Welke actie? Ik heb dat niet gevolgd namelijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Anitra het volgende:
Als Roel zijn eigen moeder hoort over die actie krijgt hij het toch behoorlijk warm
ja precies... en menno heeft zelf veel ernstiger geintjes geflikt hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Rica het volgende:
Volgens de mannenregels van Roel is het geen big deal dat iemand je voeten aan je bed afveegt.
En dat is niet omdat het toevallig Menno is hoor. Als iemand het bij hemzelf zou doen zou hij het ook helemaal niet erg vinden. Geintje toch?
Ik snap niet dat hij zich, als psycholoog, niet in kan leven dat dit voor iemand een big issue kan zijn. En het gaat niet ineens om het springen op het bed. Het gaat om het idee erachter, het gaat om respect.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:17 schreef Anitra het volgende:
Als Roel zijn eigen moeder hoort over die actie krijgt hij het toch behoorlijk warm
Tuurlijk vindt hij het niet erg als je je veten aan zijn bed afveegt. Hij slaapt toch bij Dido.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Rica het volgende:
Volgens de mannenregels van Roel is het geen big deal dat iemand je voeten aan je bed afveegt.
En dat is niet omdat het toevallig Menno is hoor. Als iemand het bij hemzelf zou doen zou hij het ook helemaal niet erg vinden. Geintje toch?
Hij lag er toch om te lachen??quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Rica het volgende:
dat hoofdstuk hadden ze vast nog niet behandeldquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:19 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij zich, als psycholoog, niet in kan leven dat dit voor iemand een big issue kan zijn. En het gaat niet ineens om het springen op het bed. Het gaat om het idee erachter, het gaat om respect.
IDD wat een giller is die Roel!quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef Rica het volgende:
De regie wilde haar afkappen. Zeker weten. Misschien was dat omdat de tijd erop zat, maar misschien ook omdat ze geen negatief gelul over Joost willen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor, wil wel met je wedden.
Haar man tikte haar op de arm en schudde z'n hoofd, zij keek hem aan en zei: oh, moet ik het niet vertellen/vragen. Hij zei: laten we het gezellig houden.
Nee, maar zo gauw ze eruit is dus wel.quote:
Ja? Het is toch niet zijn auto waar hij dan in rijdt? Da's dan toch net zoiets als kraken?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel is een kneus. In een auto van zijn pappie rijden en tegelijkertijd kraker zijn.
Zucht, check post van Anitra.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De regie wilde haar afkappen. Zeker weten. Misschien was dat omdat de tijd erop zat, maar misschien ook omdat ze geen negatief gelul over Joost willen.
Ik vermoed het eerste. Het afbreken van de stream gaat volgens mij nl automatisch. De regie probeerde dus een 'normaal' einde aan de internet uitzending te krijgen. Bridget ging echter door, en daarom ging toen (helaas) de stream op testbeeld.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De regie wilde haar afkappen. Zeker weten. Misschien was dat omdat de tijd erop zat, maar misschien ook omdat ze geen negatief gelul over Joost willen.
Snap ik dus ook niet. Eigenlijk hadden ze het hele filmpje, inclusief een lachende Roel en Dido moeten laten zien.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:20 schreef scanman01 het volgende:
En als iedereen zich zo druk maakt over de actie van Nathalie... waarom maakt niemand zich er druk om dat Dido er zo ontzettend om moest lachen dan
Precies, dat zou Roel ook zeggen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:21 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja? Het is toch niet zijn auto waar hij dan in rijdt? Da's dan toch net zoiets als kraken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |