Ja psies Roel kan nog heel wat van zijn moeder lerenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zich, als psycholoog, niet in kan leven dat dit voor iemand een big issue kan zijn. En het gaat niet ineens om het springen op het bed. Het gaat om het idee erachter, het gaat om respect.
Zucht... ik heb het zelf ook gezien en Bridget richtte zich echt tot de regie. Maar wat maakt het ook verder uit.quote:
Zit ze nou te poepen?quote:
dat is idd helaas niet goed in beeld gebracht... minstens net zo respectloosquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
En als iedereen zich zo druk maakt over de actie van Nathalie... waarom maakt niemand zich er druk om dat Dido er zo ontzettend om moest lachen dan
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De regie wilde haar afkappen. Zeker weten. Misschien was dat omdat de tijd erop zat, maar misschien ook omdat ze geen negatief gelul over Joost willen.
Dank jequote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Kolomo het volgende:
Foreverblue, lachen! Geinige cap!
Ja lachen toch, Menno lekker in de zeik zetten zonder dat hij het zelf weet.quote:
Omdat het bijna tijd was, Scan!!!!! En dus niet om een Joost-bash te voorkomen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zucht... ik heb het zelf ook gezien en Bridget richtte zich echt tot de regie. Maar wat maakt het ook verder uit.
Bridget richte zich tot de regie omdat die de hele tijd al liepen te kloten en vooral tijdens de internet uitzending. De tijd zat er op, maar het was Charlie die Mama Roel haar mondje wou snoeren. Mama Roel heeft heel niet op de regie gelet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zucht... ik heb het zelf ook gezien en Bridget richtte zich echt tot de regie. Maar wat maakt het ook verder uit.
Waarschijnlijk verdenkt ze Lieske ook, vandaar het onderwerp.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:25 schreef ruby het volgende:
Dido wil weten wie op haar gestemd heeft.
En ze spreekt met Lieske af om niet te vertellen dat zij niet op haar heeft gestemd.
![]()
Of iets anders..............nee, dat doet Lieske niet, dat doen alleen nathalie en didoquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zit ze nou te poepen?
ga je nu beweren dat meisjes poepenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zit ze nou te poepen?
En ze stinken daar nog bij ook.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ga je nu beweren dat meisjes poepen
![]()
Daar komen pepermuntjes toch vandaan?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
ga je nu beweren dat meisjes poepen
![]()
quote:
Lieske: Of je er nu 10.000 hebt of maar 4quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef Wup het volgende:
Dido lacherig: hoe weet jij nou dat ik fans heb
Lieske: nou iedereen heeft fans
fout antwoord Lieske:)
Waar heeft ze gelijk in? Ik luisterde naar dido.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef flugeltje het volgende:
Wow, Chantal heeft het bij het rechte end...
Ik begin zomaar een beetje respect voor haar te krijgen
Wat zei ze, mijn streams vielen even uit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef flugeltje het volgende:
Tis vast een foutje van haarquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef flugeltje het volgende:
Ze heeft het de laatste dagen steeds bij het rechte end.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef flugeltje het volgende:
mja zelfde vraag hierquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
Waar heeft ze gelijk in? Ik luisterde naar dido.
Iemand moet het doen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef Lamon het volgende:
Dido, om je eigen grapjes lachen is NOT done.![]()
Oeh Flugel mag ik er ook 1tje?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef flugeltje het volgende:
*derde baileys van de avond pakt*
quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef MrObjective het volgende:
Volgende week dubbele exit.
Natte Lie heeft de minste stemmen en Bidget zegt: "Naaataaaalie, jij moet het huis verlaten, je had de minste stemmen. Maar..... je moet een andere genomineerde met je meenemen..."
Dan is het alsnogLieske
of is dat te mooi om waar te zijn?
Sorry, fles leegquote:
Volgens mij wordt het tijd dat jijquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:29 schreef flugeltje het volgende:
Heeft z gelijk in. Zoals de ouders van Roel zeiden: Roel had haar ff in haar kraag moeten vattenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef flugeltje het volgende:
Chantal vond dat mensen die er bijwaren nét zo schuldig zijn omdat ze er niets van gezegd hebben. Daardoor kan Nathalie het idee gekregen hebben dat het een 'leuk' grapje was...
Ja... daar heeft Chantal gelijk in ja. Roel zei dat hij het al vergeten was. Maar Dido wist het achteraf wel nog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef flugeltje het volgende:
Chantal vond dat mensen die er bijwaren nét zo schuldig zijn omdat ze er niets van gezegd hebben. Daardoor kan Nathalie het idee gekregen hebben dat het een 'leuk' grapje was...
Ik vond het een leuke opmerking vanavond. Dido is vaak best grappigquote:
Eigenlijk best triest dat zonder menno er helemaal niets meer te roddelen valt... Hij deed zelf niet veel, maar als katalysator werkte hij primaquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef Arliator het volgende:
Die Joost, hij heeft een topdag, maar hij is een van de weinige, samen met Rob.
Maar Menno heeft wel voor elkaar gekregen dat ze nog heel uitgebreid over hem praten, een week na zijn exit
Volgens mij lag Joost er ook bij toch?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef flugeltje het volgende:
dat heeft BB voor elkaar, Menno stond zo te stuntelen dat ze hem nauwelijks herkendenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef Arliator het volgende:
Die Joost, hij heeft een topdag, maar hij is een van de weinige, samen met Rob.
Maar Menno heeft wel voor elkaar gekregen dat ze nog heel uitgebreid over hem praten, een week na zijn exit
Okay okay... Ik ben idd ziek...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:32 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het tijd dat jij
A) nu naar bed gaat
B) morgen goed uitslaapt om dat overduidelijke slaaptekort weg te werken
C) voor alle zekerheid ook nog wat Kinine-houdend spul naar binnen werkt om de koorts te drukken.
Over een dag of 3 komt het allemaal wel weer goed, en zijn deze enge droompjes helemaal verdwenen.
Truste!!![]()
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |