ik heb er nog altijd 1quote:
Ik houd het wel op mijn douche.quote:
das idd best krap!quote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik houd het wel op mijn douche.
Lastige is, dat ik niet goed zittend of staand klaar kan komen. Ik ga dus liggen in mijn douchekabine, maa r dat is best krap.![]()
Ik heb verdeurie net een nieuwe badkamer. Maar hij is te klein voor een bad.quote:Op maandag 5 december 2005 16:52 schreef firestorm_99 het volgende:
das idd best krap!
ff sparen voor een lekker bad
oei PieterCK al afgeketst door 2 vrouwen, wat moet er toch van je wordenquote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik houd het wel op mijn douche.
me 2quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sinterklaas heeft mij overgeslagen.
Dat staat vast wel in zijn grote boek, inclusief foto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef erodome het volgende:
Sinterklaas heeft me stikkie verwend, heb 125 euro van de sint gekregen om wat leuks mee te gaan doen, heb de sint maar niet verteld dat ik dat samen met mijn betere helft ga opmaken aan een parenclub ofzo
Je zag het wel zitten, die vent met zijn enorme staf.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zelfs een beurt heb ik niet gehad voor Sinterklaas.
Da's een vetzak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tjeee Lupa_solitaria misschien meer geluk met de kerstman
Hmja.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:44 schreef heiden6 het volgende:
Je zag het wel zitten, die vent met zijn enorme staf.
You can have 'm!quote:
Ik de kama sutraquote:Op woensdag 7 december 2005 13:55 schreef Talietje het volgende:
ik heb kaarsen gehad van sinterklaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |