"Heb jij ook een OV-jaarkaart of reis je zwart?"quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:SinterBoez is weer in Friesland aangekomen. Moeders boerenkool was erg lekker
Nou moet ik alleen toch es leren wat je moet doen als er een heel erg leuk meisje tegenover je in de trein zit, hoe je het simpelst het gesprek enzo op gang brengt
Ik had hetzelfdequote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:SinterBoez is weer in Friesland aangekomen. Moeders boerenkool was erg lekker
Nou moet ik alleen toch es leren wat je moet doen als er een heel erg leuk meisje tegenover je in de trein zit, hoe je het simpelst het gesprek enzo op gang brengt
Hoi! Zullen we nu neuken of wachten we even tot het volgende station?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
"Gebruik jij de ijzeren 3 of de houten 9?"quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoi! Zullen we nu neuken of wachten we even tot het volgende station?
Ik dacht dat je dat juist wel aan jou over kon laten.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:SinterBoez is weer in Friesland aangekomen. Moeders boerenkool was erg lekker
ONZ moest toch weer leuk wordenquote:
Al bijna een uur en het duurt nog drie uur.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:10 schreef popolon het volgende:
Is D-Day al begonnen ?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Al bijna een uur en het duurt nog drie uur.
Meer nog, vanaf 19.12. In Shownieuws schijnt er al een special te zijn geweest.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar Domino day zijn ze echt al een uur aan het voorbeschouwen![]()
Klopt, en ze gaan weer 'challenges' houden (bouwers laten bouwen tijdens het record), als die allemaal mislukken missen ze 300.000 stenen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Zonder zo'n aorta hoorde ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |