Ik heb me met state of emergency op de Xbox ook een hele poos kunnen vermakenquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:35 schreef Retuobak het volgende:
Mij lijkt dat echt zo'n game die of heel erg tof is of saai na 5 minuten is. Ben benieuwd wat de developers er van weten te maken.
Wanneer komt-ie nou? Want dit lijkt me echt geweldig!quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hier zit ik trouwens echt op te wachten
[afbeelding]
Heerlijk lomp zombie's rossen
Niet reageren op deze mongool, serieus het is ECHT een mongool. Doe maar ns een search op zijn naam and all will become clear!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Gezien jouw 1e alinea hadden de Xbox en PS2 al moeten floppenSterker nog, PS1 spellen waren soms 130 gulden, das niet veel duurder.
Verder, uhm, als ik ¤65 betaal voor een spel ligt het meestal niet in mijn kast stof te verzamelen, sterker nog, elke game waar ik zoveel geld voor neer leg doe ik minimaal een week non stop.
Anders vis ik ze ooit wel uit de budget bak.
Weet je wat, jij voorspelt dat ie flopt, prima, ik voorspel dat jouw voorspelling flopt![]()
Ik ga over 2 weken lekker op mijn 360 spelen terwijl jij maar door gaat zeiken dat ie flopt. Ik vind het prima, als je het maar niet hier doet waar wij er last van hebben.
Welke winkel gaat er volgens jou om 0.00 open?quote:Op zaterdag 19 november 2005 13:58 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
Niet reageren op deze mongool, serieus het is ECHT een mongool. Doe maar ns een search op zijn naam and all will become clear!
BloodhoundFromhell........en verstand van........iets![]()
Nog 2 weekies!! Ik ga m donderdagnacht om 00:00 halen. Terwijl jullie liggen te draaien in bed, ben ik m aan het proberen.
Een shop in Utrecht !!quote:Op zaterdag 19 november 2005 14:05 schreef washandje het volgende:
[..]
Welke winkel gaat er volgens jou om 0.00 open?
Dit is toch Condemned. Das toch een release gamequote:Op zaterdag 19 november 2005 12:39 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Wanneer komt-ie nou? Want dit lijkt me echt geweldig!
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hier zit ik trouwens echt op te wachten
[afbeelding]
Heerlijk lomp zombie's rossen
Geloof ik niks vanquote:Op zaterdag 19 november 2005 18:07 schreef Morthill het volgende:
Oh, ok, want tis idd een game die ik zeer graag wil hebben
US release: 31-1-2006
Toevallig die redelijk nieuwe shop Funatics?quote:Op zaterdag 19 november 2005 15:11 schreef =HellFire= het volgende:
Een sjopje in Assen ook.. Maar es een launch-stukkie over schrijven dan maar...
Tis wat mijn bron zegt. Maar een andere zegt weer mei 2006.quote:
jaja de enige shop in utrecht ook , jammer dat die lui altijd zo duur zijn met nieuwe titelsquote:
Between you and me, yup!quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Toevallig die redelijk nieuwe shop Funatics?
Je kunt niet springen? :|quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:53 schreef Xrenity het volgende:
Was deze al bekend?
1up, hands-on impressies terwijl zij aant spelen zijn.
Die kende ik niet eens?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jaja de enige shop in utrecht ook , jammer dat die lui altijd zo duur zijn met nieuwe titels
www.drgames.nl
Ik bij Dixons, 9.30 pasquote:Op zaterdag 19 november 2005 19:34 schreef washandje het volgende:
[..]
Die kende ik niet eens?
Maarja ik heb mn 360 gereserveerd bij de MM en die gaan pas om 10 uur open
Kijk dat is nu toevallig, die shop is van de broer van een studiegenoot van mequote:
Marijn bedoel je? Kom anders ook ff naar de launch-dag.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:27 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kijk dat is nu toevallig, die shop is van de broer van een studiegenoot van me. Ik heb daar dus ook m'n X360 besteld. Hij zou de X360 nl wel naar Groningen brengen als ik het bij z'n broer zijn winkel zou kopen, en zo geschiedde
Hij heeft me echter niets verteld over de release rond middernacht, zal hem zo eens bellen
Ja Marijn Clobusquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Marijn bedoel je? Kom anders ook ff naar de launch-dag.
Bij Funactics dus? En dan willen ze hem ook al in de verkoop gooien?quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:28 schreef =HellFire= het volgende:
Rond 0:00 een LAN-party Xbox 360. Ben benieuwd hoe dat zal zijn..
Cool dan ga ik ook ff langs Funatics..woon je ook in Assen Fillipe..quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bij Funactics dus? En dan willen ze hem ook al in de verkoop gooien?
Nee nee in Groningen, maar ik haal hem in Assen omdat dus de broer van een vriend van me de eigenaar van Funactics is. Anders had ik hem mooi om de hoek bij Dimplus gehaald hier in Groningenquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Cool dan ga ik ook ff langs Funatics..woon je ook in Assen Fillipe..
waarom niet bij nedgame, waar ik hem besteld hebquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee nee in Groningen, maar ik haal hem in Assen omdat dus de broer van een vriend van me de eigenaar van Funactics is. Anders had ik hem mooi om de hoek bij Dimplus gehaald hier in Groningen
Hijs een relaxte gast man, moet binnenkort ff een biertje drinken bij hem thuisquote:Op zaterdag 19 november 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nee nee in Groningen, maar ik haal hem in Assen omdat dus de broer van een vriend van me de eigenaar van Funactics is. Anders had ik hem mooi om de hoek bij Dimplus gehaald hier in Groningen
Nedgame vind ik ook niets.quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:39 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 19 november 2005 14:08 schreef H.Flick het volgende:
Een of andere gameshop in Utrecht had volgens mij een launchparty op donderdag om 00:00
Yup, haal je 360 dus vanaf 0:00 op.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:41 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Bij Funactics dus? En dan willen ze hem ook al in de verkoop gooien?
Haha, en ik weet nog steeds niet wie jij bent.quote:Op zondag 20 november 2005 00:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hijs een relaxte gast man, moet binnenkort ff een biertje drinken bij hem thuis![]()
Heb hem net even gesproken en inderdaad je hebt gelijk, vanaf 0:00 kunnen we de X360's ophalenquote:Op zondag 20 november 2005 15:10 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Yup, haal je 360 dus vanaf 0:00 op.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |