Toen Menno Joost van de bank afhaalde en het eigenlijk duidelijk was dat hij Nathalie er op zou zetten was dat helemaal duidelijk te zien. De arrogantie droop er van af.quote:
Je kon horen wat ze in de DBK vroegen, hij moest tennisballen uit de tuin halen en er stonden nog een paar flessen die hij ook in het washok moest zettenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:37 schreef frizti het volgende:
Goedensmorgens deze morgen.
Tafkar is alweer in de dbk geweest, de gluiperd.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef Jojogirl het volgende:
Ik snap ook niet wat sommige mensen leuk aan haar vinden, dat stemmetje, die gezichten, die arrogante houding. Blegh en yak.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:54 schreef Wup het volgende:
ik ben bepaald geen Nathalie fan maar zo een hele uitzending Nathalie afzeiken & Joost ophemelen daar kan ik gewoon erg slecht tegen
goedemorgenquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Hello Goodmorning Folks!
Naat gaat het bed van Menno verschonen en legt er iets van een bloem op vandaag!
Liekse deed dat voor de lieve vrede. (ze is ook een people pleaser)quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:59 schreef Kleintje het volgende:
Ja, ff wit voetje halen bij de kijkers. Want volgens mij zou ze het zo weer doen.
Overigens vond ik het van Lieske erg tegenvallen hoe ze de actie goed zat te praten.
ja je moet wat doen om bij de kijkers weer te scoren nu je genomineerd staat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Hello Goodmorning Folks!
Naat gaat het bed van Menno verschonen en legt er iets van een bloem op vandaag!
echt waar?quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:58 schreef Bocaj het volgende:
Hello Goodmorning Folks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |