Bedankt.... dan doen we dat evenquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:05 schreef henk.jansen het volgende:
En hier verder
En die Bor staat de hele tijd al op 1 punt en die kicken ze er niet uit, hebben ze een keer de kans.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:12 schreef M-en-A het volgende:
Kunnen ze weer naar hartelust nieuwe stemmen uitbrengen![]()
Doet is dood liggen, dat kan jij wel als BB eendquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
Dat ik heel grappig bedoeld mezelf 2 minpunten gaf, was de enige tactiek die me iets heeft opgeleverd
Ik sta nog steeds onder kleintje en ik krijg een stijve euhm...nek van het onder haar rokje kijken, maar het is het me waard![]()
![]()
![]()
Ik zag ze en ik was echt benieuwd of ze geaccepteerd zouden worden. Je weet maar nooit hoe cuall dat weer opvat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:16 schreef PC eend het volgende:
Dat ik heel grappig bedoeld mezelf 2 minpunten gaf, was de enige tactiek die me iets heeft opgeleverd
Ik sta nog steeds onder kleintje en ik krijg een stijve euhm...nek van het onder haar rokje kijken, maar het is het me waard![]()
![]()
![]()
Ik ben ff bezig manquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:18 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Doet is dood liggen, dat kan jij wel als BB eendop je rug wel te verstaan
Psssttttt. niet verder vertellen hoor, maar zolang Bor nog in de lijst staat heeft die vanaf zondag nog steeds kans om mee te stemmen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:16 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
En die Bor staat de hele tijd al op 1 punt en die kicken ze er niet uit, hebben ze een keer de kans.![]()
Het spel gaat nu echt om de bovenste regionen![]()
Ik zal het je vertellen.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zag ze en ik was echt benieuwd of ze geaccepteerd zouden worden. Je weet maar nooit hoe cuall dat weer opvat.
Seksistischquote:Maar let op....... met deze seksistische opmerkingen maak je natuurlijk kans om nog verder te dalen, dan lig je dus echt onder aan haar voeten![]()
Valt nog wel mee, soms gaat er dagen over heen voor ze veranderenquote:
Pas dan maar op dat ze je niet vertrapt.quote:Ik lig allang aan haar voeten
Trusten en tot straks.quote:Op vrijdag 18 november 2005 03:47 schreef M-en-A het volgende:
Maar eendje M-en-A gaat het bedje opzoeken. Zie je morgen (straks) wel weer![]()
Zelfs daar zou ik weinig problemen mee hebbenquote:Op vrijdag 18 november 2005 03:46 schreef M-en-A het volgende:
Pas dan maar op dat ze je niet vertrapt.![]()
Geen zinquote:Op vrijdag 18 november 2005 05:31 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb nog steeds 19 punten
Wie helpt mij ervan af
Vergeet het streepje niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:05 schreef Tamrah het volgende:
Ik ga stemmen !!
Het streepje dat aangeeft wie -op dat moment- bij de finalekandidaten horen.quote:
Haha het kwartje viel wat laat.. zal hem er ff opnieuw inzetten met de streep erbijquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het streepje dat aangeeft wie -op dat moment- bij de finalekandidaten horen.
quote:
Ja precies, voor mij heb jij het spelletje toch al gewonnen, zelfs zonder dat je in die top dinges terechtkomt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef Kleintje het volgende:
PH, ik wilde je pluspunten geven, maar je was weg. Heb gisteren niet gestemd en niet gevolgd hoe het was. Dus nu gingen die punten maar naar Milagro.
En ach, lekker boeiend, van mijn part krijg ik een exit. Ik beleef mijn lol hier toch wel
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
++ Cuall
Onze notaris hoort echt in de finale
hahaha... slijmbalquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ja precies, voor mij heb jij het spelletje toch al gewonnen, zelfs zonder dat je in die top dinges terechtkomt.
![]()
Schiet me trouwens in ene te binnen waarom je bij mij zo hoog aangschreven staat, komt vast vanquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hahaha... slijmbal![]()
Maar van jou kan ik het hebben hoor
Even zien van wie die gister -- heeft gehad, misschien valt er nog wat te ritselen . . .quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef Kleintje het volgende:
Maar ik vind het wel erg dat newbie Versabommie boven me staat![]()
*proest*
auw auw... dit gaat me weer minpunten opleveren.. wedden....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:30 schreef ChantalC het volgende:
Ik moet nog stemmen vandaag... Maar gelukkig voor jullie zal ik dit pas tegen 23:59 vanaaf gaan doen... Dan kan ik een goeie strategie bepalen...![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Tamrah het volgende:
Op verzoek van APK de versie met streepje I![]()
k ga vandaag eens beginnen met -- punten.
-- Maurisico
Maurisico, grote vriend ! Voor jou de eerste - punten. Reden: Je gaf Teamlead, Lovebear en mij gisteren 2 minpunten met als reden dat wij elkaar elke dag pluspunten zouden geven. Als dat al zo zou zijn, vind ik het vrij kinderachtig van je om daarom minpunten uit te gaan delen..maar goed.. niet iedereen kan tegen zijn verlies. Ik wil je er wel nog even op wijzen dat je stelling niet klopt. Ja, ik heb Teamlead elke dag + punten gegeven, maar Lovebear niet. Dus misschien moet je iets beter uit je mooie dopjes kijken
Je kan er nog steeds opkomen hoor. Je staat nu gedeeld 12e. Hou dat vast en het gaat goedkomenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:37 schreef Maurisico het volgende:
Overigens Versabommie, je zit alleen op de bank vriend!!Dus die batlle heb ik sowieso al gewonnen!
Ben benieuwd wie met Versa de uitdaging aangaat [ welke van de finalisten??] wie steunt zijn favo-bewoner zodanig dat hij -indien zijn favo-bewoner het huis verlaat- zelf ook zijn conclusies trekt en de SG verlaat? Wie heeft er lef?
Hofstad-groep.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef Maurisico het volgende:
ja hoor! Heb je een keer kritiek op de Hofstad-groep....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds opkomen hoor. Je staat nu gedeeld 12e. Hou dat vast en het gaat goedkomen![]()
Mohammed B. in tha housequote:Op vrijdag 18 november 2005 12:33 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja hoor! Heb je een keer kritiek op de Hofstad-groep.... worden je meteen genadeloos afgestraft met een aantal minpunten..tis een fatwah.. da is het!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:42 schreef PH52 het volgende:
[..]
Volgens mij, maar wie ben ik, staat ie gedeeld 14e.
![]()
Daar ging bovenstaande opmerking niet over.. heb er nog steeds vertrouwen in! Mijn opmerking gaat over het feit dat Versa en ik een deal zijn aangegaan. Ik ben solidair met Rob, Versa met Roel. Op het moent dat deze figuren het huis verlaten, doen wij dit met de game. Op deze manier zijn we de Vulture ook al kwijtgeraakt. Hij was solidair met Menno...quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je kan er nog steeds opkomen hoor. Je staat nu gedeeld 12e. Hou dat vast en het gaat goedkomen![]()
tja, dat ben jij dan.. je naam zegt het al "Teamlead" ouwe Osama!quote:
Oja. Das waar ook jij was solidair met Rob, alweer bijna vergetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:48 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Daar ging bovenstaande opmerking niet over.. heb er nog steeds vertrouwen in! Mijn opmerking gaat over het feit dat Versa en ik een deal zijn aangegaan. Ik ben solidair met Rob, Versa met Roel. Op het moent dat deze figuren het huis verlaten, doen wij dit met de game. Op deze manier zijn we de Vulture ook al kwijtgeraakt. Hij was solidair met Menno...![]()
Ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die dit aandurven. Tis een beetje gokken! Niks voor jou Snaptnix?? Weet niet wie je favoriete bewoner is? [Op deze manier vinden we ook weer connectie met het echte BB! De nominaties worden zo weer veel spannnender!]
Hé kijk dat is nou eens leuk!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Oja. Das waar ook jij was solidair met Rob, alweer bijna vergeten![]()
Wie m'n favoriete bewoner is... MMMMmmm valt niet mee in deze groep. Dan dus Lieske en Joost. Die zijn tot dusverre nog het meest rechtdoorzee. Alhoewel Lieske zich ook meer en meer mee laat slepen. Maar Joost noemen zou zwak zijn omdat ook hij niet op de bank zit. Zal er nog eens over nadenken, kom er later vandaag op terug of ik de "Lieske" al dan niet ben in de lijst![]()
Ach wat... bij deze een gok. Ik ga voor Lieske![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:55 schreef Gert het volgende:
Heeft wel wat, die koppeling. Een soort Russische roulette. Moet het per se je favoriéte bewoner zijn? Ik houd wel van een stevig gokje namelijk en zou voor Nathalie willen gaan.
Om Dido te berijden moet je nog even wachten tot ze eruit is, dan kan je het haar zelf vragen. Veel succes gewenst met de ijskoningin.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef demins het volgende:
Leuk, leuk!
Mag ik Dido dan berijden?
Ook niet mijn favo-bewoner, maar ik wil gewoon meedoen!
Snaptnixquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om Dido te berijden moet je nog even wachten tot ze eruit is, dan kan je het haar zelf vragen. Veel succes gewenst met de ijskoningin.
ja, daar zeg je wat... maar aangezien we meer SG-spelers hebben dan bewoners zijn dubbele personages ook toegestaan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Om Dido te berijden moet je nog even wachten tot ze eruit is, dan kan je het haar zelf vragen. Veel succes gewenst met de ijskoningin.
edit:
Mauriscio hadden we niet al een Dido? Vorige keer zat die toch ook al op de bank of was er niemand solidair met Dido?
Oh... bedoel je het zoquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:21 schreef demins het volgende:
[..]
Snaptnix![]()
![]()
![]()
Ik bedoel dat natuurlijk in speltechnische zin. Bewoners zijn paardjes en wij zijn jockeys. Hou dat beeld vast!![]()
Ik was bij de vorige exit solidair aan Dido!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:13 schreef Snaptnix het volgende:
edit:
Mauriscio hadden we niet al een Dido? Vorige keer zat die toch ook al op de bank of was er niemand solidair met Dido?
Heb ik even gemist dus, sorryquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik was bij de vorige exit solidair aan Dido!![]()
Sorry, ik ben het niet op gaan zoeken... Jij hebt de oudste rechten! Ik stijg weer afquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wilde Mauriscio de top 12 in helpen... Forget that!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja, daar zeg je wat... maar aangezien we meer SG-spelers hebben dan bewoners zijn dubbele personages ook toegestaan.
hoho, niet boos worden! Zie dat het al is opgelost! Ben nog een groentje qua organiseren van BB-contests. Niet zo ervaren als APK en CUallquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:24 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik wilde Mauriscio de top 12 in helpen... Forget that!
Nee nu mag Demins... Ik hou het toch voor gezien, omdat de top 12 voor mij al onbereikbaar is...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
demins en ChantalC, volgens Mauriscio is er geen probleem met dubbele personages. Dus kunnen jullie beide gewoon Dido zijn
Ik pieker er niet over om Dido te delen! Het is geen tandem...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
demins en ChantalC, volgens Mauriscio is er geen probleem met dubbele personages. Dus kunnen jullie beide gewoon Dido zijn
[..]
ja, anders wordt het weer zo elite... want nog maar 8 bewoners en honderden deelnemers aan de SG!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sugar Babe !quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nu mag Demins... Ik hou het toch voor gezien, omdat de top 12 voor mij al onbereikbaar is...
ChantalC je....je...je gaat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee nu mag Demins... Ik hou het toch voor gezien, omdat de top 12 voor mij al onbereikbaar is...
Dankjewel! Dat is heel erg vriendelijk van je. Zo een Bitch ben je nu ook weer niet, maar dat komt echt nog wel hoor. Je bent pas i.o. en hebt nog een lange carriere voor de boeg!quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Hé, straks houden we geen spelers in de finale meer over.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:22 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ja, daar zeg je wat... maar aangezien we meer SG-spelers hebben dan bewoners zijn dubbele personages ook toegestaan.
Daar heb je een punt! Je bent niet voor niets onze leiderquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, straks houden we geen spelers in de finale meer over.
Kan dat niet omgezet worden in 6 minpunten ofzo?
Puntjeshoer !quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:45 schreef demins het volgende:
[..]
Daar heb je een punt! Je bent niet voor niets onze leider![]()
Ja en als een goed bitch laat iik wellicht een spoor van vernieling achter...quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:37 schreef Maurisico het volgende:
ChantalC je....je...je gaat?nee toch?
Kom op APK! gokke en wage! alles of niets! dat is toch veel leuker?quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, straks houden we geen spelers in de finale meer over.
Kan dat niet omgezet worden in 6 minpunten ofzo?
Daar had moeten staan:quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ja en als een goed bitch laat iik wellicht een spoor van vernieling achter...![]()
Ik laat het in beetje in het midden... Bitches slaan meestal onverwacht toe...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef demins het volgende:
Ja, en als goede Bitch laat ik zonder enige vorm van twijfel een gigantisch spoor van intense vernieling achter..., houdt u daar rekening mee!![]()
Zoiets dus! Maar ja, i.o. he![]()
Mijn ervaring is anders! Bitches slaan altijd hard en genadeloos toe! Je kan er de klok op gelijk zetten. De spanning zit 'm voor mij in de mate van hardheid en genadeloosheid. Dat is altijd weer afwachten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:04 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik laat het in beetje in het midden... Bitches slaan meestal onverwacht toe...![]()
Dat ook...quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Mijn ervaring is anders! Bitches slaan altijd hard en genadeloos toe! Je kan er de klok op gelijk zetten. De spanning zit 'm voor mij in de mate van hardheid en genadeloosheid. Dat is altijd weer afwachten...![]()
Wat wil je nou, huh? Wil jij der achter aan of moet ik achter jou aan??quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:22 schreef Maurisico het volgende:
Die ChantalC... een echte Dido! Demins loopt er als een Roel achteraan.....![]()
effe kijken... jij was ook een soort van Dido... ik speel de Rob-rol......ik denk dat Rob het wel kamn waarderen... een dido achter zijn manke harses aanquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:41 schreef demins het volgende:
[..]
Wat wil je nou, huh? Wil jij der achter aan of moet ik achter jou aan??![]()
Zet de pot met vaseline maar klaar, ik kom eraan!!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
effe kijken... jij was ook een soort van Dido... ik speel de Rob-rol......ik denk dat Rob het wel kamn waarderen... een dido achter zijn manke harses aan![]()
Jij niet dan Mautje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:22 schreef Maurisico het volgende:
Die ChantalC... een echte Dido! Demins loopt er als een Roel achteraan.....![]()
ben een beetje ferkauwe... dus is zeker niet aan te raden! Bovendien Chantal is een dame... die behandel je met egards, niet met je tong.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:21 schreef PH52 het volgende:
[..]
Open ff een nieuw topic, Het Lik ChantalC topic ofzo.
![]()
Gelikt worden is best lekker... Maareh dat moet je wel verdienen om mij te likken.... (onder me oksels)quote:
Als je een hond bent is dat wel de meest voor de hand liggende, of had jij wat anders in gedachte Bello ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef Maurisico het volgende:
[..]
ben een beetje ferkauwe... dus is zeker niet aan te raden! Bovendien Chantal is een dame... die behandel je met egards, niet met je tong.....
toch wel geschoren hè, om nou in zo'n sjekbuil te gaan likken...quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gelikt worden is best lekker... Maareh dat moet je wel verdienen om mij te likken.... (onder me oksels)
That's my kind a bitch.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gelikt worden is best lekker... Maareh dat moet je wel verdienen om mij te likken.... (onder me oksels)
Hé Jopie mijn kop zit al vol met snot loop jij er nog eens ongenuanceerd op te beuken ook!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Als je een hond bent is dat wel de meest voor de hand liggende, of had jij wat anders in gedachte Bello ?![]()
Dat heet kloppen, dat is een medische handeling ( reken ik niks extra voor ).quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:34 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Hé Jopie mijn kop zit al vol met snot loop jij er nog eens ongenuanceerd op te beuken ook!
Valt het je op liefie, bijna iedereen die je pluspunten geeft, geven jou gewoon de dolk in de rug en minpunten.quote:
Ik doe niet aan rancunestemmen, anders had jij soweiso exit geweestquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef Kleintje het volgende:
Maar ik vind het wel erg dat newbie Versabommie boven me staat![]()
*proest*
auw auw... dit gaat me weer minpunten opleveren.. wedden....
zeg versa.... dat je me in de finale wil slachten ok...je kunt het allicht proberen.... maar niet nu al beginnen met valse propaganda... Ik heb in het verleden ook vaak genoeg pluspunten gegeven aan kleintje.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valt het je op liefie, bijna iedereen die je pluspunten geeft, geven jou gewoon de dolk in de rug en minpunten.
och ik heb het kleine sekreet ook al pluspunten gegeven en wat doet die laaf? schijten in de voederbak!quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:56 schreef teamlead het volgende:
[..]
zeg versa.... dat je me in de finale wil slachten ok...je kunt het allicht proberen.... maar niet nu al beginnen met valse propaganda... Ik heb in het verleden ook vaak genoeg pluspunten gegeven aan kleintje.....![]()
Ik moet toch iets minder zuipen op donderdag.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:18 schreef Maurisico het volgende:
Voor uw informatie: APK had vandaag zijn dag niet kennelijk.....
Van nu.nl: Politie reed met verlopen APK........
Nee hoor, ChantalCohol.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:36 schreef ChantalC het volgende:
Is het ver lopen APK?
No problem, kom maar op met die minpunten!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:40 schreef Gert het volgende:
OK, minpunten voor ChantalC wegens té slechte "humor".![]()
Hoelang is een Chinees?![]()
Nee als je het wil dan niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:43 schreef ChantalC het volgende:
[..]
No problem, kom maar op met die minpunten!![]()
En dan durft die ene achterlijke (je weet wel wie) dit nog als hoogstaande dichtkunst te benoemen ook ? Je reinste bedreiging is het....quote:Ik kan niet wachten tot ik je verlopen sodemieter uit elkaar kan trekken op het strijdveld, je bent een doorn in mijn oog en ik ben van plan jouw ogen te gaan gebruiken als stuiterbal op het speelveld van de finale. Je bent mijn gedroomde slachtoffer en je komt aan de beurt!
dat kan niet meer... morgen sluiten de stemmachines.. dan gaan we de finale in... maar je bent natuurlijk verder van harte welkom!quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nu zo lang gekeken in dit topic, mag ik ook meedoen?
Ahhh please, het is maar voor een paar dagen, want vanaf donderdag tot 1 december ben ik er niet, dus jullie zijn snel van me af en ben een makkelijk persoon om de minpunten aan te geven voor als je niemand weet
Ja, bij de Gall & Gall in de Westerstraat.quote:
Je mag wel gewoon mensen stemadvies geven hoor. Of effe in iemands privé leven duiken om de stemming te beinvloeden. Als je goed op Google zoekt kom je vast wel iets over het oorlogsverleden van Coos tegen bv.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:51 schreef Anitra het volgende:
Ik heb nu zo lang gekeken in dit topic, mag ik ook meedoen?
Ahhh please, het is maar voor een paar dagen, want vanaf donderdag tot 1 december ben ik er niet, dus jullie zijn snel van me af en ben een makkelijk persoon om de minpunten aan te geven voor als je niemand weet
Dat was mijn antwoord op de vraag "wat wil een man nog meer".quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:02 schreef Maurisico het volgende:
heuh... der rijdt een auto door het topic...
Eens een Jood altijd een Jood...of je nu import bent of nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, bij de Gall & Gall in de Westerstraat.![]()
IMPORTamsterdammers hier?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eens een Jood altijd een Jood...of je nu import bent of niet![]()
![]()
Kan ik zeker opdraaien voor je al 4 jaar openstaande ouwe rekening...![]()
Ik wist toch allang dat je tegenwoordig bent uitgeweken naar Amsterdam Z.O om je drank te bietsen![]()
![]()
Voor/tijdens de oorlog heette hij geen Coos hoor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
Je mag wel gewoon mensen stemadvies geven hoor. Of effe in iemands privé leven duiken om de stemming te beinvloeden. Als je goed op Google zoekt kom je vast wel iets over het oorlogsverleden van Coos tegen bv.![]()
Heinrich.....in het Nederlands vertaalt: Coos....quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Voor/tijdens de oorlog heette hij geen Coos hoor.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:04 schreef Joohanna het volgende:
[..]
IMPORTamsterdammers hier?
Sorry jongens, dat gaat me een beetje te ver!
Een vouwplaatje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:03 schreef Joohanna het volgende:
Dat was mijn antwoord op de vraag "wat wil een man nog meer".
nou, zo'n bak mag je houwe... ben niet zo handig... heb liever een model dat al gereed is..quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:03 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Dat was mijn antwoord op de vraag "wat wil een man nog meer".
Ik bedoel.. als we toch stereotypisch bezig zijn?
Damn you're good!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:06 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Heinrich.....in het Nederlands vertaalt: Coos....
Hé, blijf effe met je gore takken van mijn familiewapen af, vieze gele tanden flikker met je matje.quote:
sssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:08 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, blijf effe met je gore takken van mijn familiewapen af, vieze gele tanden flikker met je matje.
Nee ik zit een beetje verveeld de postjes van Gert en APK te lezen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:13 schreef Maurisico het volgende:
pomme pomme.... ben je aardappelen aan het schillen Chntal?
quote:
Muil houwe, anders krijg je straks plusjes erbij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik zit een beetje verveeld de postjes van Gert en APK te lezen...![]()
Ik ga er alleen maar van gapen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:15 schreef Maurisico het volgende:
die stoeien gewoon een beetje verbaal met elkaar om je aandacht te krijgen...
Gedraag je eens ff ranzig ventje!quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:16 schreef Gert het volgende:
Muil houwe, anders krijg je straks plusjes erbij.![]()
een ranzig ventje hij Gert? héw Hijgert...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gedraag je eens ff ranzig ventje!![]()
Que?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:35 schreef Maurisico het volgende:
Gert en Snaptnix zijn zo dapper om mee te spelen [ net als demins en ChantalC]. Hulde!
Nee...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:41 schreef Maurisico het volgende:
oow. geen dido meer? toch nog hulde... voor je hele oeuvre!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan durft die ene achterlijke (je weet wel wie) dit nog als hoogstaande dichtkunst te benoemen ook ? Je reinste bedreiging is het....Het is dat ik een paar maanden geleden mijn weekendje proefverlof uit de TBS-kliniek zelfstandig verlengd heb, anders zou ik nu subiet aangifte hebben kunnen doen...en dan noemen ze mij gevaarlijk
![]()
Op de bus? Is je bezem stuk dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef ChantalC het volgende:
Ik moet ook nog... ik w8 nog ff
Hoi Lovebeavertje, wil je een snoepje?quote:
Van jou altijdquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Lovebeavertje, wil je een snoepje?
hallo Lovebear....pas op voor de snoep van Versa eerst liktie er aan en hij is nog verkouwe ook...quote:
Eerst je tieten zien !quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hallo Lovebear....pas op voor de snoep van Versa eerst liktie er aan en hij is nog verkouwe ook...
yeps, ik sta verbonden aan het lot van Roel, Mauriscio wist op schlemielige wijze de dans te ontspringen, doordat hij Rob de andere bewoners liet beinvloeden in hun stemgedragquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook![]()
maar wat zag ik nou weer gokken allemaal wie staat voor welke bewoner?
Yep...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Jij weer roelquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, ik sta verbonden aan het lot van Roel, Mauriscio wist op schlemielige wijze de dans te ontspringen, doordat hij Rob de andere bewoners liet beinvloeden in hun stemgedrag![]()
jaja, Versa en ik blijven trouw aan onze helden rob en roel!quote:
In je dromen!quote:
Wie zijn er nog over dan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yep...doe je ook mee? Enige consequentie: als jouw bewoner eruit gaat... dien je ook het pand te verlaten....
JUIST! Nix janken en angst om de positie, gewoon gaan en vast blijven houden aan het risicoquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja, Versa en ik blijven trouw aan onze helden rob en roel!
haha... nee we bannen je niet van heel het forum.. wee niet bang... Kies maar iemand uit...euuh Chantal is bijvoorbeel nog over... je zou echt een enorme bikkel zijn als je die uitkoos!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wie zijn er nog over dan.
En t pand is alleen servial toch![]()
Wie zijn er nog meer overquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haha... nee we bannen je niet van heel het forum.. wee niet bang... Kies maar iemand uit...euuh Chantal is bijvoorbeel nog over... je zou echt een enorme bikkel zijn als je die uitkoos!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook![]()
't big loooooserhouse?quote:
Ook al ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef APK het volgende:
Okay, ik doe mee en laat mijn lot van Roel afhangen.![]()
Wreed, laterz.
doe of je thuis bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik stemmen?
Zal alleen niet kunnen kraaien als haar en dat wil ik ook niet eerlijk gezegtquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al heel de dag aan het oefenen om zo goed te kunnen piepen en wapperen als Lieske.
De vacature voor Chantal is nog vrij overigens![]()
quote:
even kijken:quote:
* versabommie gooit bal tegen snatpnix' knie!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al heel de dag aan het oefenen om zo goed te kunnen piepen en wapperen als Lieske.
De vacature voor Chantal is nog vrij overigens![]()
APK wil zijn lot ook koppelen aan roel!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
even kijken:
Maurisico=Rob
Versabommie= Roel
Snaptnix=Lieske
Gert= Nathalie [ toch Gert... ben 't ff kwijt.. correct me if ím wrong...]
Demins= Dido
Over:
Joost
Ingrid
Chantal
Klopt Gert wilde best een gokje wagenen dus Natte lie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
even kijken:
Maurisico=Rob
Versabommie= Roel
Snaptnix=Lieske
Gert= Nathalie [ toch Gert... ben 't ff kwijt.. correct me if ím wrong...]
Demins= Dido
Over:
Joost
Ingrid
Chantal
Maurisico zou willen dat ie nog knieën had....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie gooit bal tegen snatpnix' knie!![]()
Primaquote:
* versabommie schijt in Mauriscio's kunstpoot!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:56 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Maurisico zou willen dat ie nog knieën had....![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie schijt in Mauriscio's kunstpoot!![]()
Held!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil mijn lot wel koppelen aan Joost
Er waren er nog maar twee overquote:
Lieverd Joost is niet genomineerdquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er waren er nog maar twee overJoost en Ingrid.
(en toen ik dat zei was er nog niet gezegd dat je ook samen op 1 bewoner kon)
Nou, noem dan niet dat Joost en Ingrid nog over zijnquote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:14 schreef APK het volgende:
Jij zat gisteren in de fucking studio, MUTS!![]()
Echt waar?quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, en? Het gaat toch om het hele spel? Maurisico heeft Rob, die zit ook niet op de bank.
Die dodo heeft t de eerste keer fout neergezetquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, noem dan niet dat Joost en Ingrid nog over zijn![]()
Het is toch de bedoeling om je lot aan een exit-patient te koppelenquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp de ophef niet, zal wel aan mij liggen.
Neem je Ingrid toch die is nog overquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:18 schreef Isabeau het volgende:
Nou, koppel me anders maar aan Chantal. Het maakt me niet zoveel uit. Ik zei gewoon Joost omdat die over was, ik had niet aan de nomineerbank gedacht. En ik moest kiezen tussen Ingrid of Joost.
Ik dacht dat het spel gold voor zolang BB nog duurtquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
Het is toch de bedoeling om je lot aan een exit-patient te koppelen
Hallo!! Niets persoonlijks hoor, maar ik wil met niemand samen op één bewoner!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er waren er nog maar twee overJoost en Ingrid.
(en toen ik dat zei was er nog niet gezegd dat je ook samen op 1 bewoner kon)
Je lijkt trouwens scanman wel, met dat soort opmerkingen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik begrijp de ophef niet, zal wel aan mij liggen.
Mag ookquote:
Topquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ookHet maakt me niet zoveel uit, ik heb geen flauw idee wie er straks uitvliegt en wie niet.
Iedereen heeft in mijn ogen evenveel kans.
Ik ben eigenlijk zijn moeder.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:20 schreef APK het volgende:
Je lijkt trouwens scanman wel, met dat soort opmerkingen.![]()
hohoho, even voor de duidelijkheid.....ik heb Rob... die had ik de vorige keer al....schakelde daarmee Menno the Vulture uit... maar goed... ik snap APK's vraag wel... schakel wel even over naar een exit-bewoner!quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:19 schreef APK het volgende:
[..]
Het is toch de bedoeling om je lot aan een exit-patient te koppelen
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:24 schreef Isabeau het volgende:
Ja hey, ik heb Ingrid nu al.
Ik houd rob, heb daar de vorige stemronde al mijn leven mee gewaagd...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Jij houdt Rob dan?
Ik heb liever Joost dan Ingrid uiteraard en niet alleen wat deze week betreft. Als ik naar de stemmen kijk dan eh...laten we zeggen dat ik zelfs liever Chantal of Nathalie heb ipv Ingrid. Maar ach, die stemmen zeggen ook geen moer.
Isa wat wil je nuquote:Op vrijdag 18 november 2005 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik blijf wel op Ingrid staan. Is tenminste wat spannender dan Joost hè.
Slechte moeder! Kinderen mogen maximaal 2 uur per dag MSN-en en ander computergerelateerde dingen doen.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Slechte moeder! Kinderen mogen maximaal 2 uur per dag MSN-en en ander computergerelateerde dingen doen.![]()
blijven of wegwezen....dat is de deal... DAMN... 0-1 voor Vitesse.. mijn tilburgse hart bloedt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Gert het volgende:
Zit er ook nog een beloning vast eigenlijk, voor het jezelf koppelen aan impopulaire bewoners?
Ik noem een Nathalie.
Misschien een apart topic voor de lijsten...quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:38 schreef cuall het volgende:
Ik ga mijn stemmen uit brengen
![]()
eerst de lijst opzoeken
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:41 schreef Gert het volgende:
Zit er ook nog een beloning aan vast eigenlijk, voor het jezelf koppelen aan impopulaire bewoners?
Ik noem een Nathalie.
Of ben ik over (max) 6 dagen gewoon zwaar de Menno?![]()
Cool, daar heb ik geld op staan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef Maurisico het volgende:
DAMN... 0-1 voor Vitesse.. mijn tilburgse hart bloedt...
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien een apart topic voor de lijsten...![]()
had je geld op 0-1 staan? Ben je nu dan kwijt... tis alweer 1-1!quote:
Juist, dan denk ik dat ik momenteel bij de bookies ongeveer 1 op 24 sta.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:43 schreef Maurisico het volgende:
[..]
blijven of wegwezen....dat is de deal... DAMN... 0-1 voor Vitesse.. mijn tilburgse hart bloedt...
Neuh, overwinning van Vitasse.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Maurisico het volgende:
[..]
had je geld op 0-1 staan? Ben je nu dan kwijt... tis alweer 1-1!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist, dan denk ik dat ik momenteel bij de bookies ongeveer 1 op 24 sta.![]()
Maurisico=Rob 1 - 4
Versabommie= Roel 2-5
Snaptnix=Lieske 1-4
Gert= Nathalie 1- 24
Demins= Dido 1 - 7
Lovebear= Chantal 1 - 22
APK=Roel 2 - 5
Isabeau=Ingrid 1 - 7
Bluffer, jij kent de voorspellingen van Nostratanjalies.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Juist, dan denk ik dat ik momenteel bij de bookies ongeveer 1 op 24 sta.![]()
uiteraard, ik heb vet op mezelf ingezet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:51 schreef APK het volgende:
[..]
Bluffer, jij kent de voorspellingen van Nostratanjalies.![]()
Dan moet er echt een wonder gebeuren.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:01 schreef Gert het volgende:
als jullie me er nou maar niet uitflikkeren.
Meen je dat nou? Wat leuk om te horen. Nou, bedankt!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:05 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moet er echt een wonder gebeuren.
Maar jij zou een goede plaatsvervanger van cuall of mij zijn.
Niet als het aan mij ligt, Heb nog wat goed te maken met de mensen uit zuid, sinds die bakstenenregen bij de kuip toen ze die fucking overloop nog niet haddenquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:01 schreef Gert het volgende:
[..]
uiteraard, ik heb vet op mezelf ingezet.![]()
als jullie me er nou maar niet uitflikkeren.
Kan ff niet pik, Kwall is nog bezig.quote:
Hoezo, is het al zo erg dat ze nu 2x magquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef demins het volgende:
Zou er wat met CUall gebeurd zijn? Het duurt nou wel erg lang!![]()
Ze is al geweestquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kan ff niet pik, Kwall is nog bezig.
We weten het niet...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo, is het al zo erg dat ze nu 2x mag![]()
Zit je me te mindfucken ofzo?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, die is overleden inmiddels.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze hep al gestemp op de vorige pagina.quote:
wat is er dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef demins het volgende:
Zou er wat met CUall gebeurd zijn? Het duurt nou wel erg lang!![]()
Die deed toch helemaal niet mee??quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hep al gestemp op de vorige pagina.
Spuit 11quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hep al gestemp op de vorige pagina.
erg zijn ze af en toe hequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
Ha ha, jullie zitten lekker op te letten zegkomt natuurlijk door die avatar
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Je was vermist en grotendeels al opgegeven!![]()
die ava van haar is min of meer ook wel in terminale fase geraakt...quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:24 schreef demins het volgende:
[..]
Je was vermist en grotendeels al opgegeven!![]()
Heet dat werken tegenwoordig?quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef cuall het volgende:
[..]
ben je een daggie hard aan het werken om toch nog wat te kunnen eten, hebben ze je al bijna afgeschreven
de liefde zit echt diep
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
die ava van haar is min of meer ook wel in terminale fase geraakt...
Ik zou haar bijna minpunten geven omdat ik niet zo goed tegen veranderingen kan, ik wor er para van...waar is dat huppelende kutding?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:26 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben altijd blijven hopen, tegen beter weten in![]()
Hoezo, onopvallend aanwezig? Hij zit pontificaal achter pagina 4 en precies voor pagina 6!quote:
Wij kunnen weer brood witte wijn kopen vogende week.quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef PC eend het volgende:
Ik soms wat te negatief
Ik zit altijd maar wat te geinen, als ik ergens wel mijn best voor doe is het wel om niet te negatief over te komen en het al te hard op de man te spelen, daar hou ik helemaal niet van, soms zit ik daar wel in de buurt, maar dat doe ik alleen bij mensen waarvan ik denk dat die dat kunnen hebben en bovendien zelf ook een grote mond hebben.
In het spel hier zag ik een paar exits omdat mensen het maar niks meer vonden omdat het een beetje afzeikerig werd, toen heb ik dat geprobeerd te relativeren door mezelf af te zeiken en minpunten te geven ( zware opoffering waar ik wakker van heb gelegen) om te laten zien dat je het allemaal juist niet zo serieus moet nemen.
Als ik vind dat iemand onterecht word afgezeken, probeer ik het juist altijd voor diegene op te nemen ( vandaar ik mijn 'Tanja-love').
Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er mee bedoeld, zou je zo vriendelijk willen zijn omdat bij mijn volgende minpunten even duidelijk te maken?
Je kan eenvoudigweg niet verliezen in dit spell! Bofkontje!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:45 schreef Gert het volgende:
Spelleiding, die motivatie van de minpunten voor Isabeau, van PC Eend, kan dat wel?
Ik bedoel: hij geeft nauwelijks aan wat er mis is met Isabeau, hij doet vooral uitvoerig uit de doeken wat een fijne integere toffe peer hij zélf is!
Ik wil dit uit professioneel oogpunt graag weten, omdat ik zelf wellicht het roer nog moet overnemen als spelleider zodra ik er uit lig en jullie nog niet.
Ik ben dus benieuwd hoe jullie met al jullie ervaring hier tegenaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |