Ik neem niet aan dat het dan om Xbox360 launchtitels gaatquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:45 schreef =HellFire= het volgende:
Euhm, ik zie zat Ubisoft titels die werkelijk waar super zijn, voor nog geen ¤29,95 in de winkels liggen, zo niet goedkoper. Als je nou eens meer je ging verdiepen in de prijs stunts en meerdere winkelketens bij af zou gaan, dan zie je dat je een game echt wel goedkoper kunt krijgen.
Dure videokaarten zijn so worth itquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:44 schreef H.Flick het volgende:
Als je de prijs van de Xbox360 vergelijkt met wat je voor een high-end videokaart voor je PC moet betalen valt het allemaal nog wel mee, toch?
En die games vind ik ook helemaal niet zo verschrikkelijk duur, maar daar gaat een ander topic over
Als je in de data files van CoD2 zou kijken dan zou je zien dat de Xbox 360 versie sowieso niet de port is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op de pc kun je de spellen in ieder geval nog van internet halen. verder zie ik bijvoorbeeld de screenshots van xbox360 games maar matig. als ik kijk naar call of duty 2bijvoorbeeld, ziet er maar matig uit. niets bijzonders. rechtstreekse port van de pc.
Hoezo natuurlijk? Is de game waar het om gaat niet genoeg voor meneer?quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik bedoel dus te zeggen dat tov een pc een console een meerwaarde moet hebben. simpele ports van pcgames hebben dat niet. microsoft met met iets beters komen dan dat om het tot een succes te maken.
verder ben ik tegen warez, maar wil ik een game testen voor ik het koop. dus download ik het. alleen als het echt de moeite waard is koop ik het (en dat doe ik dan ook) natuurlijk wel moet er wat extra;s aan zitten , zoals leuke maps, mooie boekjes etc.
Mods! Waarom mogen doodsverwensingen niet?quote:
Van mij mag het, hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mods! Waarom mogen doodsverwensingen niet?
Oh dat doe je tegenwoordig met ieder programma al standaard, dus flikker even op met die lulkoek. Of heb je contacten in het ftp/newsgroup wereldjequote:Op vrijdag 18 november 2005 17:43 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
verder is downloaden in nederland niet illegaal. alleen aanboeden is illegaal.
En het downloaden van software is overal gewoon illegaal hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Oh dat doe je tegenwoordig met ieder programma al standaard, dus flikker even op met die lulkoek. Of heb je contacten in het ftp/newsgroup wereldje
Ik ben niet zo thuis in die wetgeving, ik weet wel dat het kraken zelf al illegaal isquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En het downloaden van software is overal gewoon illegaal hoor
Downloaden is alleen legaal in het geval van beeld- en geluidsmateriaal
Kijk daar, de ex-mod komt losquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:25 schreef Tain het volgende:
god wat trekt dit topic toch infantiele josties aan zeg...
quote:While Gotham 3's environments can appear quite sterile and inactive (with unconvincing trees that don't sway, for example), falling blossom and Kameo's facial expressions have immediate resonance and exceed that which we're accustomed to - even at standard TV resolution.
[Nintendo Revolution 41] Anything's possiblequote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok ik had me vergist,. ik dacht dat het langer geleden was.maar dannog, 65 euro vragen voor een spel is misdadig, zeker gezien het feit dat de meeste spellen na een uurtje spelen voorgoed in de kast verdwijnen. op de commodore 64 waren spellen F39.95 , ook duur ,maar in ieder geval nog betaalbaar. Als je dan ook de hardware zo duur maakt verwacht ik niet dat het een succes wordt, zeker gezien het feit dat de spellen van de huizige xbox nog helemaal niet gedateerd zijn.
Men wacht op innovatie en niet op evolutie. Innovatie biedt de xbox 360 niet en daarom voorspel ik dat hij gaat floppen. Ik verwacht dat de meeste mensen nog niet aan verandering toe zijn, zeker niet als het alleen maar een verandering is mbt wat beter beeld en meer details. mensen willen iets echt anders hebben, dat biedt de xbox 360 niet.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:38 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
op de pc kun je de spellen in ieder geval nog van internet halen.
zo tegenstrijdig dat ik medelijden hebquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb het hier niet over iliigale spellen. Het gaat om het principe dat het gewoon mogelijk moet zijn een iso van je eigen gekochte spellen op de harde schijf te zetten en dus van de harde schijf te spelen, zonder dat je de dvd nodig hebt.. dus niks illigaals. Je zal wel weer een chipje moeten wisselen of moeten solderen waarschijnlijk. NIET illigaal dus!
Gezien jouw 1e alinea hadden de Xbox en PS2 al moeten floppenquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:42 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ok ik had me vergist,. ik dacht dat het langer geleden was.maar dannog, 65 euro vragen voor een spel is misdadig, zeker gezien het feit dat de meeste spellen na een uurtje spelen voorgoed in de kast verdwijnen. op de commodore 64 waren spellen F39.95 , ook duur ,maar in ieder geval nog betaalbaar. Als je dan ook de hardware zo duur maakt verwacht ik niet dat het een succes wordt, zeker gezien het feit dat de spellen van de huizige xbox nog helemaal niet gedateerd zijn.
Men wacht op innovatie en niet op evolutie. Innovatie biedt de xbox 360 niet en daarom voorspel ik dat hij gaat floppen. Ik verwacht dat de meeste mensen nog niet aan verandering toe zijn, zeker niet als het alleen maar een verandering is mbt wat beter beeld en meer details. mensen willen iets echt anders hebben, dat biedt de xbox 360 niet.
Ik heb de filmpjes gekeken van de multiplayer mode.... Controls from hell lijkt het wel. Ik snap ook niet waarom het Perfect Dark heet, de hele multiplayer mode lijkt er niet eens op kwa niets.quote:Op zaterdag 19 november 2005 07:56 schreef Chocobo het volgende:
PD0 impressies.... alle IGN editor's hebben wat te zeggen en ze zijn redelijk positief en redelijk negatief...... denk dat ik deze laat liggen. Ze hebben ook erg laat een review exemplaar gekregen dat ze nog geen echte review hebben.
http://xbox360.ign.com/articles/668/668164p1.html
Ik snap die verhalen over 6 jaar uitstel sowieso niet echt. Ze hebben pas allemaal de beschikking over 360-hardware sinds pakembeet maximaal een jaar, terwijl afgelopen zomer zelfs voor velen programmeurshuizen nog niet eens de fullspeed-devkits beschikbaar waren. Het is me altijd een raadsel geweest hoe je in zo'n korte tijd je titels kunt klaarstomen voor oktober 2005 om in november in de winkels te liggen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:20 schreef Morthill het volgende:
Naja, het probleem ligt vaak ook bij de developer. Rare heeft gewooon veel te lang uitgesteld, maar wilde nu klaar zijn voor de release, en tsja, dan krijg je dit effect.
Tsja, maar je ziet toch ook dat het wel goed kan gaan. Er zijn echt wel enkele titels die erg goed zijn, al is een deel natuurlijk gerushed. Dat blijf je toch wel houden met launches....quote:Op zaterdag 19 november 2005 10:30 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Ik snap die verhalen over 6 jaar uitstel sowieso niet echt. Ze hebben pas allemaal de beschikking over 360-hardware sinds pakembeet maximaal een jaar, terwijl afgelopen zomer zelfs voor velen programmeurshuizen nog niet eens de fullspeed-devkits beschikbaar waren. Het is me altijd een raadsel geweest hoe je in zo'n korte tijd je titels kunt klaarstomen voor oktober 2005 om in november in de winkels te liggen.
Zal natuurlijk best dat je een hoop voorwerk kunt doen op je dev-PC's qua textures en gamestructuur voordat je over de final hardware beschikt, dat blijkt wel, maar het echte implementatie werk en optimaliseren op een compleet gloednieuw hardwareconcept kost wel ff wat meer dan een half jaar, ook dat blijkt helaas.
Grote succesvolle programmeurs laten altijd weten dat je eigenlijk voor een absolute gametopper gewoon 3 jaar moeten uittrekken, en veel geld en talent in huis moet hebben. Dat is bij Halo zo geweest, bij de MGS serie, bij God of War, bij Zelda etc. Blijf me daarom verbazen over de toch nog acceptabel grafische standaard die ze halen in de launchgames, maar het is overduidelijk dat gameplay te lijden heeft door de deadlines.
Downloaden van software mag wel, je mag het alleen niet installeren. Dan pas krijg je die eula te zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:20 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En het downloaden van software is overal gewoon illegaal hoor
Downloaden is alleen legaal in het geval van beeld- en geluidsmateriaal
De 360 niet nee, maar de games mogelijk wel een stuk beter geperfectioneerd. Als ik lees dat Fifa 2006, Amped 3, NBA Live etc gewoon te kampen hebben met serious slordige gameplay-glitches, en die games er vanaf komen met 6jes daardoor, dan ben je link bezig en kan je eigenlijk alleen maar concluderen dat de versie's die je op je current-gen console speelt van die games veel meer gameplay-fun geven, ze scoren ook veel hoger. En dat blijft het belangrijkste, die gameplay. Hi-res gfx inruilen voor gameplay ? No thanks. Ik wil en/en. En dat kan natuurlijk ook gewoon, maar ze hadden denk ik dus meer tijd moeten krijgen. Maar goed, ze launchen nu in 2005, en daarmee is de kous af, en the harm done.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:08 schreef Retuobak het volgende:
Ja, of vanwege de grotere merknaam pakt Sony weer de winst. En de console zou echt niet veel veranderd zijn tegen half volgend jaar hoor.
Allereerst: 1000 euro? ehhh...quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor de mensen met een krap budget is de xbox 360 geen optie. (geen backwards compaibility bij de instap versie, dure games, dure add-ons) als je een complete set wilt met wat games erbij ben je zo 1000 euro kwijt. Het ligt natuurlijk enorm aan de kwaliteit van de games die erop uitkomen, maar vooral ook of de prijs snel wat schappelijker wordt. Ik denk dat de prijs van de ps2 en originele xbox nog flink inzakt en dat veel mensen zullen kiezen om deze next-gen machine nog even links t laten liggen, ook omdat de technische mogelijkheden van de oude x-box en ps-2 nog helemaal niet uitgeput zijn. Verder is deze xbox360 natuurlijk vooral een evolutionaire ontwikkeling wat ik al eerder zij. Een reden voor mensen nog even te blijven bij hun oude hardware, of juist nu een nieuwe "óude" xbox , of ps2 te kopen die straks voor minder dan 100 euro in de winkel ligt!
maar als ik bijvoorbeeld lees dat de nieuwe fifa enorm schokkerig loopt op de xbox360 dan denk ik toch dat de hardware niet helemaal geschikt isvoor straight pc-ports. daar komt nog bij dat pc-spellen vaak niet zo geschikt zijn voor rechtstreekse ports qua speelbaarheid. (waar de xb360 het toch van moet hebben)
Maar jullie hebben gelijk ls je zegt dat we eerst eens moeten zien wat er gebeurt, misschien heb ik het wel helemaal mis en wordt het een grandioos succes. Vergis je niet ,ook ik ben best benieuwd ernaar, al prikkelt de nintendo revolution mij meer, vooral ook omdat die een geheel nieuwe manier van gaming belooft in tegenstelling tot de xbox 360.
Gamen is sowieso geen hobby voor mensen met een krap budget en MS richt zich ook absoluut niet op die mensen vooral niet tijdens een release.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor de mensen met een krap budget is de xbox 360 geen optie. (geen backwards compaibility bij de instap versie, dure games, dure add-ons)
Helemaal correct.quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:23 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Gamen is sowieso geen hobby voor mensen met een krap budget en MS richt zich ook absoluut niet op die mensen vooral niet tijdens een release.
Elke console sinds de N64/PSX is enkel evolutionair geweest. En ik verwacht ook niet dat dat de komende tijd gaat veranderen (en nee, de Revolution is ook niet revolutionair, gewoon evolutionair. Je bestuurt dezelfde games gewoon anders). En ik zie het probleem ook eigenlijk niet zo, ik vermaak me prima met games hoor, ik hoef echt niet de meest radicale veranderingen om me te vermaken met een nieuwe game, een paar extra features en een nieuw verhaal en ik vermaak me weer prima.quote:Verder is deze xbox360 natuurlijk vooral een evolutionaire ontwikkeling wat ik al eerder zij.p
Haaahahahahaha. Dat heet toch netwerken?quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:26 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ben je je aan het inlikken voor FOK!games crew ofzo
Te duur is echt dikke onzin, eerder in het topic vergeleek je het nog met een PCquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:12 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
voor de mensen met een krap budget is de xbox 360 geen optie. (geen backwards compaibility bij de instap versie, dure games, dure add-ons) als je een complete set wilt met wat games erbij ben je zo 1000 euro kwijt. Het ligt natuurlijk enorm aan de kwaliteit van de games die erop uitkomen, maar vooral ook of de prijs snel wat schappelijker wordt. Ik denk dat de prijs van de ps2 en originele xbox nog flink inzakt en dat veel mensen zullen kiezen om deze next-gen machine nog even links t laten liggen, ook omdat de technische mogelijkheden van de oude x-box en ps-2 nog helemaal niet uitgeput zijn. Verder is deze xbox360 natuurlijk vooral een evolutionaire ontwikkeling wat ik al eerder zij. Een reden voor mensen nog even te blijven bij hun oude hardware, of juist nu een nieuwe "óude" xbox , of ps2 te kopen die straks voor minder dan 100 euro in de winkel ligt!
maar als ik bijvoorbeeld lees dat de nieuwe fifa enorm schokkerig loopt op de xbox360 dan denk ik toch dat de hardware niet helemaal geschikt isvoor straight pc-ports. daar komt nog bij dat pc-spellen vaak niet zo geschikt zijn voor rechtstreekse ports qua speelbaarheid. (waar de xb360 het toch van moet hebben)
Maar jullie hebben gelijk ls je zegt dat we eerst eens moeten zien wat er gebeurt, misschien heb ik het wel helemaal mis en wordt het een grandioos succes. Vergis je niet ,ook ik ben best benieuwd ernaar, al prikkelt de nintendo revolution mij meer, vooral ook omdat die een geheel nieuwe manier van gaming belooft in tegenstelling tot de xbox 360.
Zoiezo dan zou iedere game die in de arcade hallen worden gespeeld (waar je altijd van die aparte kasten hebt) ook een revolutie moeten zijn puur omdat je de spellen anders bestuurdquote:Op zaterdag 19 november 2005 12:24 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En natuurlijk zal de Revolution absoluut niks bijzonders worden, de controller kan nog zo anders zijn, maar als je gewoon dezelfde games speelt met andere controls dan is er niks vernieuwends aan. De ervaring veranderd nauwelijks, maar geloof vooral in de hype, valt het ding nog meer tegen uiteindelijk.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 12:27 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Haaahahahahaha. Dat heet toch netwerken?
Maar goed, dat is onjuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |