
  zondag 27 november 2005 @ 11:04:17 #249
69994 seto
-|||--------|||-
pi_32613363
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Richardfun het volgende:
Wie is die kazzak, en hoe hebben ze em daar gekregen?
Lord Kazzak is een outdoor raid-boss die je binnen 3 minuten moet verslaan anders roept hij "Kazzak is Supreme" en schiet hij mass shadowbolts op je raid en is iedereen binnen 10 seconden dood. Als hij iemand doodmaakt wordt hij gehealed voor 70.000 en dan wordt onder de 3 minuten nog erg moeilijk.

Erg leuk gevecht
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 27 november 2005 @ 11:09:32 #250
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32613420
macro's iets waar ik weinig van af weet en nog minder weet hoe ze te maken in-game.

welke macro's gebruiken de mages? welke zijn het meest nuttige voor solo/party/raids/crafting whatever en hoe zijn ze qua opzet. kan ik ze eventueel makkelijk overnemen hehe
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')