Que?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:35 schreef Maurisico het volgende:
Gert en Snaptnix zijn zo dapper om mee te spelen [ net als demins en ChantalC]. Hulde!
Nee...quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:41 schreef Maurisico het volgende:
oow. geen dido meer? toch nog hulde... voor je hele oeuvre!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
En dan durft die ene achterlijke (je weet wel wie) dit nog als hoogstaande dichtkunst te benoemen ook ? Je reinste bedreiging is het....Het is dat ik een paar maanden geleden mijn weekendje proefverlof uit de TBS-kliniek zelfstandig verlengd heb, anders zou ik nu subiet aangifte hebben kunnen doen...en dan noemen ze mij gevaarlijk
![]()
Op de bus? Is je bezem stuk dan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:28 schreef ChantalC het volgende:
Ik moet ook nog... ik w8 nog ff
Hoi Lovebeavertje, wil je een snoepje?quote:
Van jou altijdquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Lovebeavertje, wil je een snoepje?
hallo Lovebear....pas op voor de snoep van Versa eerst liktie er aan en hij is nog verkouwe ook...quote:
Eerst je tieten zien !quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:35 schreef Maurisico het volgende:
[..]
hallo Lovebear....pas op voor de snoep van Versa eerst liktie er aan en hij is nog verkouwe ook...
yeps, ik sta verbonden aan het lot van Roel, Mauriscio wist op schlemielige wijze de dans te ontspringen, doordat hij Rob de andere bewoners liet beinvloeden in hun stemgedragquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook![]()
maar wat zag ik nou weer gokken allemaal wie staat voor welke bewoner?
Yep...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Jij weer roelquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps, ik sta verbonden aan het lot van Roel, Mauriscio wist op schlemielige wijze de dans te ontspringen, doordat hij Rob de andere bewoners liet beinvloeden in hun stemgedrag![]()
jaja, Versa en ik blijven trouw aan onze helden rob en roel!quote:
In je dromen!quote:
Wie zijn er nog over dan.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:41 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Yep...doe je ook mee? Enige consequentie: als jouw bewoner eruit gaat... dien je ook het pand te verlaten....
JUIST! Nix janken en angst om de positie, gewoon gaan en vast blijven houden aan het risicoquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:42 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jaja, Versa en ik blijven trouw aan onze helden rob en roel!
haha... nee we bannen je niet van heel het forum.. wee niet bang... Kies maar iemand uit...euuh Chantal is bijvoorbeel nog over... je zou echt een enorme bikkel zijn als je die uitkoos!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wie zijn er nog over dan.
En t pand is alleen servial toch![]()
Wie zijn er nog meer overquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:49 schreef Maurisico het volgende:
[..]
haha... nee we bannen je niet van heel het forum.. wee niet bang... Kies maar iemand uit...euuh Chantal is bijvoorbeel nog over... je zou echt een enorme bikkel zijn als je die uitkoos!
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:39 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ik ook![]()
't big loooooserhouse?quote:
Ook al ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef APK het volgende:
Okay, ik doe mee en laat mijn lot van Roel afhangen.![]()
Wreed, laterz.
doe of je thuis bentquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Kan ik stemmen?
Zal alleen niet kunnen kraaien als haar en dat wil ik ook niet eerlijk gezegtquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al heel de dag aan het oefenen om zo goed te kunnen piepen en wapperen als Lieske.
De vacature voor Chantal is nog vrij overigens![]()
quote:
even kijken:quote:
* versabommie gooit bal tegen snatpnix' knie!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Ben al heel de dag aan het oefenen om zo goed te kunnen piepen en wapperen als Lieske.
De vacature voor Chantal is nog vrij overigens![]()
APK wil zijn lot ook koppelen aan roel!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
even kijken:
Maurisico=Rob
Versabommie= Roel
Snaptnix=Lieske
Gert= Nathalie [ toch Gert... ben 't ff kwijt.. correct me if ím wrong...]
Demins= Dido
Over:
Joost
Ingrid
Chantal
Klopt Gert wilde best een gokje wagenen dus Natte lie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:54 schreef Maurisico het volgende:
[..]
even kijken:
Maurisico=Rob
Versabommie= Roel
Snaptnix=Lieske
Gert= Nathalie [ toch Gert... ben 't ff kwijt.. correct me if ím wrong...]
Demins= Dido
Over:
Joost
Ingrid
Chantal
Maurisico zou willen dat ie nog knieën had....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie gooit bal tegen snatpnix' knie!![]()
Primaquote:
* versabommie schijt in Mauriscio's kunstpoot!quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:56 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Maurisico zou willen dat ie nog knieën had....![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
* versabommie schijt in Mauriscio's kunstpoot!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |