Hmm. Ik geef antwoord op een vraag die helemaal niet voor mij bestemd isquote:Op vrijdag 18 november 2005 09:31 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ben de opname van de liveuitzending aan het downloaden 2:30:00 resterend![]()
ow, waren jullie dat?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:42 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij het hardste gegilt hebben toen bleek dat Menno die actie uit ging halen
Ha ha, ik heb me bescheurd op de bank thuis, jammer dat de bewoners zo mak zijn. Bang voor tegenstemmen denk ik dan maar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 08:51 schreef debuurvrouw het volgende:... Dido was zowaar ook hylarisch met haar go Heemstede tjoptjoptjop...
acute Korsakov...quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:54 schreef ChantalC het volgende:
Die suffe Nathalie... Lijdt zeker aan Short Term Memory Loss?
Wat een doos he?quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:54 schreef ChantalC het volgende:
Die suffe Nathalie... Lijdt zeker aan Short Term Memory Loss?
Ja...dit is in en in triest wat BB heeft gedaanquote:Op vrijdag 18 november 2005 08:37 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik blijf van mening dat het een foute actie was van BB om Nathalie op deze manier op de bank te zetten.
Als ze het zo willen spelen kunnen ze beter gewoon om de twee weken zelf bepalen wie er naar huis moet dan hebben ze dat hele gedoe met nomineren van de bewoners niet nodig.
Menno lag er al een week uit, de loser, dus die hoorde helemaal niet meer met dit spel mee te kunnen doen.
Dit is dus al de derde keer dat Nathalie zo gepakt word en dan reken ik het feit dat haar ex in het huis werd gezet niet mee.
1 Ze is de enige die gepakt word voor het maken van nominatieafspraken terwijl de anderen daar hele weken mee vullen
2. Ze wordt door een extra stem van Tanja op de bank gezet voor het dekseltje op de boter op dag twee of zo![]()
3. Ze wordt dus nu al een week of 2.5 aangepakt voor een incident dat idd niet netjes was. Het gebeuren is nu al een keer of 5 herhaalt En dat terwijl er genoeg bewoners zijn die minstens net zo botte acties tegen Menno hebben ondernomen.
Wij hebben het dus een heleboel keren gezien en men ishier tegen alkaar gaan opbieden met hoe erg iedereen het vond.
Zij zelf heeft niet deze herhaling tot haar beschikking en het is best logisch dat ze niet direct meer wist wat er was gebeurt. Dido en Roel wisten het ook niet meteen.
Nadat ze het gesprek in de dagboek kamer heeft gehad heeft ze duidelijk gemaakt dat ze er spijt van had dus dat lijkt me voldoende.
Ze ligt er nu waarschijnlijk echt uit want deze campagne van BB heeft denk ik nog geen bewoner tegen zich gehad.
Treurig dat ze og durven beweren dat ze niet ingrijpen in het proces in het huis![]()
dream on ,ik denk dat je een van de weinige bent die denkt dat natte lie er extra stemmen door krijgt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:10 schreef riri het volgende:
[..]
Ja...dit is in en in triest wat BB heeft gedaan
Het hele programma is nu niets meer waard door dat ingrijpen.
Geen bewoner die straks nog maar iets durft uit te halen.
Wat is dit opgeblazen zeg,en Menno maar het onschuldige jongetje spelen![]()
BB heeft zijn langste tijd gehad,vernam dat BB veel kritiek heeft gehad op deze aktie,ben benieuwd hoe dit nog af gaat lopen,Nathalie kan er wel eens veel extra stemmen door krijgen.
Wat wilde de moeder van Roel aan het einde van de internet-uitzending nou nog zeggen over Joost? Dat heeft niemand kunnen zien want toen ging de stream op testbeeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:03 schreef Anitra het volgende:
[..]
Wat een doos he?
Volegsn mij weet ze donders goed wat ze gedaan had.
Staat in ander draadje: Het Isa, ChantalC, Nachtzuster, Anitra liveuitzending Topic!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat wilde de moeder van Roel aan het einde van de internet-uitzending nou nog zeggen over Joost? Dat heeft niemand kunnen zien want toen ging de stream op testbeeld.
Ah, dank je!quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:27 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Staat in ander draadje: Het Isa, ChantalC, Nachtzuster, Anitra liveuitzending Topic!
quote:Joost: 25%
Dido: 19%
Roel: 15%
Lieske: 12%
Rob: 10%
Ingrid: 8%
Chantal: 6%
Nathalie: 5%
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:38 schreef TRiXeS het volgende:
Wat zijn ook alweer de links voor de streams waarin "streamgate24" ofzoiets instaat?
wat had je dan verwacht. je kunt beter stellen wat staat die gladde Joost hoog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:38 schreef Springsteen27 het volgende:
Potverdikkie, wat staan Dido en Roel nog hoog...
Idd. Dat snap ik absoluut nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:40 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht. je kunt beter stellen wat staat die gladde Joost hoog.![]()
Ik heb die streamgate links nodig voor men BBStream 2005.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:39 schreef rickfcdb1 het volgende:
[..]
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=cams
deze gebruik ik altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |