Heb je de boel al netjes geschoren?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga d'r over luttele uren wat aan doen.
Yep.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:04 schreef ZwarteMagika het volgende:
Heb je de boel al netjes geschoren?
euhh,misschien uit medelijden ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef ZwarteMagika het volgende:
Bij mij gaat 't ook altijd kaal, voelt lekker heIk kan hier wel wat ranzige details neer gaan zetten maar waarom zou ik jou op willen geilen Bonke?
quote:
Hehe. Ikke niet, maar ik ga zo naar de trein. Maar ik kan wel zeggen dat ik helemaal wild word van die filmpjes. Jammer voor heiden6 dat hij momenteel geen internet heeft, anders kon hij nog wat beleven.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:16 schreef ZwarteMagika het volgende:
Oh wacht die site heb ik wel es eerder gezien! Die meidBeetje jammer dat ik net mn nagels heb gelakt
![]()
ik ga geen 10 min kijke naar eenkerel die zich af ligt te trekkequote:Op vrijdag 18 november 2005 15:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
De fimpjes moet je bekijken, niet de plaatjes.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:22 schreef bonke het volgende:
ik ga geen 10 min kijke naar eenkerel die zich af ligt te trekke
en die vrouw das ook niks ( geneens tiete )
Opnieuw afspelen dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:21 schreef ZwarteMagika het volgende:
edit: kut, orgasme van die meid gemist en kan niet terugspoelen![]()
Een klopdoos.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:25 schreef ZwarteMagika het volgende:
Hmmz das wel een eindje.. irritant is dat he, zit je je in de trein al helemaal op te vreten (al die mensen om je heen niksvermoedend een krantje lezen terwijl jij daar met een klopdoos zit)
een echte Fries trouwens? ben er geboren
Gezichtsuitdrukkingen en geluiden zijn vaak juist 't geilst (naja niet bij iedereen natuurlijk..)quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:22 schreef bonke het volgende:
[..]
en die vrouw das ook niks ( geneens tiete )
Wie?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef ZwarteMagika het volgende:
Dinand Woesthoff staat er ook op[afbeelding]
eeijj das juist wel lekker, maar dan zie je wel het complete plaatje en niet alleen maar een enge kop waar een berg herrie uit komtquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je snapt er ook helemaal niks van.
Jij vindt het bijvoorbeeld ook niet geil om je partner te zien masturberen? Ik vind dat![]()
ik hoor die herrie dan niet, maar als ik naar de mimiek kijk lijkt het wel of klaarkomen niet eens lekker is... sommige mensen kunnen erg moeilijk kijkenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef bonke het volgende:
[..]
eeijj das juist wel lekker, maar dan zie je wel het complete plaatje en niet alleen maar een enge kop waar een berg herrie uit komt
En hoe komt dat danquote:Op maandag 21 november 2005 10:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik kan ga binnekort elke dag neuken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |