poeh... nou nee volgens mij heb ik braaf geslapen met handjes boven het dekbedquote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Godshand het volgende:
Iedereen is natuurlijk afgelopen weekend sufgeneukt....
Good 2 hearquote:Op woensdag 30 november 2005 16:43 schreef Talietje het volgende:
ja ik heb weer voorlopig even genoeg sex gehad
jij hebt dus ook een electrische tandenborstelquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net nog. Onder de douche.
Met mezelf.
Nee.quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:52 schreef bonke het volgende:
jij hebt dus ook een electrische tandenborstel
watjequote:Op zaterdag 3 december 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet zo'n harde.Een zachte. Hard doet pijn aan mijn klit.
ja, en dan ??quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zet jij maar eens een massagestraal recht op je eikel.
nou, en ik durf te wedden dat ik dat lekker vindquote:Op zaterdag 3 december 2005 10:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, ik durf te wedden dat dat pijn doet.
me 2quote:Op zaterdag 3 december 2005 09:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Net nog. Onder de douche.
Met mezelf.
tip: in bad en dan de harde straal erop/langs -onder water dus-. Moet je wel een bad hebben natuurlijk (ik binnenkort niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2005 09:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Niet zo'n harde.Een zachte. Hard doet pijn aan mijn klit.
is dat zo lekker dan??quote:Op maandag 5 december 2005 12:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
tip: in bad en dan de harde straal erop/langs -onder water dus-. Moet je wel een bad hebben natuurlijk (ik binnenkort niet meer)
kun je wel door klaarkomenquote:Op maandag 5 december 2005 12:27 schreef ZwarteMagika het volgende:
Das heel lekker ja, hard maar toch zacht tegelijk![]()
Ja mocht je willen..
Geen bad aanwezig hier.quote:Op maandag 5 december 2005 12:19 schreef ZwarteMagika het volgende:
tip: in bad en dan de harde straal erop/langs -onder water dus-. Moet je wel een bad hebben natuurlijk (ik binnenkort niet meer)
ik heb er nog altijd 1quote:
Ik houd het wel op mijn douche.quote:
das idd best krap!quote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik houd het wel op mijn douche.
Lastige is, dat ik niet goed zittend of staand klaar kan komen. Ik ga dus liggen in mijn douchekabine, maa r dat is best krap.![]()
Ik heb verdeurie net een nieuwe badkamer. Maar hij is te klein voor een bad.quote:Op maandag 5 december 2005 16:52 schreef firestorm_99 het volgende:
das idd best krap!
ff sparen voor een lekker bad
oei PieterCK al afgeketst door 2 vrouwen, wat moet er toch van je wordenquote:Op maandag 5 december 2005 16:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik houd het wel op mijn douche.
me 2quote:Op dinsdag 6 december 2005 11:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Sinterklaas heeft mij overgeslagen.
Dat staat vast wel in zijn grote boek, inclusief foto's.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:49 schreef erodome het volgende:
Sinterklaas heeft me stikkie verwend, heb 125 euro van de sint gekregen om wat leuks mee te gaan doen, heb de sint maar niet verteld dat ik dat samen met mijn betere helft ga opmaken aan een parenclub ofzo
Je zag het wel zitten, die vent met zijn enorme staf.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zelfs een beurt heb ik niet gehad voor Sinterklaas.
Da's een vetzak.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tjeee Lupa_solitaria misschien meer geluk met de kerstman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |