abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 02:40:09 #201
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32363225
quote:
Ze vond het vanavond zelfs zielig voor Nathalie en nam het toen wat voor haar op. Of dat verstandig is geweest, is een ander verhaal, maar ze deed het wel.
Zo kun je altijd wel een andere definitie aan "meelopen" slingeren uiteraard.

Misschien verwar ik haar met onnozelheid, want dat is 100% zeker aan Lieske. Ze mag dan wel intelligent zijn, maar heeft vaak niet door wat ze precies zegt en wat voor uitwerking dat heeft op mensen, en of er uberhaupt iemand geinteresseerd is in hoe zij dingen vertelt.
Confidence through competence
pi_32363259
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:40 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Zo kun je altijd wel een andere definitie aan "meelopen" slingeren uiteraard.

Misschien verwar ik haar met onnozelheid, want dat is 100% zeker aan Lieske. Ze mag dan wel intelligent zijn, maar heeft vaak niet door wat ze precies zegt en wat voor uitwerking dat heeft op mensen, en of er uberhaupt iemand geinteresseerd is in hoe zij dingen vertelt.
Jij hebt vaker ook niet door wat je zegt he?
Onderschriftloos
pi_32363270
ow gaat Chantal nu roddelen?
pi_32363309
Leuk dit geroddel. Volgens mij mogen ze Dido niet
Onderschriftloos
pi_32363314
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:58 schreef melke het volgende:
Leuk dit geroddel. Volgens mij mogen ze Dido niet
nee het is ook niet echt geroddel
ze hebben hele rare vragen gehad in de DBK
  vrijdag 18 november 2005 @ 03:04:51 #206
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_32363343
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 02:46 schreef melke het volgende:

[..]

Jij hebt vaker ook niet door wat je zegt he?
Ik weet altijd precies wat ik zeg

Geloof ik
Confidence through competence
pi_32363508
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 03:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik weet altijd precies wat ik zeg

Geloof ik
Wat zeg je?
Onderschriftloos
  vrijdag 18 november 2005 @ 03:35:41 #208
58921 Day
You can fly!
pi_32363528
Ik vond het al verdacht dat die 2 al naar bed gingen.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_32363534
Chantal: ik denk dat dit de eerste keer is dat we aan het roddelen zijn
pi_32363538
Toch ben ik het wel met veel van hun gepraat eens
Onderschriftloos
  vrijdag 18 november 2005 @ 03:38:06 #211
58921 Day
You can fly!
pi_32363546
Ik heb ze inderdaad nog nooit scheldwoorden tegen Dido of Nathalie horen gebruiken.
Ingrid wel over Menno, maar ja, dat is bekend .
I am gonna shine
pi_32363561
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 03:38 schreef Day het volgende:
Ik heb ze inderdaad nog nooit scheldwoorden tegen Dido of Nathalie horen gebruiken.
Ingrid wel over Menno, maar ja, dat is bekend .
Nathalie komt er sowieso weer helemaal ongeschonden vanaf in dit gesprek
ik hoor eigenlijk heel weinig mensen tegen elkaar schelden daar
ik ben zo blij dat we van dat 'pik' af zijn
  vrijdag 18 november 2005 @ 03:43:59 #213
58921 Day
You can fly!
pi_32363570
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 03:41 schreef Wup het volgende:

[..]

Nathalie komt er sowieso weer helemaal ongeschonden vanaf in dit gesprek
ik hoor eigenlijk heel weinig mensen tegen elkaar schelden daar
ik ben zo blij dat we van dat 'pik' af zijn
Als de bellers en sms-ers het maar niet vergeten

Iedereen slaapt, ga mijn bedje ook opzoeken.

Laters
I am gonna shine
pi_32363573
yeps,
pi_32363620
blij dat chantal stil is weer
pi_32364014
Over een uur gaat de Albert Heijn open. Drank halen
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_32364191

Daar ben ik weer. Wat een uitzending gisteravond.

Ik denk dat Natte Lie het verbruidt heeft bij het Nederlandse publiek. Zeggen dat je het niet meer weet door de drank. En dan alleen maar lachen. Je niet eens schamen of iets van sorry mompelen.
Trut dat het is....

Mogen er komende week please meerdere mensen eruit... please hummie...
pi_32364332
Het heeft Naat niet populair gemaakt, die aktie, maar toch denk ik niet dat het haar de kop gaat kosten, Ik denk dat Ingrid eruit gaat de volgende keer.
pi_32364449
doe maar nattelie en roel eruit.
pi_32364492
Goedemorgen
Ik blijf van mening dat het een foute actie was van BB om Nathalie op deze manier op de bank te zetten.
Als ze het zo willen spelen kunnen ze beter gewoon om de twee weken zelf bepalen wie er naar huis moet dan hebben ze dat hele gedoe met nomineren van de bewoners niet nodig.
Menno lag er al een week uit, de loser, dus die hoorde helemaal niet meer met dit spel mee te kunnen doen.
Dit is dus al de derde keer dat Nathalie zo gepakt word en dan reken ik het feit dat haar ex in het huis werd gezet niet mee.
1 Ze is de enige die gepakt word voor het maken van nominatieafspraken terwijl de anderen daar hele weken mee vullen
2. Ze wordt door een extra stem van Tanja op de bank gezet voor het dekseltje op de boter op dag twee of zo
3. Ze wordt dus nu al een week of 2.5 aangepakt voor een incident dat idd niet netjes was. Het gebeuren is nu al een keer of 5 herhaalt En dat terwijl er genoeg bewoners zijn die minstens net zo botte acties tegen Menno hebben ondernomen.

Wij hebben het dus een heleboel keren gezien en men ishier tegen alkaar gaan opbieden met hoe erg iedereen het vond.
Zij zelf heeft niet deze herhaling tot haar beschikking en het is best logisch dat ze niet direct meer wist wat er was gebeurt. Dido en Roel wisten het ook niet meteen.
Nadat ze het gesprek in de dagboek kamer heeft gehad heeft ze duidelijk gemaakt dat ze er spijt van had dus dat lijkt me voldoende.
Ze ligt er nu waarschijnlijk echt uit want deze campagne van BB heeft denk ik nog geen bewoner tegen zich gehad.
Treurig dat ze og durven beweren dat ze niet ingrijpen in het proces in het huis
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32364505
Ik weet het niet... Ingrid is iemand die niet opvalt in deze groep. En gezien er gestemd moet worden voor de persoon die je erin wil hebben...
Het is niet iemand om een gruwelijke hekel aan te hebben, er zitten veel ergere mensen in de groep. Maar het is ook niet iemand die je erg leuk kan vinden...
pi_32364552
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:37 schreef pullup het volgende:
Nadat ze het gesprek in de dagboek kamer heeft gehad heeft ze duidelijk gemaakt dat ze er spijt van had dus dat lijkt me voldoende.
Maar dat hebben alleen de Versatel en streamende mensen gezien.
Dus het is voor Natte Lie te hopen dat ze het nog op beeld laten zien.

Ben het wel met je eens dat ze de andere bewoners ook even met hun neus op de feiten moeten drukken. Dus ook de lullige dingen van Rob, dat Joost niet meer wist dat ie bonen ging sorteren en de opmerking van Ingrid gisteren ook nog een keer. Dan weet ze misschien waarom hij niet voor haar koos....
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:51:26 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32364665
goedemorgen

Wat een heerlijke uitzending gister... Ik heb genoten.

Lieske helaas in mijn achting gedaald met haar getjop en het voetveegincident als kleinighiedje afdoen. jammer, ik vond haar samen met Joost het leukst!

Dido was zowaar ook hylarisch met haar go Heemstede tjoptjoptjop

alleen jammer van tafkar, géén stemmen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32364709
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:42 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Maar dat hebben alleen de Versatel en streamende mensen gezien.
Dus het is voor Natte Lie te hopen dat ze het nog op beeld laten zien.

Ben het wel met je eens dat ze de andere bewoners ook even met hun neus op de feiten moeten drukken. Dus ook de lullige dingen van Rob, dat Joost niet meer wist dat ie bonen ging sorteren en de opmerking van Ingrid gisteren ook nog een keer. Dan weet ze misschien waarom hij niet voor haar koos....
Ja, Ingrid was gisteren echt beledigd dat Menno haar die vrijstelling van de bank niet had gegeven.
De excacte bewoordingen weet ik helaas niet meer maar het kwam erop neer dat ze dat had verwacht voor 'al die tijd' dat ze met hem had doorgebracht. En vevolgens kwam er meteen weer iets onaardigs richting Menno uit haar mond
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_32364738
Ze heeft er spijt van?? Aan me hoela!! Dat zegt ze nu alleen maar om in een goed daglicht te komen staan,waarschijnlijk heeft Hummie haar in de dagboekkamer duidelijk gemaakt dat ze beter spijt kan hebben omdat veel mensen deze actie afkeurde.

Ben van mening dat als ze volgende week thuis (duim,duim) zit en haar Joost aan haar vraagt:
`En Naatje heb je er spijt van?`dat het antwoord is

NEEE HOORRRR ik heb er geen spijt van, had gewoon een hekel aan die gozerrrrr !!!
waar is die kutkip??
  vrijdag 18 november 2005 @ 08:55:42 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32364739
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:54 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja, Ingrid was gisteren echt beledigd dat Menno haar die vrijstelling van de bank niet had gegeven.
De excacte bewoordingen weet ik helaas niet meer maar het kwam erop neer dat ze dat had verwacht voor 'al die tijd' dat ze met hem had doorgebracht. En vevolgens kwam er meteen weer iets onaardigs richting Menno uit haar mond
nou, dat vond ik ook belachelijk! jeetje zeg... eerst zeggen dat hij "niet zoveel woorden achter elkaar in één zin kan zeggen" en hem vervolgens voor Kl**tzak uitmaken als hij jou niet kiest...

gelukkig was mama Ingrid het helemaal met Menno eens....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_32364757
Pullup,

Je uitspraken zijn gelijk aan je naam
pi_32364786
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:55 schreef kukeleku het volgende:
Ze heeft er spijt van?? Aan me hoela!! Dat zegt ze nu alleen maar om in een goed daglicht te komen staan,waarschijnlijk heeft Hummie haar in de dagboekkamer duidelijk gemaakt dat ze beter spijt kan hebben omdat veel mensen deze actie afkeurde.

Ben van mening dat als ze volgende week thuis (duim,duim) zit en haar Joost aan haar vraagt:
`En Naatje heb je er spijt van?`dat het antwoord is

NEEE HOORRRR ik heb er geen spijt van, had gewoon een hekel aan die gozerrrrr !!!
En toch is ze dus nu de enige die heeft geuit dat deze acties ten opzichte van Menno niet netjes waren. De rest moet ik dat nog zien doen
pi_32364845
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:57 schreef tanjalies het volgende:
Pullup,

Je uitspraken zijn gelijk aan je naam
Dank je Je weet dat je het als Pull-up moet utspreken he

[ Bericht 4% gewijzigd door pullup op 18-11-2005 09:23:32 ]
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:03:11 #230
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32364846
En hoorde ik het nou goed?? had Menno een stiekeme verwijzing naar hier??

hij zei: Nathalie en dáárna Natte lie...

of hoor ik dingen?? Het viel me ook op dat daarna iedereen heel nadrukkelijk NatHAlie zei...
pi_32364907
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:

of hoor ik dingen?? Het viel me ook op dat daarna iedereen heel nadrukkelijk NatHAlie zei...
Hij schreef hier ook NathElie .
pi_32364920
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:03 schreef debuurvrouw het volgende:

Dat verstond ik ook inderdaad. Maar het kwam er zo snel uit, dat ik er eigenlijk van uit ging dat ik het verkeerd verstaan had.
quote:
Naathalie. Vooral Ruud bleef daar aardig op doorgaan.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:10:23 #233
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32364967
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:07 schreef teckeltje het volgende:

[..]

Hij schreef hier ook NathElie .
ja dat klopt, maar ik verstond ECHT uit een halve mompel, Natte Lie. Twee woorden dus....
pi_32364973
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:37 schreef pullup het volgende:
Goedemorgen
Ik blijf van mening dat het een foute actie was van BB om Nathalie op deze manier op de bank te zetten.
Als ze het zo willen spelen kunnen ze beter gewoon om de twee weken zelf bepalen wie er naar huis moet dan hebben ze dat hele gedoe met nomineren van de bewoners niet nodig.
Menno lag er al een week uit, de loser, dus die hoorde helemaal niet meer met dit spel mee te kunnen doen.
Dit is dus al de derde keer dat Nathalie zo gepakt word en dan reken ik het feit dat haar ex in het huis werd gezet niet mee.
1 Ze is de enige die gepakt word voor het maken van nominatieafspraken terwijl de anderen daar hele weken mee vullen
2. Ze wordt door een extra stem van Tanja op de bank gezet voor het dekseltje op de boter op dag twee of zo
3. Ze wordt dus nu al een week of 2.5 aangepakt voor een incident dat idd niet netjes was. Het gebeuren is nu al een keer of 5 herhaalt En dat terwijl er genoeg bewoners zijn die minstens net zo botte acties tegen Menno hebben ondernomen.

Wij hebben het dus een heleboel keren gezien en men ishier tegen alkaar gaan opbieden met hoe erg iedereen het vond.
Zij zelf heeft niet deze herhaling tot haar beschikking en het is best logisch dat ze niet direct meer wist wat er was gebeurt. Dido en Roel wisten het ook niet meteen.
Ze ligt er nu waarschijnlijk echt uit want deze campagne van BB heeft denk ik nog geen bewoner tegen zich gehad.
Treurig dat ze og durven beweren dat ze niet ingrijpen in het proces in het huis
Dat Tanja Nathalie zou nomineren was voor BB niet te voorzien dus dat is geen opet.
En verder zijn er best andere bewoners ook door BB gepakt voor dingen die ze gezegd of gedaan hebben dus ze is ten eerste niet de enige (denk maar aan het in de tuin plassen van Roel en het incident met Menno over het woord kanker)en ten tweede heeft ze het aan zichzelf te danken,dronken of niet het was een hele lage streek.
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:11:07 #235
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32364974
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Dat verstond ik ook inderdaad. Maar het kwam er zo snel uit, dat ik er eigenlijk van uit ging dat ik het verkeerd verstaan had.
[..]

Naathalie. Vooral Ruud bleef daar aardig op doorgaan.
je hebt gelijk, de nadruk op Naat...

maar jij hebt het dus ook gehoord!! Gaaf.....
pi_32365071
Hallo buurvrouw en Kleintje

Liggen die bewoners nou nog steeds te slapen?
pi_32365137
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:16 schreef doka het volgende:
Hallo buurvrouw en Kleintje

Liggen die bewoners nou nog steeds te slapen?
Twinning = boring
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:24:34 #238
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32365198
d'r is niet veel aan zo..
luie donders

Goeiemorgen terug trouwens
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:25:26 #239
242 Pinball
Electric Monk
pi_32365210

Haan graag.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_32365214
Menno zei echt Natte Lie

Goede morgen trouwens
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:27:34 #241
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32365241
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:25 schreef Anitra het volgende:
Menno zei echt Natte Lie

Goede morgen trouwens
go Menno go Menno
Was het leuk gister? heb jullie (nog) niet gezien
pi_32365263
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 08:55 schreef debuurvrouw het volgende:
gelukkig was mama Ingrid het helemaal met Menno eens....
.

De moeder van Ingrid is erg okay moet ik zeggen .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_32365312
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

go Menno go Menno
Ik ben de opname van de liveuitzending aan het downloaden 2:30:00 resterend
pi_32365314
Door de gebruikte stemprocedure (stemmen wie er in moet blijven) is het met een grote bank heel moeilijk om de minst populaire bewoner het huis uit te stemmen. Als je bijvoorbeeld Nathalie het huis uit wilt hebben op wie moet je dan stemmen? Want 5 keer is wel wat overdreven. Als je wilt dat Nathalie blijft is het simpel, gewoon voor Nathalie bellen.

Dus ik denk dat we maar vast rekening moeten houden met een exit van een meer populaire bewoner...
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:31:51 #245
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32365320
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:28 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

.

De moeder van Ingrid is erg okay moet ik zeggen .
vind ik ook! je zou maar over je eigen kind moeten zeggen dat ze nog nooit normaal gedaan heeft

top mens! heel realistisch imo
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:33:36 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32365348
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:31 schreef Sybesma het volgende:
Door de gebruikte stemprocedure (stemmen wie er in moet blijven) is het met een grote bank heel moeilijk om de minst populaire bewoner het huis uit te stemmen. Als je bijvoorbeeld Nathalie het huis uit wilt hebben op wie moet je dan stemmen? Want 5 keer is wel wat overdreven. Als je wilt dat Nathalie blijft is het simpel, gewoon voor Nathalie bellen.

Dus ik denk dat we maar vast rekening moeten houden met een exit van een meer populaire bewoner...
ja, het wordt echt een loterij deze keer. Grote kans dat Tanjalies wederom gelijk krijgt en dat Lieske het (slag)veld moet ruimen
pi_32365366
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:31 schreef doka het volgende:

[..]

Ik ben de opname van de liveuitzending aan het downloaden 2:30:00 resterend
Met dank aan PC Eend en zworld
pi_32365413
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:27 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

go Menno go Menno
Het was heel leuk!!
Ik heb vannacht zelf ff gekeken, maar geloof dat isa meest van de tijd het BB-logo op haar hoofd had
  vrijdag 18 november 2005 @ 09:40:34 #249
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_32365474
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:37 schreef Anitra het volgende:

[..]

Het was heel leuk!!
Ik heb vannacht zelf ff gekeken, maar geloof dat isa meest van de tijd het BB-logo op haar hoofd had
nou dan weet ik ongeveer waar ik kijken moet...
wel een superuitzending om bij te zijn zeg! goed getroffen!!
pi_32365505
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

nou dan weet ik ongeveer waar ik kijken moet...
wel een superuitzending om bij te zijn zeg! goed getroffen!!
Ik geloof dat wij het hardste gegilt hebben toen bleek dat Menno die actie uit ging halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')