wist je de url nog?quote:Op woensdag 23 november 2005 11:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Heb zelfs mijn stadion gemaakt vandaag
nou nog spelers kopen
quote:
Stil maar, 10 dokters inhuren en hij is voor vrijdag +1, dus trainingquote:Op dinsdag 22 november 2005 22:18 schreef maniack28 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee....... mn spits +2
Pelagiusz Sojka (79407569) 2
17 jaar, zwak in vorm, geblesseerd (2 weken)
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 2 470
Loon: 973 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 1
Fysiek: 2 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
http://www.hottrick.orgquote:Op woensdag 23 november 2005 11:34 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
![]()
Heb zelfs mijn stadion gemaakt vandaag
nou nog spelers kopen
Mijn beste spits is al het gehele seizoen in slecht(3) vorm, en deze speelt elke weekquote:Op woensdag 23 november 2005 11:52 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
weet iemand trouwens of een speler langer in een vormdip kan blijven hangen als hij een lange tijd niet gespeeld heeft? ik heb een supernatural SP trainee nu een paar weken in mn team en hij blijft maar op wretched vorm staanik heb t idee dat ie bij zn vorige werkgever nauwelijks (misschien nooit) gespeeld heeft. heb ik enige garantie dat zn vorm ooit weer omhoog gaat....?
quote:Op woensdag 23 november 2005 12:18 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
http://www.hottrick.org
Hier staan nogal wat tips voor je SD, voor het geval je spelers wilt gaan trainen
dat heb ik met mijn twee beste middenvelders en nu begint een in vorm te raken, raakte ie afgelopen zondag geblesseerdquote:Op woensdag 23 november 2005 12:36 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
Mijn beste spits is al het gehele seizoen in slecht(3) vorm, en deze speelt elke week
iedere week weer die desillusie nadat ik weer de hoop had dat hij in vorm zou stijgen
vroegah? toen je poep nog met een lange oe schreef zeker?quote:Op woensdag 23 november 2005 09:21 schreef ASSpirine het volgende:
Als je bang bent voor het verwarren met SocialDisorder, wie is dat eiglijk?
dan kan je SirDalord ook gewoon Sirda noemen, werd vroegâh toch ook gedaan
Dat heet 'totaalvoetbal'.quote:Op woensdag 23 november 2005 18:09 schreef ExCibular het volgende:
Mijn friendly is inmiddels begonnen. Ik speel vanavond dus erg aanvallend om een uitstekende linkeraanval te halen. We zijn 20 minuten ver het is inmiddels 3-0, 2 keer mijn CD en 1 keer een verdedigende IM![]()
Wat is dit voor logica?
ik heb m nu een week of 5 geloof ik... ik blijf iig hopen, zal vroeg of laat wel goedkomenquote:Op woensdag 23 november 2005 16:47 schreef Jonks het volgende:
Hoe lang heb je deze speler al?
Ik heb zelf ooit ook een 18 jarige in waardeloze vorm gekocht van een SP trainer maar die was gelukkig in 2 trainingen al weer op redelijk vorm![]()
Dat zie ik dan maar als complmentquote:
In het vorige deel zei ik dat je een uitstekende aanval zou moeten kunnen halen met 2x 3*goed en een uitmuntend goed spits. En jij zei dat ik dat nooit ging halen, jij haalde het eens met een uitmuntend en een briljant spits (oid).quote:Op woensdag 23 november 2005 20:02 schreef komrad het volgende:
sorry excalibar waar heb je het over, ik weet niets van FTW, ik speel immers 532 en dan met FTW spelen is kansloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |