Wat staat er allemaal op het menu, en hoe groot zijn de porties ?quote:
Een Duitse (die hadden we nog niet)quote:Op maandag 21 november 2005 20:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat staat er allemaal op het menu, en hoe groot zijn de porties ?![]()
Nee alleen die vinger natuurlijkquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:37 schreef bonke het volgende:
dus als ik een keer iemand tegenkom en die heeft zo'n string aan, dan mag ik me hele hand erin douwe ??
ja duhh, eerst die vinger en daarna de hele hand hequote:Op dinsdag 22 november 2005 20:38 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Nee alleen die vinger natuurlijk
nope, rare wezens zijn etquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:39 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ah, je hebt een goeie vrouwenkennis
dan moet je een broekje halen met daarop "insert here " maxx 3 fingers"quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Met twee of drie vingers moet het toch wel ophouden. Ik ben niet zo van 't fistfucken...
Op die string is er maar 1 uitgestoken vinger hoor. :pquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:47 schreef bonke het volgende:
dan moet je een broekje halen met daarop "insert here " maxx 3 fingers"
vind ik, anders is et pech
dan heb ik een bril nodig, want ik zie een hand met een uitrgestoken vingerquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op die string is er maar 1 uitgestoken vinger hoor. :p
Daar is dat broekie toch veel te klein voor.. of je moet het op zo'n tent zettenquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:47 schreef bonke het volgende:
[..]
dan moet je een broekje halen met daarop "insert here " maxx 3 fingers"
vind ik, anders is et pech
dan zet je et op de achterkant ?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Daar is dat broekie toch veel te klein voor.. of je moet het op zo'n tent zetten
Anaal mag er op z'n tijd ook wel iets ge-insert worden.quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:50 schreef bonke het volgende:
dan zet je et op de achterkant ?
euhmm ...laat maar zitte
dan zet je op de achterkant " veeg eerst je voeten "quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Anaal mag er op z'n tijd ook wel iets ge-insert worden.![]()
Maar liever geen hand.
En al die tijd opsparen natuurlijk ... Oei, dat word krom lopen over 3 weken en een dagquote:Op woensdag 23 november 2005 21:51 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor mij pas over ruim drie weken weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |