Happens to all of usquote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef dartfanaat het volgende:
En ja hoor, ik was nét te laat met het nieuwe topic
Ik heb op je gestemd bij users en ook op scrut...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:44 schreef Tokay het volgende:
O ja, wyccie, nog bedankt dat je op me gestemd hebt bij de profielen/fotoboek nominaties!![]()
Je bent wel op tijd om een nieuw plaatje te plaatsen!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:43 schreef dartfanaat het volgende:
En ja hoor, ik was nét te laat met het nieuwe topic
Waarvoor ik je allang heb bedankt in het nominatie-slowchat-topic in GC.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:45 schreef peaceman het volgende:
Ik heb op je gestemd bij users en ook op scrut...![]()
Ow, die lees ik nooitquote:Op donderdag 17 november 2005 23:47 schreef Tokay het volgende:
[..]
Waarvoor ik je allang heb bedankt in het nominatie-slowchat-topic in GC.![]()
Tja soms zijn de categorieen wat minder goed gekozen.. ik weet t...quote:Op donderdag 17 november 2005 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben slechts de meest ondergewaardeerde user![]()
Ik vind dat juist een leuke categorie!quote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja soms zijn de categorieen wat minder goed gekozen.. ik weet t...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Clark Gable
Shit.... ik wist het wel...die andere beroemde ouwe filmsterquote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Clark Gable
Nee hoor, ik vind het een goede keus. Ben vereerdquote:Op donderdag 17 november 2005 23:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja soms zijn de categorieen wat minder goed gekozen.. ik weet t...![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 23:50 schreef Tokay het volgende:
[..]
[FOK! awards 2005] Slowchattopic! #2
Lezen, kreng!![]()
Gelukkig maar, dan kan ik met een gerust hart nu gaanquote:Op donderdag 17 november 2005 23:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind het een goede keus. Ben vereerd![]()
Yepquote:Op donderdag 17 november 2005 23:58 schreef Berkery het volgende:
Jan Hammer.
Hebben er sindsdien nog Tsjechoslowaken, Tjechen of Slowaken op 1 gestaan?quote:De eerste Tsjechoslowaak met een nummer 1 notering in Nederland
Dat waag ik te betwijfelenquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Hebben er sindsdien nog Tsjechoslowaken, Tjechen of Slowaken op 1 gestaan?
Het is een actrice.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ken d'r niet. Ik gok op één van de dansers van Prince?
Kijk, een kennerquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:31 schreef Treinhomo het volgende:
Kelly LeBrock.
Jij bent een kloon van Mr. Anonimous, hè ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Klef Kwartiertje
Was het maar waarquote:Op vrijdag 18 november 2005 00:43 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van Mr. Anonimous, hè ? [afbeelding]
Dan zullen de Sisters of mercy wel weer bezig zijn...quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij staat er iets in de fik, ik zie allemaal rook![]()
Yep; Bloodhoundgang.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je vanavond de herrie weer opgezocht?
Ik weet nooit zolang vantevoren of ik moet werken, dat is best lastigquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ze spelen ook in Amsterdam. Maar da's al lang en breed uitverkocht.
Die geheimhoudingsplicht heeft dus ook betrekking op je rooster ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet nooit zolang vantevoren of ik moet werken, dat is best lastig![]()
Het is een bitch, dat was reeds vastgesteldquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:07 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Die geheimhoudingsplicht heeft dus ook betrekking op je rooster ? [afbeelding]
Wat dat betreft ben ik blij dat mijn werk geen fuck voorstelt; als je er een bak nootjes naastzet, kun je 't een aap leren...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is een bitch, dat was reeds vastgesteld![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat mijn werk geen fuck voorstelt; als je er een bak nootjes naastzet, kun je 't een aap leren...
Niet dat mijn werk zoveel voorstelt maar ik zou daarvan niet gelukkig kunnen worden.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:09 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat mijn werk geen fuck voorstelt;
Jawel hoor; stelt geen flikker voor. Een beetje draadjes aan elkaar knopen.quote:
Tja; als je geen studie afmaakt, heb je niet zoveel te kiezen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet dat mijn werk zoveel voorstelt maar ik zou daarvan niet gelukkig kunnen worden.
Mensen zoals ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:14 schreef Treinhomo het volgende:
Maar gelukkig zijn er zat mensen die zelfs dát niet kunnen, dus daar kan ik dan weer goud geld aan verdienen...
Ik weet het. Ik heb m'n diploma ook altijd alleen gezien als een soort toegangsbewijs. Dat is dan ook de enige reden waarom ik m'n studie afgemaakt heb. Die "studie" stelde echt geen fuck voor.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:15 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Tja; als je geen studie afmaakt, heb je niet zoveel te kiezen...
Volgens mij is Pyl ook niet zo handig en heeft hij veel meer gouden eieren dan ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 01:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
'k nomineer jou voor de 'kip-met-de-gouden-eieren award'...![]()
Moet ik binnenkort toch maar 's naar Nijmegen opstomen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is Pyl ook niet zo handig en heeft hij veel meer gouden eieren dan ik![]()
30 januari spelen ze ook nog in tivoli, volgens mij is die nog niet uitverkocht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 01:00 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ze spelen ook in Amsterdam. Maar da's al lang en breed uitverkocht.
quote:
Tja, peaceman, wat zal ik zeggen? Ze is erg mooi, maar ook - om in jouw jargon te blijven - nogal "stoffig".quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:34 schreef peaceman het volgende:
Netwerk is hier weer eens fuckedkan geen plaatjes zien
![]()
Voor de vorm zeg ik gewoon Ingrid Bergmanquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:42 schreef pyl het volgende:
[..]
Tja, peaceman, wat zal ik zeggen? Ze is erg mooi, maar ook - om in jouw jargon te blijven - nogal "stoffig".![]()
Nee, niet Ingrid.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef peaceman het volgende:
Tis dus niet Ingrid?
Tjonge, peaceman, da's nou jammer.quote:Ik zie nog steeds niks
Tokay...........je bent geweldig! Maar het is geen beeld van Rodin......quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:56 schreef Tokay het volgende:
Is dat een beeld van Rodin, pyl?
Jij bent gemeen...quote:
Die mevrouw, is zij dan misschien de vriendin van Rodin??quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:59 schreef pyl het volgende:
Tokay...........je bent geweldig! Maar het is geen beeld van Rodin......
Jeuh.......heel goed, Tokay!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:07 schreef Tokay het volgende:
Die mevrouw, is zij dan misschien de vriendin van Rodin??
quote:Op het Franse platteland van de Aisne, te Villeneuve sur Fère wordt in 1864 Camille Claudel geboren, de Franse beeldhouwster met de passioneel amoureuze tragedie in het leven van de grootmeester Auguste Rodin.
Haar jeugd lijkt niet zo liefdevol te verlopen. Voor haar heeft de moeder een eerste jongetje verloren. Camille is echter bijzonder begaafd en haar vader brengt haar bij de beeldhouwer Alfred Boucher, die haar naar l'Ecole nationale des Beaux-Arts leidt, waar ze de Académie Colarossi volgt, naast de raadgevingen van Boucher zelf.
De familie Claudel is intussen verhuisd naar Nogent en Camille is 18 jaar, wanneer ze toelating krijgt beeldhouwen te gaan volgen in Parijs.
In 1883 - Camille is dan 19 jaar en verwarrend mooi - laat Boucher zijn atelier over aan Rodin, op dat moment 44 jaar oud. Er ontstaat een overrompelend passionele relatie tussen beide artistiek gestemde zielen, die 13 jaar zal duren in vaak chaotisch emotionele situaties. Rodin leeft inderdaad al jaren samen met Rose Beuret.
Naast de schitterende creaties van Rodin, als De Kus, De Denker, De Burgers van Calais of Balzac, ontstaan uit de handen van Camille even ontroerende beelden, als La petite Châtelaine, La Flutiste, l'Implorante, l'Abandon of het beroemde La Valse.
De onvermijdelijke breuk met Rodin knakt de geniale Camille, niet alleen geestelijk ook lichamelijk komt ze de tragedie niet te boven. Zelfs een korte relatie met de musicus Claude Debussy kan haar niet redden. In 1905, de wanhoop nabij, vernietigt ze haar eigen werken met de hamer. Drankzucht, verlatenheid, wanhoop, armoede en zinsverbijstering leiden de 48-jarige tot de aftakeling.
Op 4 maart 1913 wordt haar vader begraven. Een week later ondertekenen de moeder, broer en zus een bevel tot internering van Camille, als krankzinnige. Dertig jaar lang nog zit ze opgesloten in het gesticht van Ville-Evrard en dat van Montdevergues. Moeder en zus weigeren elk bezoek, alleen haar jongere broer, de bekende schrijver-dichter Paul Claudel zoekt haar af en toe op.
Camille Claudel, de geniale leerlinge die haar meester evenaarde, sterft te Parijs op 19 oktober 1943, 79 jaar oud.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:07 schreef BwennieBren het volgende:
Pyl heeft dat beeld en die mevrouw iets met elkaar te maken?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:14 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat moge intussen duidelijk zijn.
En Bimmel, nee, Callas had nooit een bad hair day!
Wat zielig allemaal zeg!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Jeuh.......heel goed, Tokay!![]()
Haar naam schenk ik je, Camille Claudel. Lees en huiver:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:23 schreef Z het volgende:
Ze heeft wel een beetje dezelfde lome oogopslag alsCarice
Nu doe je Z tekort. Enquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef Tokay het volgende:
Ach man, jij ziet zelfs in Carola van BZN nog iets vanCarice
![]()
Die zie ik welquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:31 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm.......da's een heel mooi rood kruisje, Bimmel.
Kinderhand. Gauw gevuld, enzo.quote:
Heuj, heuj, heuj.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:30 schreef Tokay het volgende:
[..]
![]()
Ach man, jij ziet zelfs in Carola van BZN nog iets vanCarice
![]()
Ik?? Jaloers?! Ik ben heulemaal nooit jaloers!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:36 schreef Z het volgende:
Heuj, heuj, heuj.
Ik proef iets van jaloezie.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:41 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik?? Jaloers?! Ik ben heulemaal nooit jaloers!!![]()
Je gaf zelf het antwoord al: Een rood kruisjequote:Op vrijdag 18 november 2005 11:36 schreef pyl het volgende:
[..]
Echt?![]()
Nou, vertel dan maar wie het is.![]()
Jij weet het, ik weet het, Z. En met het plaatje van Carola wilde ik dat laatste adstrueren....quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:55 schreef Z het volgende:
Er zit natuurlijk een e-norm verschil tussen loom en sloom Pyl!
Da's natuurlijk helemaal goed, Dartfanaat. En Bimmels rode kruisje, herken je dat ook?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:48 schreef dartfanaat het volgende:
Carola Smit
Ik dacht al.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Jij weet het, ik weet het, Z. En met het plaatje van Carola wilde ik dat laatste adstrueren....![]()
(Niet verder vertellen, maar pyl luistert stiekem naar BZN.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:12 schreef Z het volgende:
Ik dacht al.
Is dat Guust Flater, Bimmel??quote:
Pyl de Palingrokerquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
(Niet verder vertellen, maar pyl luistert stiekem naar BZN.Op regenachtige zondagmiddagen.)
quote:
Meneer Franquin?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:19 schreef Bimmel het volgende:en de man die hem vast heeft heet.....
quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:29 schreef Tokay het volgende:
Hmmmmm, Cassidy Rae? UIt Models Inc.
Gokje hoor.
Nee man,, Models Inc is ook een zeer vermakelijk programma voor de betere gefrustreerde persoon...gewoon geluid uitzetten en genieten. Het verhaal begrijp je zonder geluid namelijk ook wel. Het gaat om de beeldenquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:42 schreef Tokay het volgende:
Jij hebt echt veel verstand van vrouwenseries, Bim!![]()
Ook een die hard Desperate Housewives-fan zeker?
Verplicht meekijken met mevrouw Bimmel?![]()
Nee joh, Smurf!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Peyo?
quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:07 schreef dartfanaat het volgende:
China Beach!
Prachtig liedje in de leader van die serie!quote:
Ik laat 'm nog even staan. Misschien zijn er die 'm straks weten.quote:
Lets shake hands.. ik heb ook (bijna) altijd hoofdpijn...quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:55 schreef tong80 het volgende:
Hoofdpijn heb ik altijd, maar het is nu uit te houden.
Jaah...nu zie ik het ookquote:Op vrijdag 18 november 2005 18:07 schreef sooty het volgende:
Dennis Hopper.
Wally Tax ?quote:Op vrijdag 18 november 2005 18:14 schreef pos het volgende:
Rob Oud en....?
Dat dacht ik al.....ze komt me ook bekend voor.quote:
Hee pyl...Carmen wasquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:26 schreef pyl het volgende:
Jeuh..........dat niemand nog Greta Garbo (her)kent.............
Ahhhhhhhhhhh!!!!!!!! Mooi zo pos!!quote:
Dat wist ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:29 schreef pyl het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhh!!!!!!!! Mooi zo pos!!Dat vind ik nou leuk!
![]()
Ach, die jeugd van tegenwoordig, Tong.quote:
VROEGAH.. toen alles anders was... alles beter...quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:31 schreef pyl het volgende:
[..]
Ach, die jeugd van tegenwoordig, Tong.![]()
Hoe dan ook, er zijn er maar weinig die met haar kunnen wedijveren.
Ik begrijp je prima, maar je stangen is soms wel leukquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:43 schreef pyl het volgende:
Hmmmmm.........ik vrees dat je me niet helemaal begrijpt, peaceman. Greta Garbo was zelfs ver voor mijn tijd, maar toch ken ik haar.![]()
quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:44 schreef peaceman het volgende:
Ik begrijp je prima, maar je stangen is soms wel leuk
en het werkte...
quote:
Selbstverständlich.quote:
Ook dat, ja.quote:Die van Tokay is Marlène Dietrich natuurlijk, met haar twee benen.
Ja ik heb zo mijn favo'squote:
Gelukkig heeft dat leuke Fok!kertje op deze foto zijn mond dicht.quote:
Hij moest naar mij toe....quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:33 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Die van Tokay is Marlène Dietrich natuurlijk, met haar twee benen.![]()
Alsof ik dat niet weet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:44 schreef pyl het volgende:
James Dean is dan natuurlijk weer net té gemakkelijk.
K*tcookies!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:02 schreef pyl het volgende:
Alsof ik dat niet weet.
quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe wist je dat dan? Want we wisselen elke week![]()
quote:
Vind ik prima.....quote:Op vrijdag 18 november 2005 21:17 schreef pyl het volgende:
[..]
![]()
Zullen we het op een door Tokay geïnspireerde gok houden?![]()
Nee, het Genootschap gezelschap kwam/komt jaarlijks tezamen in het Grandcafé waar ik destijds werkte. Boomans bezocht vroeger het 'Teisterbandlokaa'l wat in de kelder van het bewuste grandcafé zat.quote:Op vrijdag 18 november 2005 20:40 schreef pyl het volgende:
Als ik het me goed herinner was Z ooit nauw betrokken bij het illustere Godfried Bomans Genootschap. Dat klopt toch, Z?![]()
Deliverancequote:Op vrijdag 18 november 2005 21:44 schreef Z het volgende:
Tong, die banjo speler, in welke film zat die oko alweer?
OKquote:Op vrijdag 18 november 2005 21:44 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nope. Hij is al 's eerder geplaatst.
die hierboven bedoel je tochquote:Op vrijdag 18 november 2005 22:01 schreef tong80 het volgende:
Met dinges die dikke neus. Zijn leuke films voor Duitsers.
Hij heeft altijd vreselijk foute jasjes aan....quote:
'k voel een Nederlands-Duitse versie van 'The ballad of Chasey Lain' opkomen...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
Duits cabaret programma dat midden jaren 70 succes had bij Nederlandse pubers omdat er elke aflevering minstens één tiet was te zien. Ingrid Steeger op de foto, ze moest eens weten wat ik op haar gerukt heb.
Sommige dingen hoef ik echt niet te weten, tong.quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
Duits cabaret programma dat midden jaren 70 succes had bij Nederlandse pubers omdat er elke aflevering minstens één tiet was te zien. Ingrid Steeger op de foto, ze moest eens weten wat ik op haar gerukt heb.
En tong heeft nog wel zo'n mooi Excel-bestandje gemaakt met spelschema's en rondetijden...quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:36 schreef Tokay het volgende:
Sommige dingen hoef ik echt niet te weten, tong.![]()
Shut up, TH!quote:Op vrijdag 18 november 2005 22:38 schreef Treinhomo het volgende:
En tong heeft nog wel zo'n mooi Excel-bestandje gemaakt met spelschema's en rondetijden...
Alstublieft!quote:
quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
Lijkt mij een typisch geval van muziekneger.
Dan dateert deze foto toch niet uit de tijd van het Zuid-Afrikaanse apartheid regime.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:04 schreef Berkery het volgende:
Of een pianostemmerneger.
Wow, écht knap!quote:
Dan vrees ik dat je aan Scrutinizer meer hebt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:12 schreef Tokay het volgende:
Wow, écht knap!![]()
Nou, en weet je ook wie deze bruine muziekmeneer is, dan?
't Is een grote hoor, in de (jazz)muziekwereld.
Mazda 121quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Tokay het volgende:
Hint: denk maar aan een raar wagentje....
Wehehe. Nee man!quote:
Oh....'Ocho'...quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:19 schreef Tokay het volgende:
Wehehe. Nee man!![]()
Zo'n raar wagentje, waar een paar films over gemaakt zijn....![]()
LEES IK GEWOON OVER HET GOEDE ANTWOORD HEEN!!quote:Op vrijdag 18 november 2005 23:16 schreef Treinhomo het volgende:
Dan vrees ik dat je aan Scrutinizer meer hebt.
Die is meer thuis in pielie-pielie land...
Of 't moet toevallig Herbie Hancock zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |