MDB heeft de pech dat er in dezelfde periode 3 (niet-Hollywood) films uitkwamen over het zelfde onderwerp, namelijk Simon, Les Invasions Barbares en Mar Adentro. En die zijn alle 3 beter dan MDB. Tragischer, dramatischer en ook minder pathetisch dan MDB, al viel het daar inderdaad nog wel mee. Maar al die oscars die hij kreeg waar imho. onterecht. Zeker voor regie en beste film.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:23 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik de enige die Million Dollar Baby best aardig vond?Een beetje traag op sommige momenten, ja. Maar ik heb me d'r niet echt aan gestoord. Niet het meesterwerk waar sommigen hem tot ophemelen, maar toch. Redelijk Hollywood, een aantal clichésettings, maar voor mij niet tè om storend te zijn.
Om dan toch een vergelijking te trekken vond ik het sentiment er minder met een voorhamer ingeramd dan bijvoorbeeld Cinderella man.
Oh ja, môgge.
Tja....quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Sokolsky het volgende:
En intussen zit ik me af te vragen of ik de één of de ander zou zijn
Nee dat vond ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:23 schreef ArtyShock het volgende:
Ben ik de enige die Million Dollar Baby best aardig vond?
FMT Slowchat Topic: Male Bonding Week!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Jubileumvragen?
Ik heb al een redelijk aantal plaatjes, dus het schiet al lekker op.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:00 schreef dolle_hond het volgende:
hoever is iedereen met de jubileum-vragen?
Wie was die persoon dan? Die zullen we dan maar even een schop geven. Maar natuurlijk niet als ik dat wasquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb al een redelijk aantal plaatjes, dus het schiet al lekker op.
Alleen kwam een of ander persoon met een aantal leuke vragen, waar dus ook een aantal van mijn plaatjes bij zaten.
Ik moet voor die films dus weer nieuwe afbeeldingen zoeken.![]()
SOKquote:Op vrijdag 25 november 2005 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie was die persoon dan? Die zullen we dan maar even een schop geven. Maar natuurlijk niet als ik dat was![]()
Ah, da's lief van je. Maar ik vind het niet erg. Stiekem vind ik het wel prima zoquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:27 schreef Sokolsky het volgende:
Wel jammer dat wyccie Audrey heeft gemist. Maar ja, BS verdient ook wel iets natuurlijk.
Wel als alleen de echte sterren aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef Sheridana het volgende:
Gaat er nog iemand naar de afterparty?
Ik denk dat ik alleen van het feest mag genieten door te kijken naar het televisiescherm wat ze aan de buitenkant van het congrescentrum hebben hangen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:11 schreef Sheridana het volgende:
Gaat er nog iemand naar de afterparty?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb me al omgekleed!
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |