abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32376745
Euhm, ik zie zat Ubisoft titels die werkelijk waar super zijn, voor nog geen ¤29,95 in de winkels liggen, zo niet goedkoper. Als je nou eens meer je ging verdiepen in de prijs stunts en meerdere winkelketens bij af zou gaan, dan zie je dat je een game echt wel goedkoper kunt krijgen.
pi_32376824
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef =HellFire= het volgende:
Euhm, ik zie zat Ubisoft titels die werkelijk waar super zijn, voor nog geen ¤29,95 in de winkels liggen, zo niet goedkoper. Als je nou eens meer je ging verdiepen in de prijs stunts en meerdere winkelketens bij af zou gaan, dan zie je dat je een game echt wel goedkoper kunt krijgen.
Ik neem niet aan dat het dan om Xbox360 launchtitels gaat
pi_32376913
Nou nee, maar ook die zullen wel snel in prijs verlagen gok ik. Tenzij het heel erg belabberd gaat lopen tijdens de launch maar dat denk ik niet. Overigens zal vast niet overal de 360 titels voor 64,95 verkocht worden, ook daar wordt vast mee gestunt.
pi_32376940
Ik heb op de site van dimensionplus alleen maar prijzen tussen de 55 en de 60 euro gezien, maar ze zijn op internet vast nog ergens goedkoper te krijgen.
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:00:36 #105
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32377204
ik ben bang dat de release te vroeg is en dat de hardware te weinig vernieuwend is. Maar de tijd zal het leren.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32377992
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:44 schreef H.Flick het volgende:
Als je de prijs van de Xbox360 vergelijkt met wat je voor een high-end videokaart voor je PC moet betalen valt het allemaal nog wel mee, toch?

En die games vind ik ook helemaal niet zo verschrikkelijk duur, maar daar gaat een ander topic over
Dure videokaarten zijn so worth it
pi_32378007
Ook wanneer je CIV IV speelt, Retuo?
pi_32378036
Nee, dan suckt m'n PC ineens
Komende week maar ff 1GB RAM extra halen
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:38:47 #109
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32378278
op de pc kun je de spellen in ieder geval nog van internet halen. verder zie ik bijvoorbeeld de screenshots van xbox360 games maar matig. als ik kijk naar call of duty 2bijvoorbeeld, ziet er maar matig uit. niets bijzonders. rechtstreekse port van de pc.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32378341
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op de pc kun je de spellen in ieder geval nog van internet halen. verder zie ik bijvoorbeeld de screenshots van xbox360 games maar matig. als ik kijk naar call of duty 2bijvoorbeeld, ziet er maar matig uit. niets bijzonders. rechtstreekse port van de pc.
Als je in de data files van CoD2 zou kijken dan zou je zien dat de Xbox 360 versie sowieso niet de port is.
En so what dat je de games van internet kunt halen? Dat is voor trieste warez hoeren, als je geen geld hebt voor gamen doe het dan ook niet. En nu mag je opsodemieteren uit deze draad BHFH
  vrijdag 18 november 2005 @ 17:43:12 #111
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32378376
ik bedoel dus te zeggen dat tov een pc een console een meerwaarde moet hebben. simpele ports van pcgames hebben dat niet. microsoft met met iets beters komen dan dat om het tot een succes te maken.

verder ben ik tegen warez, maar wil ik een game testen voor ik het koop. dus download ik het. alleen als het echt de moeite waard is koop ik het (en dat doe ik dan ook) natuurlijk wel moet er wat extra;s aan zitten , zoals leuke maps, mooie boekjes etc. (zoals de vroegere cinemaware games) verder is downloaden in nederland niet illegaal. alleen aanboeden is illegaal.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32378451
De meerwaarde is sowieso al dat je gewoon op de bank voor de TV met een fatsoenlijke controller kunt zitten en dat je gewoon de DVD d'r in stopt en dat het dan werkt.

PC-gaming
consoles
pi_32378468
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik bedoel dus te zeggen dat tov een pc een console een meerwaarde moet hebben. simpele ports van pcgames hebben dat niet. microsoft met met iets beters komen dan dat om het tot een succes te maken.

verder ben ik tegen warez, maar wil ik een game testen voor ik het koop. dus download ik het. alleen als het echt de moeite waard is koop ik het (en dat doe ik dan ook) natuurlijk wel moet er wat extra;s aan zitten , zoals leuke maps, mooie boekjes etc.
Hoezo natuurlijk? Is de game waar het om gaat niet genoeg voor meneer?
Daarbij, heb je wel eens gekeken naar het prijsverschil tussen een Xbox 360 en een PC die dezelfde beelden neerzet?
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:46 schreef H.Flick het volgende:
PC-gaming
consoles
Mods! Waarom mogen doodsverwensingen niet?
pi_32378513
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:47 schreef Retuobak het volgende:

[..]
Mods! Waarom mogen doodsverwensingen niet?
Van mij mag het, hoor
pi_32378836
Nee, ik ben te aardig daarvoor
Daarom maar gewoon dit:

TBS/RTS/Sim/Adventure/FPS/Action-Gaming
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:17:25 #116
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32379240
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder is downloaden in nederland niet illegaal. alleen aanboeden is illegaal.
Oh dat doe je tegenwoordig met ieder programma al standaard, dus flikker even op met die lulkoek. Of heb je contacten in het ftp/newsgroup wereldje
pi_32379308
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Oh dat doe je tegenwoordig met ieder programma al standaard, dus flikker even op met die lulkoek. Of heb je contacten in het ftp/newsgroup wereldje
En het downloaden van software is overal gewoon illegaal hoor
Downloaden is alleen legaal in het geval van beeld- en geluidsmateriaal
pi_32379434
god wat trekt dit topic toch infantiele josties aan zeg...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:25:41 #119
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32379438
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:20 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Ik ben niet zo thuis in die wetgeving, ik weet wel dat het kraken zelf al illegaal is
  vrijdag 18 november 2005 @ 18:26:24 #120
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32379451
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef Tain het volgende:
god wat trekt dit topic toch infantiele josties aan zeg...
Kijk daar, de ex-mod komt los
pi_32380284
Eurogamer heeft de 360 ook binnen

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=61744

En ze hebben zo'n stoer koffertje erbij .
quote:
While Gotham 3's environments can appear quite sterile and inactive (with unconvincing trees that don't sway, for example), falling blossom and Kameo's facial expressions have immediate resonance and exceed that which we're accustomed to - even at standard TV resolution.

[ Bericht 38% gewijzigd door H.Flick op 18-11-2005 19:06:38 ]
pi_32380532
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok ik had me vergist,. ik dacht dat het langer geleden was. maar dannog, 65 euro vragen voor een spel is misdadig, zeker gezien het feit dat de meeste spellen na een uurtje spelen voorgoed in de kast verdwijnen. op de commodore 64 waren spellen F39.95 , ook duur ,maar in ieder geval nog betaalbaar. Als je dan ook de hardware zo duur maakt verwacht ik niet dat het een succes wordt, zeker gezien het feit dat de spellen van de huizige xbox nog helemaal niet gedateerd zijn.

Men wacht op innovatie en niet op evolutie. Innovatie biedt de xbox 360 niet en daarom voorspel ik dat hij gaat floppen. Ik verwacht dat de meeste mensen nog niet aan verandering toe zijn, zeker niet als het alleen maar een verandering is mbt wat beter beeld en meer details. mensen willen iets echt anders hebben, dat biedt de xbox 360 niet.
[Nintendo Revolution 41] Anything's possible
Ga daar maar klagen
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_32380645
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op de pc kun je de spellen in ieder geval nog van internet halen.
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 15:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb het hier niet over iliigale spellen. Het gaat om het principe dat het gewoon mogelijk moet zijn een iso van je eigen gekochte spellen op de harde schijf te zetten en dus van de harde schijf te spelen, zonder dat je de dvd nodig hebt.. dus niks illigaals. Je zal wel weer een chipje moeten wisselen of moeten solderen waarschijnlijk. NIET illigaal dus!
zo tegenstrijdig dat ik medelijden heb
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:43:05 #124
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32386569
Eurogamer over Kameo Niet mooi noemen sommige mensen dat

Kameo is by far the most polished - backing up Rare's claim that it spent the last half-year at least in Mr. Sheen mode. Kameo's creature transformations allow you to approach combat and the simple early puzzles in various ways, with gentle handholding to get you through those stumbling steps, rolls and uppercuts.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_32388092
over 2 weken...
pi_32388692
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok ik had me vergist,. ik dacht dat het langer geleden was. maar dannog, 65 euro vragen voor een spel is misdadig, zeker gezien het feit dat de meeste spellen na een uurtje spelen voorgoed in de kast verdwijnen. op de commodore 64 waren spellen F39.95 , ook duur ,maar in ieder geval nog betaalbaar. Als je dan ook de hardware zo duur maakt verwacht ik niet dat het een succes wordt, zeker gezien het feit dat de spellen van de huizige xbox nog helemaal niet gedateerd zijn.

Men wacht op innovatie en niet op evolutie. Innovatie biedt de xbox 360 niet en daarom voorspel ik dat hij gaat floppen. Ik verwacht dat de meeste mensen nog niet aan verandering toe zijn, zeker niet als het alleen maar een verandering is mbt wat beter beeld en meer details. mensen willen iets echt anders hebben, dat biedt de xbox 360 niet.
Gezien jouw 1e alinea hadden de Xbox en PS2 al moeten floppen Sterker nog, PS1 spellen waren soms 130 gulden, das niet veel duurder.
Verder, uhm, als ik ¤65 betaal voor een spel ligt het meestal niet in mijn kast stof te verzamelen, sterker nog, elke game waar ik zoveel geld voor neer leg doe ik minimaal een week non stop.
Anders vis ik ze ooit wel uit de budget bak.

Weet je wat, jij voorspelt dat ie flopt, prima, ik voorspel dat jouw voorspelling flopt

Ik ga over 2 weken lekker op mijn 360 spelen terwijl jij maar door gaat zeiken dat ie flopt. Ik vind het prima, als je het maar niet hier doet waar wij er last van hebben.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 19 november 2005 @ 07:56:33 #127
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32392281
PD0 impressies.... alle IGN editor's hebben wat te zeggen en ze zijn redelijk positief en redelijk negatief...... denk dat ik deze laat liggen. Ze hebben ook erg laat een review exemplaar gekregen dat ze nog geen echte review hebben.

http://xbox360.ign.com/articles/668/668164p1.html
pi_32393270
Zonde, al die mooie titels rushen die in potentie goed zijn maar gewoon net nog ff een half jaartje langer nodig hadden om te finetunen, en er nu bekaaid vanaf komen qua reviews. Dit soort rushlaunches doen w.m.b. meer fout dan goed. Maar goed, ze willen perse een voorsprong nemen op de PS3 kennelijk. De vraag is of het niet juist een achterstand wordt als je teveel kwalitatief tegenvallende games showed. First impression enzo.

Amped 3 krijgt een 6.9 bij IGN btw.
pi_32393290
Naja, het probleem ligt vaak ook bij de developer. Rare heeft gewooon veel te lang uitgesteld, maar wilde nu klaar zijn voor de release, en tsja, dan krijg je dit effect.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:28:38 #130
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_32393402
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
PD0 impressies.... alle IGN editor's hebben wat te zeggen en ze zijn redelijk positief en redelijk negatief...... denk dat ik deze laat liggen. Ze hebben ook erg laat een review exemplaar gekregen dat ze nog geen echte review hebben.

http://xbox360.ign.com/articles/668/668164p1.html
Ik heb de filmpjes gekeken van de multiplayer mode.... Controls from hell lijkt het wel. Ik snap ook niet waarom het Perfect Dark heet, de hele multiplayer mode lijkt er niet eens op kwa niets.

Maar we zullen zien.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_32393428
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:20 schreef Morthill het volgende:
Naja, het probleem ligt vaak ook bij de developer. Rare heeft gewooon veel te lang uitgesteld, maar wilde nu klaar zijn voor de release, en tsja, dan krijg je dit effect.
Ik snap die verhalen over 6 jaar uitstel sowieso niet echt. Ze hebben pas allemaal de beschikking over 360-hardware sinds pakembeet maximaal een jaar, terwijl afgelopen zomer zelfs voor velen programmeurshuizen nog niet eens de fullspeed-devkits beschikbaar waren. Het is me altijd een raadsel geweest hoe je in zo'n korte tijd je titels kunt klaarstomen voor oktober 2005 om in november in de winkels te liggen.

Zal natuurlijk best dat je een hoop voorwerk kunt doen op je dev-PC's qua textures en gamestructuur voordat je over de final hardware beschikt, dat blijkt wel, maar het echte implementatie werk en optimaliseren op een compleet gloednieuw hardwareconcept kost wel ff wat meer dan een half jaar, ook dat blijkt helaas.

Grote succesvolle programmeurs laten altijd weten dat je eigenlijk voor een absolute gametopper gewoon 3 jaar moeten uittrekken, en veel geld en talent in huis moet hebben. Dat is bij Halo zo geweest, bij de MGS serie, bij God of War, bij Zelda etc. Blijf me daarom verbazen over de toch nog acceptabel grafische standaard die ze halen in de launchgames, maar het is overduidelijk dat gameplay te lijden heeft door de deadlines.
  zaterdag 19 november 2005 @ 10:45:55 #132
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_32393693
Ik snap die uitstel shit ook niet. Rare doet er fucking 4 jaar over om een bestaand spel te maken (Conker) en die is ook dan nog eens veel minder dan de N64 versie. Kameo passeert 3 consoles en wordt ook gerushed maar is tot nu toe nog een cool spel, maar niet SUPER. En PD0 gaat 6 changes door en wordt ook gerushed met als resultaat een aparte shooter die niet iedereen zal trekken.

Nee,.... de games als Banjo en Donkey Kong 64 maken ze niet meer !!
pi_32393724
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ik snap die verhalen over 6 jaar uitstel sowieso niet echt. Ze hebben pas allemaal de beschikking over 360-hardware sinds pakembeet maximaal een jaar, terwijl afgelopen zomer zelfs voor velen programmeurshuizen nog niet eens de fullspeed-devkits beschikbaar waren. Het is me altijd een raadsel geweest hoe je in zo'n korte tijd je titels kunt klaarstomen voor oktober 2005 om in november in de winkels te liggen.

Zal natuurlijk best dat je een hoop voorwerk kunt doen op je dev-PC's qua textures en gamestructuur voordat je over de final hardware beschikt, dat blijkt wel, maar het echte implementatie werk en optimaliseren op een compleet gloednieuw hardwareconcept kost wel ff wat meer dan een half jaar, ook dat blijkt helaas.

Grote succesvolle programmeurs laten altijd weten dat je eigenlijk voor een absolute gametopper gewoon 3 jaar moeten uittrekken, en veel geld en talent in huis moet hebben. Dat is bij Halo zo geweest, bij de MGS serie, bij God of War, bij Zelda etc. Blijf me daarom verbazen over de toch nog acceptabel grafische standaard die ze halen in de launchgames, maar het is overduidelijk dat gameplay te lijden heeft door de deadlines.
Tsja, maar je ziet toch ook dat het wel goed kan gaan. Er zijn echt wel enkele titels die erg goed zijn, al is een deel natuurlijk gerushed. Dat blijf je toch wel houden met launches....
Who knew?
pi_32393988
Ik blijf het zonde vinden van zoveel manuren werk en de potentie van veel games. En vind nog steeds dat ze een kapitale fout hebben gemaakt door niet gewoon de launch halverwege 2006 te doen, als tegenhanger van de PS3. Ik denk dat je dan veel meer indruk had kunnen maken qua games. Als de PS3 dan met knappe launchtitels komt ben je gewoon volwaardige tegenhanger met waarschijnlijk kwanititatief veel meer goeie games (moet nog zien hoeveel PS3 games bij de launch meekomen), en in the case van een tegenvallende PS3 launch ben je al helemaal winner. Ik zie alleen maar win-win situatie's. Nu verknoei je erg veel games, en is de PS3 straks aan zet om te impressen.
pi_32394098
Ja, of vanwege de grotere merknaam pakt Sony weer de winst. En de console zou echt niet veel veranderd zijn tegen half volgend jaar hoor.
pi_32394371
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 18:20 schreef Retuobak het volgende:

[..]

Downloaden van software mag wel, je mag het alleen niet installeren. Dan pas krijg je die eula te zien
pi_32394391
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef Retuobak het volgende:
Ja, of vanwege de grotere merknaam pakt Sony weer de winst. En de console zou echt niet veel veranderd zijn tegen half volgend jaar hoor.
De 360 niet nee, maar de games mogelijk wel een stuk beter geperfectioneerd. Als ik lees dat Fifa 2006, Amped 3, NBA Live etc gewoon te kampen hebben met serious slordige gameplay-glitches, en die games er vanaf komen met 6jes daardoor, dan ben je link bezig en kan je eigenlijk alleen maar concluderen dat de versie's die je op je current-gen console speelt van die games veel meer gameplay-fun geven, ze scoren ook veel hoger. En dat blijft het belangrijkste, die gameplay. Hi-res gfx inruilen voor gameplay ? No thanks. Ik wil en/en. En dat kan natuurlijk ook gewoon, maar ze hadden denk ik dus meer tijd moeten krijgen. Maar goed, ze launchen nu in 2005, en daarmee is de kous af, en the harm done.
pi_32394458
Daarentegen zijn er zat games die wel gewoon af zijn, ik heb geen klachten gehoord wat dat betreft over games als CoD2 en PGR3.
pi_32394607
Ik ben juist positief verrast door de eerste indrukken van Perfect Dark. Zeker bij Gamespot waren ze bijna alleen maar positief, ze klaagden bijna nergens over. Grafisch lijkt het spel erg goed te zijn, en er is ook ongelofelijk veel te doen (single player, co op, met 32 man online). Ik had in eerste instantie verwacht dat het spel iets van een 7 of zo zou halen, maar nu verwacht ik wel een 8.5 of hoger.
Om rare nu al af te schrijven lijkt me behoorlijk prematuur. Zeker als je ziet dat bij de launch van de N64 ze als titels met Killer Instinct en Blast Corps aankwamen, dan vind ik Kameo en PDZ een grote verbetering. Tuurlijk, deze spellen halen niet het niveau van de echte toppers die erop de N64 aankwamen, maar ze hoeven volgens mij ook niet onder te doen voor spellen als Jet Force Gemini of Diddy Kong Racing. Veel van de echte toppers die Rare afleverde (zoals Perfect Dark, Banjo Tooie en Conker) kwamen pas helemaal op het eind van de N64. Op het eind van Xbox360 vind ik dat je pas mag beoordelen of Rare echt zijn magie kwijt is, of dat ze gewoon door een lastige periode zijn gegaan.
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:12:25 #140
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_32395366
voor de mensen met een krap budget is de xbox 360 geen optie. (geen backwards compaibility bij de instap versie, dure games, dure add-ons) als je een complete set wilt met wat games erbij ben je zo 1000 euro kwijt. Het ligt natuurlijk enorm aan de kwaliteit van de games die erop uitkomen, maar vooral ook of de prijs snel wat schappelijker wordt. Ik denk dat de prijs van de ps2 en originele xbox nog flink inzakt en dat veel mensen zullen kiezen om deze next-gen machine nog even links t laten liggen, ook omdat de technische mogelijkheden van de oude x-box en ps-2 nog helemaal niet uitgeput zijn. Verder is deze xbox360 natuurlijk vooral een evolutionaire ontwikkeling wat ik al eerder zij. Een reden voor mensen nog even te blijven bij hun oude hardware, of juist nu een nieuwe "óude" xbox , of ps2 te kopen die straks voor minder dan 100 euro in de winkel ligt!

maar als ik bijvoorbeeld lees dat de nieuwe fifa enorm schokkerig loopt op de xbox360 dan denk ik toch dat de hardware niet helemaal geschikt isvoor straight pc-ports. daar komt nog bij dat pc-spellen vaak niet zo geschikt zijn voor rechtstreekse ports qua speelbaarheid. (waar de xb360 het toch van moet hebben)

Maar jullie hebben gelijk ls je zegt dat we eerst eens moeten zien wat er gebeurt, misschien heb ik het wel helemaal mis en wordt het een grandioos succes. Vergis je niet ,ook ik ben best benieuwd ernaar, al prikkelt de nintendo revolution mij meer, vooral ook omdat die een geheel nieuwe manier van gaming belooft in tegenstelling tot de xbox 360.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_32395488
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor de mensen met een krap budget is de xbox 360 geen optie. (geen backwards compaibility bij de instap versie, dure games, dure add-ons) als je een complete set wilt met wat games erbij ben je zo 1000 euro kwijt. Het ligt natuurlijk enorm aan de kwaliteit van de games die erop uitkomen, maar vooral ook of de prijs snel wat schappelijker wordt. Ik denk dat de prijs van de ps2 en originele xbox nog flink inzakt en dat veel mensen zullen kiezen om deze next-gen machine nog even links t laten liggen, ook omdat de technische mogelijkheden van de oude x-box en ps-2 nog helemaal niet uitgeput zijn. Verder is deze xbox360 natuurlijk vooral een evolutionaire ontwikkeling wat ik al eerder zij. Een reden voor mensen nog even te blijven bij hun oude hardware, of juist nu een nieuwe "óude" xbox , of ps2 te kopen die straks voor minder dan 100 euro in de winkel ligt!

maar als ik bijvoorbeeld lees dat de nieuwe fifa enorm schokkerig loopt op de xbox360 dan denk ik toch dat de hardware niet helemaal geschikt isvoor straight pc-ports. daar komt nog bij dat pc-spellen vaak niet zo geschikt zijn voor rechtstreekse ports qua speelbaarheid. (waar de xb360 het toch van moet hebben)

Maar jullie hebben gelijk ls je zegt dat we eerst eens moeten zien wat er gebeurt, misschien heb ik het wel helemaal mis en wordt het een grandioos succes. Vergis je niet ,ook ik ben best benieuwd ernaar, al prikkelt de nintendo revolution mij meer, vooral ook omdat die een geheel nieuwe manier van gaming belooft in tegenstelling tot de xbox 360.
Allereerst: 1000 euro? ehhh...

Vervolgens: Het is met elke consolelaunch zo dat de hardcore gamers eerst het ding kopen en dat, na een prijsverlaging of 2, steeds meer casual gamers het ding gaan aanschaffen. Dat mensen met een kleiner budget dus niet een 360 kunnen kopen wil niet zeggen dat het geen succes wordt. Dacht je dat de weet ik veel hoeveel miljoen gebruikers van een PS2 die allemaal met de launch hadden gekocht?
Who knew?
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:23:08 #142
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32395626
quote:
voor de mensen met een krap budget is de xbox 360 geen optie. (geen backwards compaibility bij de instap versie, dure games, dure add-ons)
Gamen is sowieso geen hobby voor mensen met een krap budget en MS richt zich ook absoluut niet op die mensen vooral niet tijdens een release.
pi_32395658
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Gamen is sowieso geen hobby voor mensen met een krap budget en MS richt zich ook absoluut niet op die mensen vooral niet tijdens een release.
Helemaal correct.
pi_32395665
quote:
Verder is deze xbox360 natuurlijk vooral een evolutionaire ontwikkeling wat ik al eerder zij.p
Elke console sinds de N64/PSX is enkel evolutionair geweest. En ik verwacht ook niet dat dat de komende tijd gaat veranderen (en nee, de Revolution is ook niet revolutionair, gewoon evolutionair. Je bestuurt dezelfde games gewoon anders). En ik zie het probleem ook eigenlijk niet zo, ik vermaak me prima met games hoor, ik hoef echt niet de meest radicale veranderingen om me te vermaken met een nieuwe game, een paar extra features en een nieuw verhaal en ik vermaak me weer prima.

En de prijzen van de PS2 en Xbox gaan niet veel meer zakken, de productiekosten hebben hun grootste dalingen allang doorgemaakt en de stock die er nog is verkoopt langzaamaan toch wel tegen de huidige prijzen, met name aan onwetende ouders.

Daarbij is een oude console eigenlijk net zo duur, nieuwe games voor de current-gen consoles zijn bijna net zo duur als nieuwe games voor next-gen. En de next-gen console gaat 5 jaar mee, als je nu current-gen koopt (bijv. een Xbox) dan heb je nog een half jaartje nieuwe releases en dan kun je alsnog aan de Xbox 360 die in een groot aantal gevallen gewoon de Xbox titels zal draaien die je wil spelen.

Waarom mensen de (EA) sportgames toch als voorbeeld blijven geven voor het niveau van een console is me een raadsel, maar goed. De Xbox 360 bewijst dat PC games prima kunnen werken op een console met bijv. Call of Duty 2 dat in reviews betere scores krijgt op de Xbox 360 dan op de PC.

En ik verwacht inderdaad succes van de kant van de Xbox 360. Om de volgende reden:
-Een degelijk en duurzaam ontwerp wat de hardware kant betreft
-Microsoft is kapitaalkrachtig en presteert van nature qua marketing al een stuk beter dan bijv. jouw geliefde Nintendo
-Veel steun van 3rd party developers, wat te zien is aan het grote aantal (kwaliteits)titels in ontwikkeling.

En natuurlijk zal de Revolution absoluut niks bijzonders worden, de controller kan nog zo anders zijn, maar als je gewoon dezelfde games speelt met andere controls dan is er niks vernieuwends aan. De ervaring veranderd nauwelijks, maar geloof vooral in de hype, valt het ding nog meer tegen uiteindelijk .
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:26:19 #145
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32395705
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Helemaal correct.
Ben je je aan het inlikken voor FOK!games crew ofzo
pi_32395729
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef Fliepke het volgende:

[..]

Ben je je aan het inlikken voor FOK!games crew ofzo
Haaahahahahaha. Dat heet toch netwerken?

Maar goed, dat is onjuist.
pi_32395761
quote:

Te duur is echt dikke onzin, eerder in het topic vergeleek je het nog met een PC
"de 360 is een pc en ik wil xp erop draaien!"
Als het echt een pc was had je nog veel mogen lappen, voor een moederbord + processor+ geheugen voor de pc ben je al meer dan 400 kwijt op de pc, dan komt de rest er nog bij
En mensen die de instap versie kopen moeten zich maar beter laten informeren of later alsnog een harde schijf kopen
pi_32395850
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Retuobak het volgende:

[..]

En natuurlijk zal de Revolution absoluut niks bijzonders worden, de controller kan nog zo anders zijn, maar als je gewoon dezelfde games speelt met andere controls dan is er niks vernieuwends aan. De ervaring veranderd nauwelijks, maar geloof vooral in de hype, valt het ding nog meer tegen uiteindelijk .
Zoiezo dan zou iedere game die in de arcade hallen worden gespeeld (waar je altijd van die aparte kasten hebt) ook een revolutie moeten zijn puur omdat je de spellen anders bestuurd
  zaterdag 19 november 2005 @ 12:33:26 #149
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_32395905
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Haaahahahahaha. Dat heet toch netwerken?

Maar goed, dat is onjuist.

Hier zit ik trouwens echt op te wachten

Heerlijk lomp zombie's rossen
pi_32395947
Mij lijkt dat echt zo'n game die of heel erg tof is of saai na 5 minuten is. Ben benieuwd wat de developers er van weten te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')