Dan zouden mages mss wat te sterk worden, al moet ik zeggen dat we idd snel door onze mana heen zijn en water nu eenmaal niet in combat helpt/.quote:Op vrijdag 25 november 2005 19:43 schreef Gamedemon het volgende:
ach stacks van 10 is een prima oplossing , als ze de mana kosten omlaag helpen zou ik het helemaal geweldig vinden
Dat zijn echt asociale en irritante mensen. Maar ja, het ergste is dat er waarschijnlijk mensen zijn die idd wel bereid zijn om te betalen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:27 schreef borisz het volgende:
gister avond werd ik door een user genaamd rilkdfs( of zo iets, er stonden een paar letters) die ging via whisper spammen dat ik wow geld kon krijgen als ik dollars over maak![]()
die gast is inmiddels opgeruimd, ik heb contact gehad met de GM en het probleem was zo opgelost, ik was niet de enige die er last van had
Mages te sterk? hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan zouden mages mss wat te sterk worden, al moet ik zeggen dat we idd snel door onze mana heen zijn en water nu eenmaal niet in combat helpt/.
ja die sparklings probeer ik ze ook aan te smeren maar ze blijven daarna vragen voor chrystal...redelijk irritant.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leer je mana users eens tevreden te zijn met minder.Ik geef 20 Crystal en 20 Sparkling aan Paladins/warlocks, 20 Crystal aan hunters en 40 crystal aan healers, niemand die klaagt. Goed, soms wordt er nieuw gevraagd, maar dat is meestal pas na de 4e of 5e boss van de dag.
Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je erop doelde om de mana cost van alle spells wat omlaag te brengen, niet alleen van water. Foutje, bedankt/.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Mages te sterk? hoe kom je daar nou bij?
Alsof ik er kwa kracht op vooruit ga![]()
Scheelt me alleen een half uur conjuren voor ik na moltencore ga
Kost me gemiddeld anderhalve minuut voor 20 chrystal water met Downtime mee gerekent
en ik neem er steeds 300 of meer mee naar MC
nee mana voor spellcasts is prima zoquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, ik snap wat je bedoelt. Ik dacht dat je erop doelde om de mana cost van alle spells wat omlaag te brengen, niet alleen van water. Foutje, bedankt/.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:53 schreef Gamedemon het volgende:
innervate 4 priests wtf!11!
De mensen die hem 'getrained' hebben zijn een aantal dagen gesuspended en ze hebben Kazzak aangepast zodat het niet meer mogelijk is. Een GM moest ingrijpen en hem teleporten.quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Zeker een heel tof filmpje, vraag me af of je m nu nog zo ver zou kunnen pullen.
Niet helemaal automatisch maar een macro die ik tot volle tevredenheid (quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:50 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja die sparklings probeer ik ze ook aan te smeren maar ze blijven daarna vragen voor chrystal...redelijk irritant.
Ik heb trouwens Aquamatrix mod gedownload ofzo, die zou helemaal automatisch water moeten maken maar ik krijg em niet aan de gang, weet iemand een andere mod of hoe ik deze mod aan de gang krijg zodat ik niet constant op die kutknop hoef te drukken ?
Weet je wat, ik kom vanavond om 19.00 online. Ongeveer, en dan gaan we samen DM door. Ben tegen die tijd echt wel lvl 29, dus dan gaat het al lekker wat sneller.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:36 schreef Chocobo het volgende:
Weer DM gedaan.... weer stopte de helft bij het einde... weer niet gehaald
Wel level 20 geworden en de teleport spell geleerd... geen idee alleen nog hoe die werkt !
Lord Kazzak is een outdoor raid-boss die je binnen 3 minuten moet verslaan anders roept hij "Kazzak is Supreme" en schiet hij mass shadowbolts op je raid en is iedereen binnen 10 seconden dood. Als hij iemand doodmaakt wordt hij gehealed voor 70.000 en dan wordt onder de 3 minuten nog erg moeilijk.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:17 schreef Richardfun het volgende:
Wie is die kazzak, en hoe hebben ze em daar gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |